Fakta børsen

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har fået et helt nyt tastatur og Print SC knappen gider ikke at virke :huh:

Nå men... Det er rigtigt man kan gøre ligesom Macgyver.
Men du skal jo også uploade den... ikke?:)
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Fakta at det har kommet flere nordmenn til .dk takket være meg. :rolleyes:

Vet ikke hvordan jeg skal bevise det. Men flere av de har(vært)/er på topp 20 på .no verdener.
 

Rephexx2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Forsvarende: 9708
Destination : (A) (520|477) K45

Antal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tab: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Bytte: 581 499 498 1.578/xxxxx

Forsvarende: 9708
Destination : (A) (520|477) K45

Antal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tab: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Bytte: 581 499 498 1.578/xxxxx

Forsvarende: Rephexx2
Destination : Koldinghus (518|471) K45

Antal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 240
Tab: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 240

Spion Information
Råstoffer spioneret: 0


Bytte: 664 664/xxxxx
Skade forårsaget af rambukke: Muren er blevet smadret og nedgraderet fra trin 10 til trin 9

Forsvarende: 9708
Destination : (A) (520|477) K45

Antal: 0 0 49 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0
Tab: 0 0 49 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Bytte: 4.757 3.575 6.750 15.082/xxxxxx

bevis nok?



Synes sørme det er flot det du skriver herinde.

ja det er flot du angreb mig med dine def tropper og kun 100 økse tropper der. ja jeg trak self mine tropper ud da de fleste var ude og farme (;

Men glemmer du ikke at sige at dig eller din ven som lægger ved siden af dig, angreb igen og der kom i ikke igennem og ikke har angrebet siden.???
i starten brugte jeg dig som en farm by (proben så stille tak)

I i har overhoved ingen ide om hvorfor TW og TW-S blev nedlagt så synes at den tanke skal i holde for jer selv, når det her hedder fakta ikke ?! ;P

og det med vi er flygtninge hmm da spillerne fra tw og tw-s skiftede over til DG var det ikke alle som var lige hurtige til at skifte over der, og i mellem tiden er der nogen der angriber fordi de er uden stamme??? men det har jo ligesom hele tiden været meningen at de skulle skifte,

så nej heller ikke flygtninge der vel:)!!!

Det er godt at folk tror de er så kloge, når de ikke ved en skid i sidste ende. Proben.
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er da løgn :laugh:

Jeg var da grundlægger til ~TW~S:laugh:

Hvor jeg ****ede det hele op :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er sgu kraftedeme ikke fakta Miss... Det er kun provokation ikke andet.

Rolig nu..

Husk at hold tonen her..

Bare fordi han kommer med lidt fatka..

Hvis det provokerer, så skriv det til ham i stedet for..
 

rosen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sørgeligt

Jeg syntes at det er synd at dette forum skal bruges til at fremstille løgnhistorier, det er ødelæggende for spillet.
Jeg tror at jeg er en af dem der ved lidt om hvad der er sket med TW og TWs og DG1 samt DG2, der skete som følger:

DG havde forbund med TW og TWs, da jeg ikke syntes at det kørte som det skulle opsagde jeg vores forbund.

Efterfølgende vor der nogle af spilerne der gerne ville over til os og dem vi ikke havde haft problemer med blev inviteret, da vi ikke havde plads nok i vor stamme lavede vi et Wings som idag edes af nogle af de gamle spiller fra TW.

Vi har ikke taget nogle af de spiler ind for at beskytte dem mod angreb ude fra, vi har taget dem ind af grunde som det er beskrevet i det ovenstående.

Flygtninge:
Vi har været u`heldig at få en flygtning ind, da vi blev gjordt bevist om det så blev han fritstilet og sådanne er det her i stammen.

Hvad er en flygtning:
For os er en flygtning en spiller der er under angreb af Vot Forbundstamme eler IAP stammer vist de er under angreb af en eller anden tilfældig stamme betragter vi det ikke som flygtning.

Til dig PROBE:
Hvordan vil du beskrive en flygtning, det glæder jeg mig til at høre.......


NB: Det ville være enkelt vist man sendte et lille angreb på alle spiller og efterfølgende kalde dem flygtning, sådanne spiller klaveret ikke min ven.

Jeg syntes at du skulle bruge din tid på noget mere fornuftigt det ville gøre spilet sjovere for dig og om du kader os nob stamme det berøre os ikke en pind, det har du ikke power nok til!!!!

Til alle venner og fjender

I må have et godt og sjovt spil og håber ikke at i ska høre meget mere om det plader her.

På vegne af Ledelsen i DG1

Rosen
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Altid godt at få nogle ordentlige beviser..

Det er super godt det der rosen :)..
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det der er ikke beviser miss, det er hans fortolkning af hvad der skete :)
At jeg siger at tobias2008 er en lille dansetrold, der har så hurtige reflekser som han har, fordi han er van til at måtte springe på milisekundet hans kone svinger pisken, er ikke bevis. Det er sandheden ja, men ikke et bevis :p
 

rosen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sandheden

Jeg har ikke noget jeg ska bevise da det kun er et anliggende for vor stamme og ikke kommer andre ved og så var det det sidste om det her plader.....
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
OMG HVAD ER DET DER ER SÅ SVÆRT AT FORSTÅ!!!!!!!!!!!!

DET ER EN FAKTABØRS OG IKKE EN KONKURENCE OM HVEM DER KAN SPAMME MEST ELLER SLYNGE FLEST BESKYLDNINGER UD!!!

DET HAR VI EN RYGTEBØRS TIL!!!

DET ER BIIIP UTROLIGT AT NOGLE FÅ MENNESKER SKAL ØDELÆGGE ET ELLERS GODT TILTAG :mad::mad::mad::mad:

JEG HÅBER AT DER BLIVER RYDDET OP HER OG FOLK KAN SPÆNDE HJELMEN SÅ LANGT IND AT DE SKRIVER DERES INDLÆG HVOR DE HØRER TIL!!!!

DET KAN DA IKKE VÆRE RIGTIGT JEG SKAL MELDE INDLÆG I 3 TRÅDE DAGLIGT :mad::mad::mad::mad:

TAG DETTE SOM EN REMINDER TIL ALLE TRÅDE FFS ELLERS SKAL JEG DA GERNE SPAMME DEN IND I ALLE TRÅDE HVIS DET ER DET DER SKAL TIL FOR AT SELV SMÅ HJERNER KOMMER IND I KAMPEN :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Faktum, efter det blev reklameret at Opus fremover ville gå under et nyt navn, havde de fleste nok større forventninger end et sådan skod navn som det er blevet til :eek:

Mener bare.. selv DK-G lyder mere opfindsomt :laugh:

Stammenavn: International TW Community
Tag: ITC
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Stigo-mhelth har en Kæmpe messig hær som lige smadrede mit def og lod hans Nobletrain forbi:D
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og hvor er beviset? :huh:
Er det virkeligt så svært at forstå Fakta børsen? :confused:

Det er først fakta når det bevises, ellers er det ikke andet end et rygte og bør være i rygte børsen..suk da

Det vil sige at ved fx. Spycow mangler der fx. rapport/er ellers er det ikke et fakta!! :eek:
 
Top