Faktabørsen

Sun Dial

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Write some facts about v18 and/or the players :)
You can use danish and english, because it's a danish world!

One fact: v18 is going to be an intense fighting world
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
fakta er at enu en verden bliver ødelagt da folk ikke har nogen som helst moral
v18 started ellers fint ud med 3 gode stammer men så started sd med at rekuter medlemmer fra deres fjender og gik i forbund med roro og fik der ved overtaget i v18 der til var det entlig ok og stadig sjovt at spille
men når så man også begynder at springe mellem stammerne for at få deff er jeg af den opfatelse at der ikke kan være nogen form moral tilbag i de 2 stammer
en ting er at i sikket ville have vundet men at i kan finde på sådan noget er da til at bræke sig over
i kan så sige jamen deffen nåed ikke fram og vi siger vi aldrig gad skyde det sidste off afsted
men skal vi tro på det lige som at sd sage i starten de ville spille uden aftaler :confused:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Sniferne hvorfor har du behov for at forhøje jer selv, og tale os ned?
Mener du helt seriøst, at der ingen spillere i SD der faktisk bare har spillet godt. Men bare har dårlig moral/nogen snydepelse ? (Edit: RoRo er selvfølgelig inkluderet her, de fik da også vist en god fighter ånd)

Ang. rekruttering:
1. Jeg har delvist sagt vi fra start af ikke vil have diplomati og vil lade være med at rekruttere. Jeg er dog ikke SD stammen, er bare en spiller....
2. I har selv været ude at sige det samme. Diplomati virker det ikke til at have haft, og er sku cool :). Meeeeen tror ikke du skal komme for godt igang med det med at rekruttere. Vi har rekrutteret hver gang i har, dette har jeg også på skrift. Her sidste måneds tid har stammerne dog vel bare gjort hvad der bedst for dem selv.
Vi mistede nogen aktive spillere (wildere f.eks.), ligesom i mistede nogen (chili f.eks., der ellers så ud til at have fået en god start). Putin har både SD og Vlr prøvet at rekruttere. Jeg ved at du meget gerne ville have haft f.eks. MK-jensen ind i jeres stamme. Men så det åbenbart dårlig moral når vi rekruttere ham, da vi synes han har vidst han ville kæmpe. Eller hvad?

3. Ja det der skete i dag, burde aldrig være sket. Er jeg selv meget imod, og tror jeg vist også folk ved. Også fordi jeg skrev omkring dette for 2 uger siden (var ikke sket før, så vidt jeg hvertfald ved).
Det ærgeligt. Tror dog ikke det er udslaget for at SD evt. ender med at vinde denne verden. (RoRo skal selvfølgelig nævnes her igen).
Ang. SD og RoRo, var det Vlr der fik dem skubbet sammen. Før det, tog RoRo en af SD's keyspillere ud, og vi i SD spillede ud fra at RoRo og Vlr måske var sammen eller hvertfald havde fred. (Var det så kun murava og RoRo).

En anden gang i starter op i en premade stamme, hvor i likely vil dominere fra start pga. aktive farmers og generelt erfarne spillere. Så lad være med at spille så arrogant, og adle over det hele. Og så efterfølgende skrive et indlæg som sniferne gør.
At i vælger at slette, synes jeg er virkelig ærgeligt da det ellers til tider var nogen gode kampe.
Og denne verden har sku været spændene imo :)
Jeg synes ikke det dårlig stil i sletter, ud fra det der skete i dag.
Men synes i skal lade være med at sætte jer og svine andre til.
 
Senest redigeret:

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Når men hvis i virkelig sletter, så tak for kampen så længe den varede. Was fun.

:wave:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
he, ja tak for kampen, også selvom der kun skulle 1 ting til at få en hel flok ærede TW spillere til at give op.. sgu da utroligt hvad DK TW er gået hen og blevet!! før var det sgu op på hesten igen, og kæmpe til sidste mand.. nu.. ja så en smule modgang er lig med man sletter..

så har i fået begge sider af medaljen ;) fejt træk at trække sig ud over lidt modgang.. men igen.. det jo bare min mening.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er på ingen måde enig i din udlægning Baulerss, syntes decideret der har været kørt dårlig stil, og godt udenfor hvad man ( eller ihvertfald jeg ) anser som god skik i TW.
Det stunt idag var bare et af flere, den berømte dråbe der fik bæret til at flyde over, men der har jo været masser af tilfælde som har været til at brække sig over ( i min bog anyway ).

Og DeeLu, jeg har heller aldrig nogensinde forladt en verden før, og det er vitterligt ikke med min gode vilje, men det her er da bare for latterligt.... og folk der siget andet, håber jeg vitterligt ikke ved alt omkring denne sag.
Den kamp der var gang i på V18 var enestående i TW.dk, og det er smadret nu.
Vi i vLR, var blevet enige om, at selvom vi tabte skulle vi give den hele armen og blive for kampens skyld. så det har ikke en skid med whine at gøre, det handler om , som Angelo siger, at folk ikke spiller for æren, men for sejren, og det bliver i sådan en grad at det er til at lukke op og skide i.

syntes det er er pisse synd, men kan da lynhurtigt konstatere at det er et farvel til TW.dk herfra.

God vind fremover til dem der gider, og tak for kampen til de RoRo og SD-spillere der kan se sig selv i øjnene og sige de har spillet fair, og har stået for en god kamp - for dem er der naturligvis også en flok af.

Ps. ses i TW2!
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Før i tiden kørte folk også efter æren...ikke efter sejren.

Så må det godt nok have været virkelig før i tiden, som de første 2-3 verdener.

Første verden jeg spillede var V9, og denne verden sluttede uden en kæmpe kamp netop pga. en del folk spillede for at vinde.
Dette har vist holdt ved op til V19....
Desværre vel


Edit: Nice timet madlung, indlæg midt om natten og så samme minut lol ^^.
Forstår dig ikke helt, but w/e selvom jeg havde regnet med noget andet fra dig.
 
Senest redigeret:

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
^ ^
du ved jeg ikke bebrejder dig Chuuv, men syntes det er en decideret joke at forsvare det, og i sær med argumentet "fordi det har været **** siden v9, så lad det blive ved sådan".... var det ikke for hulen det vi snakkede om i starten ? at vi skulle køre god stil og have den "rigtige" indstillinger til hinanden som fjender.
Igen, man må tage det som man vil.... altså der er jo ingen fra SD eller RoRo der har snydt i en forstand man kan straffes for i TW, og på den måde er det jo helt iorden hvad der er sket - men derfor er det da stadig pisse ulækkert xD

Nu spillede jeg ikke v9, men jeg har stort set ikke hørt andet om den verden, end at den også var en kæmpe katastrofe.... det er vel for hulen ikke det som er målet at arbejde hen imod.

Håber suppport for taget nogle stikord , så de kan få lavet nogle opsætninger til TW2 som sikre sig imod den slags ting, ligesom der iøvrigt er lavet på nogle internationale servere også pga netop samme slags stunt som idag.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
I rygtebørsen er der snak om, at the-cleaner ikke spiller verden 18, men læser man denne tråd, så skulle man alligevel tro det - dog er stavekontrol og grammatikordbogen fundet frem :)

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har en ide om hvad pokker folk er så oprørte over - og jeg er endda medlem af en af de omtalte stammer - jeg har på ingen måde oplevet det som snifferne snakker om

men når så man også begynder at springe mellem stammerne for at få deff

Og hvorfor pokker kører samtalen/diskussion/whatever i to tråde?
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har en ide om hvad pokker folk er så oprørte over - og jeg er endda medlem af en af de omtalte stammer - jeg har på ingen måde oplevet det som snifferne snakker om

Hvis du ikke forstår problemet så er der da vitterligt noget galt Bille....
Tror hvis du gad at sætte dig ind i problematikken, så vil du forstå , at det heller ikke ligefrem er sådan verden er tiltænkt at fungere udfra indstillingerne..... At der så er mangler i indstillingerne, som så også er blevet rettet på flere af de internationlale - men ikke her - ja det er så noget support forhåbentlig retter til næste gang.

Men som jeg ser det, så er det kun en del af flere ting. Så kan folk bitches og whine over unfair hold osv - **** nu det - pointen var at der var gang i den måske største krig på en dansk TW-server i de sidste mange mange mange mange servere.
Der restere stadig 6 måneder af serveren, og er ret så sikker på at hvis du spørg "den skyldige" ( Ridderskvat ), så er han også pænt træt af beslutningen.... for serveren er jo død nu, og det bliver bare 6 kedelige måneder nu istedet for en god kamp - og det er vel det alle spiller for ?

Der er ingen vindere her, kun 50 tabere.....
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Selv Innogames taber på det her :p

Tabte indtægter på 6 måneder hvor det er folk som har en svag sjæl som ikke længere vil øsle pp'erne væk :laugh:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvis i virkelig ville denne kamp, havde i skrevet på forum efter det skete i går. Og spurgt support om vi ikke kunne gøre noget ved disse indstillinger.

Just saying.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis i virkelig ville denne kamp, havde i skrevet på forum efter det skete i går. Og spurgt support om vi ikke kunne gøre noget ved disse indstillinger.

Just saying.

Tro mig , det er blevet gjort :)
svaret lyder det ikke kan ændres før næsten verden....
 

kittyneo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så har man prøvet at fortsætte lidt på verden 18.. Men ærlig talt uden mening.. Fortryder lidt jeg ikke bare stoppede med de andre, Verdenen ser simpelt hen håbløs ud nu. og det bliver kun være..

Gider jo ikke engang bruge tid på efterhånden. Det var simpelt hen et ulækkert move der blev lavet, og verdenen var slut der ! BUM.
Men den startede godt ud ^^
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja, ligeså ulækkert som en flok plattenslagere som bare giver op.. sådan en flok god-vind-ryttere, og ligeså snart noget går op af bakke så står man af cyklen og går hjem i stedet.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tror at der skal lige læses igennem det hele igen ;)

At hverken support eller Ridderskvat gider at gøre det store ved det koster så i længden :laugh:

Manglende indbetalinger, krige mm.

Lyder da helt som SD kan lide det, selv RoRo følger sig godt r*vrendt jo :laugh:
 
Senest redigeret:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
ja, ligeså ulækkert som en flok plattenslagere som bare giver op.. sådan en flok god-vind-ryttere, og ligeså snart noget går op af bakke så står man af cyklen og går hjem i stedet.

vis ellers jeg er bare nungenlunde informeret om dig var du med til at lave det nr og syntes der for du burte tige stille her om eller bare have lidt plig danske verdner drejer sig snart kun om hvem der kan snyde mest uden at blive tage eller udnyte de indstilninger der er og ja jeg har selv været en af dem men er nu nået til gransenen ? er så bare vornår andre gør det for fortsæter det her sådan tror jeg det sluter med danske server inden for de næste 5 år
 
Top