Faktabørsen

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg havde ingen fingre med i det som du åbenbart referere til som et tryllenummer. Men må indrømme at jeg har mindst LIGESÅ meget ret som du har, til at skrive om sagen, så et eller andet sted kan du da også bare tie stille.

vi spillede for at vinde, i spillede for at hygge.. I krig spiller man for sejr, da taberen som regel dør (den medfølge har TW så ikke helt, da man altid kan vende tilbage).

indenfor de næste 5 år.. der tror jeg faktisk størstedelen nok er på .net eller på TW2 i forvejen.

det jo en ting du kan notere ned i bogen: på TW er der altid nogle som vil "snyde" for sejren, som du jo så flot kalder det.. i taberens øjne bortforklares det med snyd, men i vindernes øjne vil det ses som strategi.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
jeg forstår vist ikke helt
du siger du ikke var en del af det men jeg tager muligvis fejl selvom jeg mente du var i sd og der ved en del af det det
v18 var jo ellers en retig sjov verden og lage op til en masse gode kampe selvom sd hade overtaget sammen med roro
så syntes du det var en helt ok beslytning der blev truffet i sd og roro at gøre som der blev gjort ser jeg ikke mange forhåbninger for danske verdner fram over
vis folk ellers gad bare stoppe med deres snyd og udnytelse af indstildningerne samt reglerne tror jeg på det kan vendes
og ja jeg skal nok gøre mit til det og gør heller min vej sam i v18 fram or at være en del af det
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Lyder da helt som SD kan lide det, selv RoRo følger sig godt r*vrendt jo :laugh:

Forstår ikke helt hvis nogen føler sig røvrendt.
Verdenen er død, alle tabte, hvem har røvrendt hvem så?

Hvis nogen fra RoRo føler sig røvrendt, giver jeg gerne mit spot i SD.

Det værste er, har set så mange af jer i andre verdener vinde så EASY. Har endda selv hjulpet med til det.
Så stop nu det mudderkastning.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Og sniferne, dette spil vil aldrig være balanceret.

Dette burde du vide, nu Vlr har haft 90%+ af Dagens røver + Plynder ;)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
vi er mange gode og erfarne spiller der burte vise vejen og være med til at stoppe de udnytelser af regler og indstilninger der er men ser vi blodt til mens det sker ville det jo fortsæte
baulerss
vlr hade 3 meget aktivi kontoer men hjelper jo ikke mod 30 andre og ved du jo også godt
men lige meget vad giver det jo ikke moralsk ret til at udnyte regler på en måde det ikke var tiltængt
jeg håber bare på at der fram over måske kunne være lidt mer selvjustits og moral på de danske verdner så det kunne blive lidt sjover for alle
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
1. jeg var/er i SD, er endda lederen :p men jeg sagde intet for eller imod den beslutning om at rykke ridderskvat over for at få def.

2. Vi i SD var faktisk bekymret langt hen ad vejen da vi jo var oppe imod de stolte gode kendte spillere, som vi har hørt så meget om, så vi følte os bagud, og vi måtte derfor samarbejde med RoRo på sådan en måde.

3. lad nu vær med at kalde det at snyde!! hvis det er en indstilling man kan, så gør man det.. HVIS support ville have sørget for det, ville de fremover også låse en fast i sin stamme!

4. vi var mange aktive spillere?!? nu må jeg sgu egentlig le.. intet ondt imod SD og RoRo spillerne (er jo selv en) men vi var jo kun i skyggen af hvad i farmede dagligt osv. og i havde gennemsnitlig større spillere end os andre.

5. igen.. drop nu det der med at kalde det umoralsk og snyd.. hvis man kan, uden at man bryder de regler TW har, så er det ikke snyd, og krig er fuldstændig et umoralsk sted at være.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Giver dig (sniferne) ret i at reglerne i denne omgang blev "udnyttet" på en måde som aldrig var tiltrængt.

Support er på ingen måde berettiget til noget, synes dog stadig det vil være på sin plads at evt. komme med en LILLE kompensation.
Specielt på baggrund af det antal plus der blevet brugt på V18, samtidig med at det nok ikke var sådan support selv havde tiltænkt reglerne (MBA vinder krav med stammekrig, ingen support uden for stammen)
 
Top