FANART konkurrencen

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Efter mange overvejelser om hvordan vi kunne lade en konkurrence løbe af stabelen her på forum, så har vi besluttet at lave en lille

FANART KONKURRENCE

Denne første konkurrence går ud på at tagge Paladinen, hvor end du har spottet ham. Dette kan være på alle de måder du har mødt ham:

Taget et billede af en der ligner
redigeret paladinen ind i et billede (helt eller dele af ham)
sætte morgenkåbe på ham (sætte krop og hoved sammen eller omvendt og lad fantasien råde. Morgenkåben er KUN et eksembel)


Herefter følger nogle eksembler på hvad jeg har lavet for at give jer nogle ideer til hvordan det kan gøres:

Attendinglerally.jpg

aldinflygt.jpg

aladin.jpg

Vinderne kåres efter 14 dage, hvilket bliver den 15 marts. Vinderne kåres ud fra hvad vi i teamet finder mest fantasifuldt/pænest/mest unikt. Kåringen af vinderne bliver en afstemning, hvor i brugere stemmer imellem de 5 (10) bedste vi i teamet udvælger. Præmierne vil være 150 pp til vinderen, 100 pp til nr. 2 og 50 pp til 3. pladsen.

Herunder har jeg fundet billeder til jer som i eventuelt kan bruge når i tilføjer paladinen i forskellige situationer. Billeder i bruger af paladinen er ikke begrænset til disse men er en hjælp, så i nemt kan komme i gang:

images
images
images
images
images

Alle windows pc'ere er født med paint. søg evt på paint i dine programmer. Herefter håber vi at det er nemt for jer at komme i gang
 
Senest redigeret:

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Smukt bidrag :) Jeg blev gjort opmærksom på at der ikke var tilføjet hvad præmierne bestod af. Dette er nu til føjet til annonceringen. Håber der kommer flere gode bidrag :cool:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Opaw du har stjålet min paladin xD

min paladin i stunder hedder Pia K. ikke fordi jeg hader eller elsker hende, kun fordi det kunne være sjovt at se hende som en paladin :p

men sjove billeder :D
 

lacops

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mit bidrag...

The Power of Grayskull
03.03.2012-22.05.00.png
(For dem der måske kan huske He-man! ;
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Mit bud:

View attachment 74

EDIT: Kedsomhed! ;-)
Det skal sige ''paladinen'' er fundet på ''http://www.tribalwars.ae/?ref=ds_flags''. Er det accepteret? :)

Interessant med en lille rundtur i TW op forskellige sprog, men hvad med reklamen for et andet spil, skulle den ikke fjernes - og så er der rettighederne - Jeg er ikke sikker på at lige den der går. - desværre.

Det er bare en gammel fag***** der en gang har varetaget logobeskyttelse :cool:
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Paladinen tøver ikke et øjeblik med at beskytte de truede elefanter!
h3YBu.jpg

Og ja det er mig der har taget billedet af elefanten :p
 
Senest redigeret:
Top