FarmAssistent

AroZ

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg har et forslag til FA
hvilket har undret mig længe at man ikke har gjort mere i

men hvordan kan det være man skal være låst? jeg mener hvorfor SKAL c være spion hvorfor skal man kun kunne rette i 2 hvis man vil have 3 4 5 6 7 8 9 eller hvad ved jeg
jeg mener det skal være åbenet så hvis man ønsker en A B C D E F G så er det spillerens valg men MINDST A B C D som man kan rette i evt kast den låste spion væk
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Uden at være helt sikker på det, så tror jeg nok at innogame ønsker at FA skal være en hjælp til at farme barbar- og bonusbyer med. Alt hvad der kunne gøre FA mere offensiv bliver sorteret fra.
 

DeletedUser

Guest
Uden at være helt sikker på det, så tror jeg nok at innogame ønsker at FA skal være en hjælp til at farme barbar- og bonusbyer med. Alt hvad der kunne gøre FA mere offensiv bliver sorteret fra.

Det lyder som en sandsynlig forklaring. Det ville også blive for nemt, hvis man bare skulle trykke på en knap for at sende et helt angreb - og det tager lidt pointen ud af reglen om, hvor meget et script må gøre :)
 

AroZ

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tænker stadig kun farm
Men a er måske lk
B er tk
C er med ram til at tage mur
D er måske spy
E kan være spyd eller hvad ved jeg
Kan ikke forstå at det ikke er en åben del som man kan tilføje så mange man ønsker a la grupper eller troppemaneger osv osv
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det lyder som en sandsynlig forklaring. Det ville også blive for nemt, hvis man bare skulle trykke på en knap for at sende et helt angreb - og det tager lidt pointen ud af reglen om, hvor meget et script må gøre :)

Jeg lavede en gang nogen scripts som virkede som FA (De virker ikke mere men jeg skal have kigget på det). Da jeg skulle have den godkendt fik jeg det svar at de ville kigge på om det kunne bygges ind i TW som standard - og så dukkede FA op. Den gør nøjagtigt det som man kan lave med lovlige scripts og ikke mere. Det er dog muligt at lave lovlige scripts der kan mere end FA kan - som f.x. at farme inaktive spillere.
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Det virker som et goddt forslag Aroz kommer med, jeg ville dog hovesageligt farme med heste til gengæld hvor man for eksempel har 2-3 slags med lk(da der er små og større BB byer) og det samme med tk
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den låste C funktion er en farm rest funktion som jeg selv ofte benytter mig af. Hvorfor den skal fjernes forstår jeg ikke. At fjerne den vil forudsætte at alle alligevel brugte et SRE script i stedet for denne funktion. Jeg tvivler på at der er ret mange spillere, som ved hvad et SRE script er hvis man spørger inde i spillet. Derfor tvivler jeg på at den vil blive fjernet.

Grunden til der ikke er flere knapper hænger sammen med overskuelighed på kortet når man farmer der, samt at FA er designet til at minimere scrolleriet imens man farmer i selve FA'en. Skulle man have eksembelvis 10 opsættelige muligheder som du ønsker så ville det fylde hele billedet og hele overskueligheden i funktionen ville gå fløjten. De dygtige og lidt mere kapable spillere kan sagtens klare sig uden om den lille snack du her pointerer som et problem, men vi snakker en minoritet på under 1%. Imod en majoritet på over 50%, som vil se en stor fordel i den mere overskuelige funktion der er nu.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Den låste C funktion er en farm rest funktion som jeg selv ofte benytter mig af. Hvorfor den skal fjernes forstår jeg ikke. At fjerne den vil forudsætte at alle alligevel brugte et SRE script i stedet for denne funktion. Jeg tvivler på at der er ret mange spillere, som ved hvad et SRE script er hvis man spørger inde i spillet. Derfor tvivler jeg på at den vil blive fjernet.

Grunden til der ikke er flere knapper hænger sammen med overskuelighed på kortet når man farmer der, samt at FA er designet til at minimere scrolleriet imens man farmer i selve FA'en. Skulle man have eksembelvis 10 opsættelige muligheder som du ønsker så ville det fylde hele billedet og hele overskueligheden i funktionen ville gå fløjten. De dygtige og lidt mere kapable spillere kan sagtens klare sig uden om den lille snack du her pointerer som et problem, men vi snakker en minoritet på under 1%. Imod en majoritet på over 50%, som vil se en stor fordel i den mere overskuelige funktion der er nu.

Du har helt ret!
Den kan bruges meget dog nok ikke alverdens når det er en nyopstartet server. Men når folk begynder at stoppe med at farme er den guld værd. Så ved du hvor der ligger mange rås
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg tænker stadig kun farm
Men a er måske lk
B er tk
C er med ram til at tage mur
D er måske spy
E kan være spyd eller hvad ved jeg
Kan ikke forstå at det ikke er en åben del som man kan tilføje så mange man ønsker a la grupper eller troppemaneger osv osv

netop den du har i c vil jeg finde som værende guld værd.....
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ligger en sådan murbryder ind som skabelon og så er det ikke noget problem at den ikke ligger i farmass.
 

AroZ

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Den låste C funktion er en farm rest funktion som jeg selv ofte benytter mig af. Hvorfor den skal fjernes forstår jeg ikke. At fjerne den vil forudsætte at alle alligevel brugte et SRE script i stedet for denne funktion. Jeg tvivler på at der er ret mange spillere, som ved hvad et SRE script er hvis man spørger inde i spillet. Derfor tvivler jeg på at den vil blive fjernet.

Grunden til der ikke er flere knapper hænger sammen med overskuelighed på kortet når man farmer der, samt at FA er designet til at minimere scrolleriet imens man farmer i selve FA'en. Skulle man have eksembelvis 10 opsættelige muligheder som du ønsker så ville det fylde hele billedet og hele overskueligheden i funktionen ville gå fløjten. De dygtige og lidt mere kapable spillere kan sagtens klare sig uden om den lille snack du her pointerer som et problem, men vi snakker en minoritet på under 1%. Imod en majoritet på over 50%, som vil se en stor fordel i den mere overskuelige funktion der er nu.

ej nu holder i

i nye verdner fair nok men når alle farmer eks 16-24 mill og er naboer så er c knap øhhh ja ubrugelig
for hvad sker der hvis man trykker C så tjaaa er de væk længe inden man kommer

så tag lige et andet argument ...... og fair nok at man har en SRE funktion især i starten men hvorfor hulen i silvan kan man ikke have 50 i FA og så 2 3 stykker på kortet men selv kan vælge og de fleste som farmer bruger sqde kort men selve FA i maneger ...vi trykker da ikke 2000 byer manuelt men klikker da bare rækken ned i A eller B C er tåbeligt

 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ser heller at man kan få lov at vælge at angreb med en sabelon inden i rapporterne vs det endlig er. Et felt mere eller mindre i rapporterne gør ikke så meget.
 
Top