Farvel

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Først og fremmest vil jeg ønske lazy og fart tillykke med et nyt lavpunkt. Vi kæmpede mod de fleste af jer tilbage på v7. Dengang vandt vi over alt jeres drama og kasten med mudder. Nu er verden 7 dejlig at spille på nu når der ikke er nogen til at skabe drama mere.

I har fået jeres vilje, og set fra mit synspunkt laver support forskelsbehandling, men lad nu dette ligge. Jeg stopper på verden 9.

Jeg gør verden 7 færdig alene af den grund at jeg ser mig som en holdspiller, og vil ikke skade de stammemedlemmer man har spillet med. Herefter stopper jeg med Tribalwars som ”Retired and Undefeated”.

Til den håndfuld der ikke laver andet end at spamme forum, tag jer nu sammen. Der er en grund til vi andre ikke skriver noget derinde pga. man ved det bare udvikler sig til mudderkastning.

Jeg takker for en god tid med dem jeg har spillet med. Det har været hyggeligt trods alle de problemer der sjovt nok altid opstår.

Mvh.
Cowie
Cowiee
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ej, sikke en skam da...

Om den hedder v7 D20M/D40M eller den hedder v9 Lazy?/FART!... Ser ikke forskellen desværre.

Vi ses derude Cowie :wave:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
det er meget let at kalde sig ”Retired and Undefeated”, når man "stopper" hver gang det ikke går ens vej, for så er jeg i teorien også ubesejret, for jeg slettede mig selv på v5 inden de nåede at få mig, men ser da stadig på det som om jeg tabte den verden.

Men held og lykke derude :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Farvel Cow cow!:( Jeg vil savne dig :(

Håber vi ses en anden gang!
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fair... Det da ikke fair manden starter ud med at kaste sten efter os, klart vi vil give svar op tiltale.

Manden skulle heller tage sig sammen og acceptere den straf han åbenbart har fået, ohh så uretfærdig af support.
Istedet for at stå fornærmet over i hjørnet, og nærmest pive over Lazy? og FART! køre lidt alla stilen som D20M og D40M på v7, bare uden det der forbund krammeri.

Come on :rolleyes:
 
Senest redigeret af en moderator:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
kan forstå det er en ....have ondt af tråd siden support er uretfærdig mod ES og sletter vores indlæg.....personligt er jeg sku ked af i altid bliver uretfærdig behandlet af support og håber i går bedre tider i møde.

ka du ha det godt på V7 og håber den server passer dig bedre hvor alle os fjolser fra FART og Lazy ikke er og spammer konstant...måske i har nogle spændende tal lege eller opskrifte tråd i forum vi må lære...vi skulle jo nødig blive ved med mudderkastning i fremtiden.

god vind fremover
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Som leder i Lazy? vil jeg gerne henstille til, at man undlader at blande Lazy? på V9 sammen V7 eller andre verdener for den sags skyld.

For min del, har jeg intet kendskab til V7 og den uvidenhed deler jeg givetvis med mange af andre spillere i Lazy?.

Hvis der er et mellemværende i forhold til spillere i Lazy?, bedes man tage udgangspunkt i den enkelte spiller og ikke i hele stammen, som intet har at gøre med spærringer og/eller straf fra supportens side.
 
Senest redigeret:
Top