"Favoritter" under forsamlingsplads

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Er blevet lidt doven med at bruge scripts, nu Inno har indført så mange smarte features :)

Har markeret et par byer som Favoritter, som kommer frem som en liste under forsamlingsplads.
Forstår dog ikke helt systemet, når jeg sender til det ene koordinat og åbner Favoritter igen, står de i en helt anden rækkefølge. Derfor lidt besværligt at se om man har set til den ene eller anden. Any help?

Og lige en kommentar;
Under Favoritter, sæt det da op så man kan se (når listen med Favoritter er fremme) hvad man angriber. Dunno om det en feature mange bruger.

Tak !
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg husker den funktion (bruger den ikke selv særligt ofte), som at byerne skulle blive listet alfabetisk i favoritter og en test viste også de blev det. Det vil sige rækkefølgen på byerne er den samme når jeg angriber og kigger igen.

Der imod er historik ikke statisk, da den viser byerne i den rækkefølge de senest er "brugt". Kan du være kommet til at vælge historik i stedet for favoritter?

Er der andre, der bruger denne funktion, der har oplevet byerne skifter plads på listen i favoritter?
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg husker den funktion (bruger den ikke selv særligt ofte), som at byerne skulle blive listet alfabetisk i favoritter og en test viste også de blev det. Det vil sige rækkefølgen på byerne er den samme når jeg angriber og kigger igen.

Der imod er historik ikke statisk, da den viser byerne i den rækkefølge de senest er "brugt". Kan du være kommet til at vælge historik i stedet for favoritter?

Er der andre, der bruger denne funktion, der har oplevet byerne skifter plads på listen i favoritter?

Jeg har også oplevet, at de skifter, min tanke er, at som du skriver er de listet alfabetisk, så har du f.eks. to barbarbyer på listen, så hedder de jo det samme, og så bytter den gerne rundt.

Ved samme sker, når du bruger farm assist og sortere på afstand til byerne.
 
Senest redigeret af en moderator:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
her byter den også rundt på dem vis bynavne er det samme men ville være dejligt vis det blev lavet om så den tog efter kordinater i stedet for
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Bytter den om også hvis det er fra samme by I går ind? Eller kun hvis I kigger på favoritlisten fra forskellige byer?
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
sad lige og prøved igen og nu bytted den ikke om på dem så ved ikke om det er forde det er ændred eller det bare er tilfældigt :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så vidt jeg ved, så er der ikke ændret noget. Men hvis det virker, så må du da gerne give os skylden ;)
 
Top