FEEDBACK: Indtag borgen!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere!


I denne tråd kan I skrive ris/ros, spørgsmål og kommentarer til eventet "Indtag borgen".
I kan finde annonceringen om eventet HER!

Tak på forhånd for jeres hjælp!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
På en eller anden besynderlig måde, så havde jeg fået sat den forkerte tekst ind. Det er nu rettet og I kan læse om det RIGTIGE event!


Jeg kan kun tro, at det var et anfald af brude-kuller og berolige jer med, at på lørdag når jeg har taget turen op af gulvet, så er jeg forhåbentlig normalt fungerende igen ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ris - Har kigget og kigget, og syns simpelthen ik jeg kan finde ud af hva de point man får i aktivitetsopgaver og præstationsopgaver, skal bruges til ..Såå ikke brugervenligt xD

Ros - Det gir gratis bonuser, alt der er gratis er godt xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er ikke helt sikker på hvilke point det er du mener. Du bør få medaljer for at færdiggøre opgaverne.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
På en eller anden besynderlig måde, så havde jeg fået sat den forkerte tekst ind. Det er nu rettet og I kan læse om det RIGTIGE event!


Jeg kan kun tro, at det var et anfald af brude-kuller og berolige jer med, at på lørdag når jeg har taget turen op af gulvet, så er jeg forhåbentlig normalt fungerende igen ;)

brudekuller hmmm sun det hører ikke til her, og for øvrigt så bliver brude også rappenskralder med tiden, he he .
men gratulerer da alligevel
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tak gert :p


Det er en oversigt over hvor mange af opgaverne tilknyttet eventet du har gennemført Dekani :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
har lige et ?
kan man have flere event ting på på samme tid
aldser både spyd og sværd på samme tid
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du kan havde flere forskellige på samme tid ja, men ikke flere af den samme slags.
 
Top