Feedback: Nordic Games

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg bryder mig pr. definition ikke om konkurrencer, hvor man er med UDEN at man aktivt har meldt sig til...
Jeg hr bare fået en besked om, at jeg er på hold "Grøn", og konkurrencen starter i dag... :-/
 

Katriona

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg bryder mig pr. definition ikke om konkurrencer, hvor man er med UDEN at man aktivt har meldt sig til...
Jeg hr bare fået en besked om, at jeg er på hold "Grøn", og konkurrencen starter i dag... :-/

I princippet kan du jo bare ignorere det, og spille videre som du plejer.
Hvis så dit hold klarer sig alligevel, får du muligvis en gevinst ud af det alligevel. Men det er sådan set det eneste du behøver mærke til det. :p

jeg syntes nu det virker som nogle sjove små input indtil videre!
 

Jarlen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi har ikke fået at vide hvem der har vundet den sidste konkurrence det forsvandt bare synes jeg er lidt underligt
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det virker til, at der skete en fejl med udsendelsen af den sidste rapport. Den skulle dog meget gerne være på vej og så gives bonussen for den sidste sejr samtidigt til det hold der sejrede i 3. udfordring :)
 

Jarlen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg ved ikke om vi fik bonussen da jeg har været på job, men det så der ikke ud til ved mig...
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Synes at Udfordringerne overall var ret skuffende. Hvis den ide skal have nogen reel sjov værdi for de fleste spillere så skal den afvikles pr server og ikke samlet set. På den måde den blev afviklet havde alle "nye" servere ingen indflydelse overhovedet på resultatet og det er ikke særlig motiverende.
 
Top