FEEDBACK: Version 8.34

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I denne tråd kan I dele jeres mening om indholdet af version 8.34.
Tak for jeres feedback og hjælp til at forbedre spillet!

VERSION 8.34
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
2 ting:

Til nedenstående; planlægger i nu på at lægge et event i opstarten af en ny verden igen? :( I må sgu overveje jeres timing på de events altså..
•Denne opdateringer indeholder forberedelser til vores næste event. Det bliver en tilpasning af sidste års "Red de kongelige"-event og det er planlagt til at begynde i uge 22. En annoncering med en beskrivelse af eventet vil komme inden startdatoen.

Jeg fatter ikke nedenstående bullet.. Må jeg få den forklaret af en, der ved hvad der bliver snakket om?
•Rapporter på verdener uden buer vil nu vise når tropper er synlige fordi en tredjedel af de forsvarende tropper er blevet dræbt.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
hvornår får vi en opdatering der løser fakescript problemet??
altså problemet med, at når man indsætter et koordinat, så gør den automatisk koordinatsættet til en BB-kode, og dermed ødelægger den et fakescript man nu ville sende via besked InGame eller over forum?
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
er da glad for, at vi har fäet den info, at der kommer en events nu, sä behöver jeg ikke at starte pä v23. tak

hvorfor vil IG gerne have vores feedback? har en ide om, at de ikke bliver läst, när der igen kommer et event samtidig med en opstart til en ny verden.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
2 ting:

Til nedenstående; planlægger i nu på at lægge et event i opstarten af en ny verden igen? :( I må sgu overveje jeres timing på de events altså..
Events kører globalt, så uanset hvornår de ville blive lagt, så ville de et eller andet sted komme til at kører kort efter åbningen af nye verdener.

Jeg fatter ikke nedenstående bullet.. Må jeg få den forklaret af en, der ved hvad der bliver snakket om?
•Rapporter på verdener uden buer vil nu vise når tropper er synlige fordi en tredjedel af de forsvarende tropper er blevet dræbt.
Der er i Tribal Wars 2 kampsystemmer. Der er det gamle, som er det der var før buerne blev introduceret til spillet, og der er det nye, som er det der var efter buerne kom. Når vi har verdener, hvor der ikke er buer, så kører systemet automatisk det gamle kampsystem.
En af de ting der er anderledes ved det gamle system er bl.a. hvornår man kan se hvad der er i en landsby. Hvor det "normalt" er hvor mange spejdere der overlever eller udforskningen der bestemmer det, så er det i det gamle også hvor mange af forsvarerens tropper man dræber. Før har der ikke været nogen besked om hvorfor man pludselig kunne se hvad der var i byen, selvom fx. ingen af ens spejdere overlevede, hvilket skabte en del forvirring og spørgsmål fra spillerne det skete for. Derfor er denne besked nu med i rapporter fremover.

hvornår får vi en opdatering der løser fakescript problemet??
altså problemet med, at når man indsætter et koordinat, så gør den automatisk koordinatsættet til en BB-kode, og dermed ødelægger den et fakescript man nu ville sende via besked InGame eller over forum?
Vi har tidligere postet løsningen her på forum, kort tid efter ændringen kom i spillet.
Du skal sætte dit script i en bb-kode der hedder
HTML:
[code]512|115[/code]
så vises koordinaterne bare som koordinater :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
tak det løste mit problem :)

men i burde seriøst nedlægge events.. eller lave dem så tamme, at de ikke giver nogle yderligere fordele i spillet..
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Men hvis der slet ingen fordele var, ville du så stadig deltage i eventene? :)
Og det er ikke for at være flabet jeg spørger! :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
jeg syntes så ikke i skulle lave spil ødelæggende bonusser, såsom noget overhovedet med Råstoffer.. specielt trombola eventet, hvor man kunne få en vis procent del af lageret fyldt.. VÆK med sådan noget.. så hellere:
dine tropper kan farme 10% mere, du bygger lidt hurtigere, heller ikke noget rekrutteringshastighed..

altså fordele som direkte går hen og giver det sygeste forspring.. tror faktisk hovedparten af danskerne vil have nedlagt de events xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så du ønsker stadig der skal være fordele ved at deltage i event, men blot andre fordele? :)
Det vil sige, at eventet var der bare for morskabs skyld og der ingen fordele var, så ville du ikke deltage? :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
altså jeg ville nok deltage for tidsfordriv.. jeg syntes bare ikke de events er retfærdige til tider.. V21 viste jo hurtigt hvad man kunne med et trombola event..

der lå for meget fordel bag det med procent fylde af lageret.. så ALT andet tak.. og helst heller ikke for meget med rekrutteringshastighed.. det er fordele jeg mener nok ville være for spil-ødelæggende.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tak for svaret! Jeg sender din feedback videre til InnoGames :)
 
Top