Fejl i tidsætningen på forum ?

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved ikke om det bare er mig, men når jeg trykker på Nye Indlæg eller Kalender f.eks. så står der helt neders i den røde stribe Al tidssætning er GMT +2., og det undrer mig så :eek: Får har vi ikke i DK GMT +1 ? Er temmelig sikker, men siden jeg læste, det der stod i den røde stribe, så blev jeg nød til at spørge over skype, de sagde også at vi havde GMT +1.


Bare mig som tager fejl eller er det en fejl ? :p Eller tæller serveren fra en anden verdensdel eller land ?

Men tiden er rigtig :)
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er ikke en fejl..

når vi har vintertid i danmark har vi GMT +1 men om sommeren bliver alt jo rykket 1 time så vi kommer i GMT + 2 :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan aldrig nogensinde rykke tidszone. Det ville jo kræve, vi flyttede placering på kortet :)

Der står rigtigt nok, at det er GMT +2, men klokken er rigtig, så det er nok en slåfejl. Jeg skal nok lige sende Storm en besked, så han kan rette det. Tak for opmærksomheden :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Storgaard har ret. Dansk sommertid er GMT + 2 og dansk vintertid er GMT + 1, så ingen fejl.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Okay så var det bare mig som tænkte forkert :D

Men det bliver vel ændret til GMT +1, når vi skifter til Vintertid right ? :confused:
 
Top