flygtninge!!!

svensker

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er det kun mig eller er det total uacceptabelt af en stamme at tage flygtninge ind når de får det at vide i en PM


svensker---out---
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det er totalt uacceptabelt - dette spil er fuld af delvis uskrevne regler, een om at flygtning forbliver flygtninge indtil de enten opgiver spillet eller starter deres egen stamme hvor efter de så typisk vil blive erklæret fjende - ingen flygtning vil komme ind hos os.... så nej det er ikke bare dig.
Men hvad ved jeg der findes jo altid nogen der ikke gør som der forventes, men min erfaring er at optager man flygtning i stammen indbyder man til der opstår ballade med andre stammer og det kan måske endda resultere i at stammer man ellers ikke har haft sammenstød med pludselig bliver fjende - eller at forbundsstammer og IAP'er bryder samarbejdet - det er en dyr pris at ville betale for en spiller.....
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
og i hvert fald helt ok at fortsætte angrebet på den givne spiller der tror han/hun kan gemme sig i sin nye stamme.
Så nej du er ikke alene.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
synes ikke det er i orden at tage en flygtning ind, og det er skide frustrerende når det er en iap stamme der gør det
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
At tage en flygtning ind er respektloest overfor den stamme de flygter fra, men mener ikke man skal doemme en stamme til at vaere nedern fordi de goer det. Hvis en iap gjorde saadan noget ville jeg genoverveje den iap :rolleyes:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Selvfølgelig kan en stamme tage en flygtning ind, men den stamme som optager en flygtning, skal jo være indstillet på enten at købe flygtningen fri eller tage den krig der kommer ud af det.
 

life4balance

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad er en flygtning i jers øjen ?

nogle har det med, at kalde alt og alle flygtning, så kunne da godt tænke mig , at høre jer....
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad er en flygtning i jers øjen ?

nogle har det med, at kalde alt og alle flygtning, så kunne da godt tænke mig , at høre jer....

en flytning er i mine øjne, en spiller der er under angreb, som enten er uden stamme, eller hvor stammen ikke kan hjælpe i tide, skynder sig at flygte ind i f.eks. en iap stamme til dem der angriber og dermed redder sin egen røv.

Vi tager personligt ikke spillere ind der er under angreb hverken som farm eller adling
 

THA ROFL CAT

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Altså en flygtning er en der er træt af at blive farmet(for eksempel) :mad:, som så straks søger ind i en IAP/Forbund stamme, med angriberen... hvilket er uacceptabelt..:(
 
Top