Forkert tekst -> Support

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og når vi nu er igang burde Lazy at indse at de blev taget ved røven igen igen.. ;)

YOU LOSE FACE IT:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror alle blev taget i røven.. Ikke hverdag en verden handler om at rekrutere alle med hemmeligheder efter byerne er stacket og så lave en IAP med ophørsvarsel på forhånd med alle de store stammer.. Kan godt se det er virkelig fair kamp lige der..

Og så det latterlige koncept med 48 timer.. hvem fanden har fundet på det sku hedde 48 timer??? man kan da ik lancere et massivt kæmpeangreb uden nogle former for forberredelse på 48 timer.. Inno har FAILET BIGTIME..
De fleste adler kan ik engang nå den tid..
 

Bakaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:D ja man kan jo spørge sig selv om hvad Lazy! og Lazy? havde gjort hvis de havde haft snilde til at snuppe alle hemmelighederne i de 2 stammer....

Højest sandsynlig erobret dem fra hinanden... smiler ;D
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
:D ja man kan jo spørge sig selv om hvad Lazy! og Lazy? havde gjort hvis de havde haft snilde til at snuppe alle hemmelighederne i de 2 stammer....

Højest sandsynlig erobret dem fra hinanden... smiler ;D

:laugh:
Synes jeg kan se det for mig :D

Dem havde nok gjort akkurat det samme ;)

Tillykke HYGGE :)
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Der kan opstilles mange formodninger om, hvad der var sket hvis og hvis og hvis...

FAKTA er, at ES og HT-DK ikke har haft røv nok i bukserne til at afslutte V9 på en ordentlig måde. Lazy har kørt et sobert spil og overholdt de aftaler der blev lavet.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Lazy har kørt et sobert spil og overholdt de aftaler der blev lavet.

Det gjorde Lazy indtil i opsagde IAP'en uden at skrive det til -pE- + sende krigserklæringen og ligefrem spørge ES osv. osv. om deff hvis det skulle blive nødvendigt.

Nedværdigende...
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Det gjorde Lazy indtil i opsagde IAP'en uden at skrive det til -pE- + sende krigserklæringen og ligefrem spørge ES osv. osv. om deff hvis det skulle blive nødvendigt.

Nedværdigende...

Opsigelse blev sendt, som det hører sig til:

Summit den 01.05. kl. 18:53
Da I har opsagt IAP med TAD samt trukket jeres def ser vi ikke anden udvej end at ophæve IAP og erklære jer krig istedet. Vi ses på slagmarken.

/Ledelsen i Lazy

Dekani den 01.05. kl. 18:53
OMG Surprice :D ROFL

Lad mig gætte, i har lavet "IAP" med ES ligesom os =)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var ikke sån han mente.. Man plejer at give en varsel, i sendte krigserklæring og Angreb samme øjeblik i havde sendt beskeden ..Lidt respektløst, men sån er det jo ;)

Hva angår den anden var det absolut retfærdigt, historien udspillede sig nemlig sån at jeg havde en yderst pålidelig spion i vores fjendestamme og da vi så næsten havde tævet dem helt, så fik jeg afvide af den spion at ES ville tage 3 medlemmer fra vores fjende med i sin stamme på trods af IAP og på trods af de lå midt i vores område..
Dette ku self. ikke tillades, men da vi så hørte de gjorde det alligevel, valgte vi at lave et "PR Stunt" og tage deres fjende nr. 1 med i vores stamme som svar på tiltale..
Se så var sagen jo pludselig en anden og så var det bare uacceptabelt, selvom de egentlig selv havde startet den fight..

Så i den sammenhæng kan jeg ikke lade være med at tænke.. Hvem brød faktisk IAP ??
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Var ikke sån han mente.. Man plejer at give en varsel, i sendte krigserklæring og Angreb samme øjeblik i havde sendt beskeden ..Lidt respektløst, men sån er det jo ;)

Varsel... lige som når man trækker sin def... ik' åz. ;-)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kræver ikke varsel at trække sit def. overfor folk der tager byer fra en..
Ligesom at hvis man blir jumpet af en IAP, så skriver man ikke lige først "Hej vi trækker altså lige vores def. så vi kan forsvare os mod jeres tropper"
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Kræver ikke varsel at trække sit def. overfor folk der tager byer fra en..

Én dobbeltadling. Nej, faktisk to, men vi eftergav den I nappede fra os. Og når vi nu er ved det "der hører sig til", så opsiger man ikke IAP med kun en stamme i et forbund (TAD). Men den provokation hoppede vi ikke på, så var I jo nød til at hælde lidt mere benzin på bålet. Fair nok og i øvrigt også lige meget nu.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
I eftergav ingenting.. ET af jeres medlemmer lavede en aftale med et af vores medlemmer, det blander ledelser sig ikke i..

Så vidt jeg ved bestemmer en stamme selv hvem de har IAP med og vi så ingen grund til en IAP med en forrædder stamme der prøvet at indgå i samarbejde mod Lazy, men det gjorde i jo åbenbart..
 
Top