Forslag til Verden 24

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synes vi trænger til lidt oldschool Tw.. alt det nye i har lagt på et slet ikke mig og går kun og venter på i laver en server med disse speck :)
Speed 2
Unit speed modifier 0.75 eller 1
Moral activated No
Building destruction activated Yes
Trade Cancel time (secs) 200
Command Cancel time (secs) 400
Beginner protection (days) 4
Paladin Activated No
Archers Activated No
Gold Coin system No
Max noble distance 1000
Tribe member limit 20-30-40-50 - 80 - 100

Disse speck er fra W10 på jeres .net server og synes vi mangler sådan en server igen :)
 
Senest redigeret:

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Altså for min skyld kan man også sige 50.. men der er da flere en 200 i en verden normal
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Altså for min skyld kan man også sige 50.. men der er da flere en 200 i en verden normal

Sorry, men jeg må skuffe dig. Tjek de danske verdener i dag og du vil finde ud af, at 50 i en stamme vil lukke verdenen inden den overhovedet er startet. Der er simpelthen for få spillere..
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sorry, men jeg må skuffe dig. Tjek de danske verdener i dag og du vil finde ud af, at 50 i en stamme vil lukke verdenen inden den overhovedet er startet. Der er simpelthen for få spillere..

utroligt at det er sådan.de må være flyttet over til tw2 så
Men altså om taller er 10 eller 20 eller 50 er jeg sådan set ligeglad med så længe det passer til antallet ca der er i en verden
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
utroligt at det er sådan.de må være flyttet over til tw2 så
Men altså om taller er 10 eller 20 eller 50 er jeg sådan set ligeglad med så længe det passer til antallet ca der er i en verden

Jeg er rørende enig. Jeg selv kunne godt se idéen i at have stammer med 5 el. 10 medlemmer i, da vi så vil være tilbage ved "tribal wars", hvor diplomati og sammenhold vil tælle mere end det gør pt.
Det der typisk sker på de danske verdener er, at 10-15 dygtige spillere rotter sig sammen og trumler verdenen - det er i hvert fald min erfaring.
Jeg har forsøgt på v24, der starter i dag, at se bort fra folks erfaring og rekruttere de første 20, der har ansøgt stammen i håb om, at kunne lære nye spillere op og om ikke andet, vise man som stamme uden store navne, kan komme langt med lidt gåpåmod og sammenhold.
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Men 10 eller 20 medlemmer er nu også fint hvis man tænker på der kun er 100 eller 200 spiller på en verden..

Jeg tror desværre bare at Innogames/admins er ligeglad med hvad brugerne ønsker sig i en ny verden (det føles sådan) Tw har mistet meget af sin glans synes jeg siden jeg spillet TW...
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Et godt fundament til en verden er ikke at gå de basale ting igennem såsom hastighed og alt det andet fnider med pala osv. osv.

nej vi skal se på nogle større ting..
HVAD MED, en verden med: farmbegrænsning, en verden hvor man ikke kan sende angreb i natteperioden (NB) så man mindsker chancen for noobs bare bliver adlet ud ind over en nat (man kan selvf. sige - så lav def.. den går bare ikke, da en offensiv spiller vokser generelt hurtigere end end defensiv i starten).

skulle man ikke prøve og give det en chance? evt. maks 10 pr. stamme så der stadig kan komme lidt diplomati ud af verdenen..

evt. en verdenshastighed på 1½ så man får bare lidt rås hurtigere, jeg er sådan set ligeglad med farmbegrænsning, bare man f.eks. kunne fjerne fordelen for natteravne :) ville gøre spillet en hel del mere fair for alle.
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Altså kan se idéen i nat bonus.. men at gøre sådan at man ikke kan noble i natten synes jeg ikke er smart.. grunden til at gå tilbage til "grund" spillet er at det er en godt spil hvor alt det unødige ikke er som det er i dag.. Og hastigheden skal være 2 vil jeg sige og tropper helst på 1 så køre det
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
det er jo det eneste folk gør.. de føler at det er det eneste tidspunkt hvor man reelt kan sidde og lave ting, det er at sidde og smide en aktion ud kl. 3 om natten med 2-3 gutter.. den ene spiller har ikke en chance, medmindre han/hun har en til at dække kontoen i nattens mørke, eller har været forberedt..
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har prøvet en verden hvor man ikke kunne sende om natten hmm det er ikke særlig sjov. Og 9 ud af 10 gange så angriber folk om dagen, meget få der gør det om natten. også derfor natbonus er lavet så det koster mere at angribe om natten
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Synes vi trænger til lidt oldschool Tw.. alt det nye i har lagt på et slet ikke mig og går kun og venter på i laver en server med disse speck :)
Speed 2
Unit speed modifier 0.75 eller 1
Moral activated No
Building destruction activated Yes
Trade Cancel time (secs) 200
Command Cancel time (secs) 400
Beginner protection (days) 4
Paladin Activated No
Archers Activated No
Gold Coin system No
Max noble distance 1000
Tribe member limit 20-30-40-50 - 80 - 100

Disse speck er fra W10 på jeres .net server og synes vi mangler sådan en server igen :)

noble distance.....det var godt nok langt i forhold til en dk verden ;)

når jeg nu ser i snakker natbonus igen igen, så undre jeg mig.
Jeg spiller selv foruden dansk server, også på .net og der er ingen natbonus, og ja fjenden angribe sgu også når jeg sover, men sådan er det jo bare, så spiller man på de vilkår.

skulle man sige man ikke må angribe om natten, så blive det næste nok at vi ikke må mellem 8 og 16 for der arbejder folk jo, og så er det jo heller ikke fair....eller hvad mellem 17 og 18:30 hvor aftensmaden skal laves, det kan jo heller ikke være fair.
husk nu, det er et spil, det er ikke liv og død, og ja det kan være surt at tabe en by, men det er ikke jordens undergang
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synes du 1000 er meget Hmm synes nu ikke det er galt :)

Nat bonus er jeg som sådan ligeglad med. Er det på fint nok er det ikke gør det som sådan ikke noget... Kan dog sige da jeg var på W10 der var man online altid og sov utrolig lidt i de år jeg var der, det var ens liv mere eller mindre pyha godt man er kommer væk der fra :D
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
1000 i antal felter en adel kan rejse er forholdsvist meget. Det vil fx være nok på DK21 til at adelsmanden ville kunne rejse fra den ene side af verdenen (yderste landsby) til den anden side 10 gange.
Sagt på en anden måde, det ville ikke være nogen begrænsning, da alt ville kunne adles :)
 

Harrier500

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så små kan de danake verdner da ikke være kan de?

Men så sæt den til 200 eller hvad de nu svare til den verden størelse.. det er nu heller ikke størlse jeg som sådan ønsker men mere den gammel spille stil og hastihed
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt tænke mig ingen stamme skift, så tænker folk sig nok om en ekstra gang , inden de går ind i en stamme og man går ned med sin stamme..


plus ingen deff udefra...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måske en verden hvor man vælger 8-10 stk holdkaptajner, lidt ligesom rundbold, hvor man skiftes til at vælge spillere til sit hold..

Det kunne måske være 8-10 af de erfarne spillere der var kaptajner eks : Madlung-Sniferne-Chuvv- osv.

Altså en verden hvor man spreder de dygtige spillere ud på mange stammer..

Så er de dygtige spillere også nød til at lære fra sig hvis man ikke kan skifte stamme..

Bare et forslag..

BB.
 
Senest redigeret:

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
du følte chuuvs navn skulle nævnes før mig ;( chuuv er en kriger, ikke leder xD
no hate :p godt foreslag.
 
Top