Forslag til Verden 24

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja når man har siddet og sovet på TW2 ,og ventet og ventet, så savner man ski bare en v 24 ,så vi ka komme i gang gider ikke den der tv2 pyyyhh, så holder da bare pause, der skal være aktion, man skal ski ikke sende til morgenmaden, og så komme hjem og se dem igen til aftensmaden,om der er 20 eller 40 i stammerne, om man kan flytte, tja de fleste kender jo stammen og medspillerne inden verdenen starter, he he såmange spillere er der jo heller ikke i dk mere, så mon ik i sku se at komme i gang he he.
 

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Det er rigtigt at på en dk server kan stammerne ikke være større end 20 medlemmer, der er ikke spillere nok. Desuden ville jeg foretrække hvis der var bueskyttere med, men jeg ville nok ikke have noget imod at spille i en verden som det er foreslået her.
 

AndersXD

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt tænke mig ingen stamme skift, så tænker folk sig nok om en ekstra gang , inden de går ind i en stamme og man går ned med sin stamme..


plus ingen deff udefra...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måske en verden hvor man vælger 8-10 stk holdkaptajner, lidt ligesom rundbold, hvor man skiftes til at vælge spillere til sit hold..

Det kunne måske være 8-10 af de erfarne spillere der var kaptajner eks : Madlung-Sniferne-Chuvv- osv.

Altså en verden hvor man spreder de dygtige spillere ud på mange stammer..

Så er de dygtige spillere også nød til at lære fra sig hvis man ikke kan skifte stamme..

Bare et forslag..

BB.

Et af de bedste forslag jeg har set længe, håber virkelig vi kan prøve det i en verden.

Er selv godt og grundigt træt af, at de 10-20 mest erfarne spillere bare samler sig i en stamme, og udrydder alt levende på den verden.
Så jeg støtter det med ingen stammeskift, og de 10-15 mest erfarne spillere hver har en stamme, de skal bygge op.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
det er blevet sagt så mange gange at der ikke vil blive låst for stamme skif så det vil højst kunne blive gjort farliger at skifte ved at lave indstilninger med ingen deff uden for stammen + at der ikke vil kunne modtages støtte (eks de første 3
dage)
der til må det vil være op til de stammer der er om de vil rekuter sig fram eller ikke
men uden at nævne navne her er der flere gode spiller der har været i rang 1 stammen og har givet udtryk for at de ikke kan lide alt det stamme skrift men alligevel ser man gang på gang at de tager de gode spiller fra de andre stammer så man der ved fjerne modstanden + en del af folks lyst til at spille vider
 
Top