forslag.

jespereriksen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg har tænkt på om man ikke skulle kunne flytte sin by? fx. hvis man nu har en ven som også spiller men ligger langt væk fra en og man har lavet en stamme sammen så er det svært at hjælpe hinanden, og mange stammer ligger spært ud over hele koret så hvis man kunne flytte sin(e) by(er) sammen kunne stammerne ligge sammen som grupper og så kan man hjælpe med at forsvære hinanden,?? også bliver det også svære for de store stammen at udslætte de minder stammer som måske lige er staret op. eller ikke er så store. for ellers er det bare de store stammer man skal være med i for at kunne spille. ellers har jeg en tanke mere til hvis der kommer en verden 3, at man lidt lige som i travian kan vælge imellem 3 arter af folk så kunne man lave 10 forskelige folk som man kunne vælge og de holde så sammen med det folk som de er med :) ??
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Spil travian hvis du vil spille et spil som det

Hvis du vil vaere tet paa din stamme skal di funde en tet paa, ikke flutte alle landsbyer
 

jespereriksen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
forslag

jah men nu gider jeg ikk spille travian.

men prøver at komme med nogle forslag til hvordan man kan gøre tribalwars sjover, så flere spiller vil spille det, og så det ikke bliver kedeligt og bliver det samme hele tiden.

så kunne man prøve og lave en verden hvor man tog nogle af de forslag der var kommet fra dem som spiller det og som gerne vil give spillet et lille løft. for ellers kan det jo være lige meget med et forslag og diskussion forum.

hvis man ikke bruger nogle af de forslag som kommer. og det gør joh ikke noget at man tager nogle ider fra ander spil som linger tribalwars. det kunne jo være hvis man kigget lidt på alle de slags spil og man kunne finde på et super spil.:)
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
V2 er version 5.1 af Tribalwars... De laver om paa det hele tiden. Nogen af de forslag jeg lavede paa .net har kommet igennem og er nu noget af spillet.

Og jeg kan ikke se hvorfor ve skulle lave TW om til Travian fordi du gider ikke spille Travian...

Paa .net spiller der 553298 spillerer... Det er kun .net! TW er et meget suksesfult spil og det skulle ikke blive lavet for meget om
 

jespereriksen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
forslag

nej vi skal heller ikke lave det om men bedre.

for du skal da ikk sige at spillet er så godt at man ikke kan lave lidt om på det.

men man skal selvf heller ikke tage og efter linge andre spil for meget.

men jeg synes bare at hvis TW nu prøvet og lave en verden hvor at man kunne fx. flytte sin by og der måske var vand og nogle bjerge eller noget i den stil det er bare for at få et godt spil.

ikke fordi det er dårligt, men hvis man ikke skriver hvordan man kunne tænke sig et spil skulle kunne og se ud så for man ikke et godt spil. og hvis dem som laver/ har lavet spilet ikke vil lave om på det så skal man jo lave et nyt spil hele tiden også er det da nemmer at lave om på det.
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Den eneste endring du ville have som var ikke alerade i Travian var at flytte ladnsbyen og det village endrer spillet totalt
 

jespereriksen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
forslag

jah men hvis det er det der skal til for at få et super spil så må dem som laver spillet joh kigge på det jer er da lige glad med om spillet minder om et andet eller flere spil bare jeg synes det er godt. jeg spiller det jo fordi det er godt men kommer med forslag til hvordan jeg synes det kunne blive bedre, men du vil åbenbart bare have et spil hvor man ikke har noget af det de ander spil har, i steden for at lave et godt spil hvor man nok har taget noget fra andre spil men laver det mere realistisk i usenet.

for den her verden har kun nogle træer og græs. men hvis man nu lavet nogle bjerge og noget vand. også kunne det være sjovt hvis man kunne vælge et folk man ville være fx. dansker eller tysker eller svensker også man havede nogle forskellige kirger eller noget.

hvad var det du forslog som kom med i verden 2??
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det forstaar jeg godt men dine 2 forslag kan ikke lade sig gores og med det andet vil det vaere nojagtig det same og Travian

Verdenerne har gras, traerer og bjerge. Spillet er gaar ikke udpaa "looked" men hvordan det spilles. De har allerede gjordt det mange gange paener en det var og hvis de bliver ved bliver det irreterende

Og det var ikke paa V2 men paa .net (international) om at man kunne lukke og delete topicer uden at gaa indi topicen og at man kunne gorde det hved mange paa den samme tid. I det nedste "update" det var noget af spillet

Min dansk er ikke saerlig god
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jah men hvis det er det der skal til for at få et super spil så må dem som laver spillet joh kigge på det jer er da lige glad med om spillet minder om et andet eller flere spil bare jeg synes det er godt. jeg spiller det jo fordi det er godt men kommer med forslag til hvordan jeg synes det kunne blive bedre, men du vil åbenbart bare have et spil hvor man ikke har noget af det de ander spil har, i steden for at lave et godt spil hvor man nok har taget noget fra andre spil men laver det mere realistisk i usenet.

for den her verden har kun nogle træer og græs. men hvis man nu lavet nogle bjerge og noget vand. også kunne det være sjovt hvis man kunne vælge et folk man ville være fx. dansker eller tysker eller svensker også man havede nogle forskellige kirger eller noget.

hvad var det du forslog som kom med i verden 2??

Et spil som TW er unikt, fordi programmørene ikke efterligner andre spil som travian osv. :)

Du har vist ikke styr på hvor mange millioner mennesker der spiller TW :)

Prøv at tjekke de forskellige lande ud, og du vil erfarer at spillet er meget mere udbredt, end du går og tror :)
 

jespereriksen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
forslag

jeg tro skam på at der er mange der spiller det og ved også godt der er mange lande der også spiller det. så jeg går ikke og tro der ikke er nogle der spiller det for det ved jeg godt der er.

okay hvis man det er et unikt spil og de ikke vil lave efter andre spil skal man selvfølige ikke tage iderne fra andre spil.

men ville bare gerne have at man måske kunne gøre lidt ved koret for det er da ikke det mest realistiske kort synes jeg, så kunne man jo tænke over hvad man kunne gøre ved det.?

og hvis der er så mange lande med så mange spiller der spiller det så kunne man måske lave koret over jorden ? det er der nok ikke andre spil der har og hvor man så kunne vælge hvilket land man ville ligge i. ?

men tror selv det bliver for stort så .
 
Top