Forsvar- og angrebshær

Runed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej

Mit forslag lyder, at gøre det muligt at opdele sin hær i flere bataljoner - som det vidst hedder? Så man fx kan opdele hæren i en forsvar- og angrebshær. Gerne flere end én af hver.

Og til det, tilføje en oversigt over sine bataljoner, og mulighed for at sende sin bataljon XXX, med fx 2000 øksekæmpere og 1000 let kavaleri afsted, ved blot at trykke på én knap - hvor man som bekendt normalt skal skrive 2000 ved økse, og 1000 ved let kavaleri, før man sender dem afsted.


Håber I kan se idéen for jer, og syntes om den.

Fedt spil i øvrigt :)


Venlig hilsen
Rune
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Kan da godt se idéen i det.. Men som + bruger (hvilket jeg ikke er), er der nogen der hedder farm-script hvor den gør det automatisk selv;) Så tror ikke at Innogames vil til, at lave sådan noget ;)
 

Runed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nåh, ja okay. Det har jeg så ikke lige nået at stifte bekendtskab med endnu. Men cool nok.

Egentlig syntes jeg ved nærmere eftertanke, at det nok bare er fint som det er. Ved angreb skal man jo alligevel gerne udregne hvor mange der er værd at sende afsted, og ikke bare en masse, tænker jeg. Og egentlig også ved farming?


Kan ikke se det er muligt at slette tråden.
Men slet gerne denne, du som kan :wave:
 

DeletedUser

Guest
Mht. til plus-konto, så kan det kun gå for langsomt med at få det købt. Jeg har spillet med det i al den tid, jeg har spillet, og det er over 2 år nu.

Det giver så mange fordele, og det er heller ikke fordi, det er voldsomt dyrt. For 160,- kan du få plus-point nok til at få plus-konto i 7 måneder (man får 30 for 200 point, så det er egentlig 7x30 dage, men det er tæt nok på til mig :)).

Så mit råd er, at du får købt plus-konto så hurtigt som muligt, eller også kan du vente til du har nået 500 point, så får du (så vidt, jeg husker) en uge eller tre dage gratis, så du kan prøve det.

Du kan læse om fordelene ved plus-konto her
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Mht. til plus-konto, så kan det kun gå for langsomt med at få det købt. Jeg har spillet med det i al den tid, jeg har spillet, og det er over 2 år nu.

Det giver så mange fordele, og det er heller ikke fordi, det er voldsomt dyrt. For 160,- kan du få plus-point nok til at få plus-konto i 7 måneder (man får 30 for 200 point, så det er egentlig 7x30 dage, men det er tæt nok på til mig :)).

Så mit råd er, at du får købt plus-konto så hurtigt som muligt, eller også kan du vente til du har nået 500 point, så får du (så vidt, jeg husker) en uge eller tre dage gratis, så du kan prøve det.

Du kan læse om fordelene ved plus-konto her

Endelig en der forstår at bruge +..

Har prøvet at overtale ham flere gange til at købe +, men vil han høre, nææ, han klarer sig uden :huh:..

Jeg har spillet mange år, men har kun brugt det 1.5 år ;)..

Men har allerede set hvor mange fordele der er i det :eek:
 

Runed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen, jeg siger tak for rådene ang. plus-kontoen.
Jeg havde af en eller grund forestillet mig, jeg lige så godt kunne vente med, at aktivere de 7 dage gratis +konto, til jeg kom længere ind i spillet - og var mere sikker på at ville fortsætte, for den sags skyld.
Men så har jeg da haft det til gode :cool:
 
Senest redigeret:
Top