Forsvar

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Miss hvis du nu har en paladin med lygten og har mange byer med katapulter, så vil jeg mene at det er spild af farm plads, da den by som paladin er i kan sende katapulterne med LK fart og de andre byer har alt for langt tid til deres mål.

så hellere samle katapulterne i en by istedet for at have dem spredt på 20.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jaja, men han siger den er på engelsk..

Så kan han jo tage den igennem oversætteren og sætte den her ind :)..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så tag den igennem Google translate..

Eller smid linket til den ;)..

-.-'!!!! Så læs dog de tidligere indlæg! Du skriver det som om at ingen har sagt det.. Jeg har lige skrevet i indlægget før dig at jeg kunne tage den gennem google translate.. Og ikke nok med det, så supplere du med, at jeg skal smide linket ind til den, hvor jeg allerede har sagt, at det ikke kan lade sig gøre -.-!

Men her er den:

Nøgletallet er ratio, til dem der ikke ved det ;)
Og MA er bueskytte til hest... Men de andre er på engelsk, så hvis man ikke ved hvad det er, så spørg! :D

Nøgletal mod en fælles Nuke: hvad der virker bedst?

Af hensyn til denne diskussion vil vi antage, at angriberen kommer til dig med en fælles bombe af 6,500 Axe, 3,225 LC og 220 ram (20,500 gården plads).

- Farm, der bruges til alle eksempler: 20,500
- I alle simulationer sigt er væg antages at være på 20, og ingen Paladin bruges

Blandet Defense
spyd: 2,833
sværd: 2,833
bueskytte: 2,833
HC: 2,000

Overlevelse: (420/420/420/296) - 14,8% af forsvaret vil overleve nuke


Blandet w / o sværd
spyd: 4,250
bueskytte: 4,250
HC: 2,000

Overlevelse: (1.038/1.038/489) - 24,5% af forsvaret vil overleve nuke


Ground Heavy Defense
spyd: 4,000
sværd: 4,000
bueskytte: 4,000
HC: 1,417

Overlevelse: (1.046/1.046/1.046/371) - 26,2% af forsvaret vil overleve nuke


Ground Heavy w / o sværd
spyd: 6,000
bueskytte: 6,000
HC: 1,417

Overlevelse: (1.046/1.046/1.046/371) - 36,8% af forsvaret vil overleve nuke


Ground Kun Defense
spyd: 6,833
sværd: 6,833
bueskytte: 6,833

Overlevelse: (3.190/3.190/3.190) - 46,7% af forsvaret vil overleve nuke


Ground Kun w / o sværd
spyd: 10,250
bueskytte: 10,250

Overlevelse: (5.381/5.381) - 52,5% af forsvaret vil overleve nuke.



Her er nogle flere:

I denne undersøgelse vil vi tage et meget tæt se på, hvis sværd nogensinde en nyttig enhed til brug i dette spil. Vi vil tilføje nogle sværd til den fælles defensive holdninger vist i studie 1 og derefter ændre nuke lidt rundt for at se om at tilføje sværd nogensinde hjælper i forsvaret.


Vi starter med vores fælles Nuke (6.500ax/3.225lc/220ra) og fælles forsvar (6.000sp/6.000ar/1.417hc). Som du husker fra studie 1, er dette forsvar gjorde et stort stykke arbejde at dræbe nuke og samtidig holde 36,8% af sine andele i live. Hvis vi beslutter at føje 2,000 sværd til mix, der tager væk 1,000 spyd og 1,000 bueskytte, vi ser, at dette forsvar bliver svækket mod vores fælles nuke. Vores (5.000sp/2.000sw/5.000ar/1.417hc) forsvaret nu dræber nuke med kun 32,4% overlevelse af forsvaret.

Men dette er imod en fælles bombe uden MA. Vi vil nu sammenligne vores to forsvar ...

A.) (6.000sp/6.000ar/1.417hc)
B.) (5.000sp/2.000sw/5.000ar/1.417hc)

og ændre op nuke for at se om B forsvar (med sværd) er stadig mere nyttigt i forsvaret end et forsvar.

Ændre nuke.

Lader tilføje nogle MA i blandingen. Almindeligt folk vil kaste 500 til 1000 MA i nuke til at gøre skade mod bueskytter. Lad os se, hvordan denne ændrer tingene mellem forsvar A og forsvar B overlevelse.

- Husk væg er 20, og gården bruges rummet er altid antages at være 20,500 til sammenligning skyld

Nuke Test MA 1
Axe: 6,500
LC: 2,600
MA: 500
RAM: 220

Defense Et overlevelse = 36,1%
Defense B overlevelse = 33,4%


Nuke Test MA 2
Axe: 6,500
LC: 1,975
MA: 1,000
RAM: 220

Defense Et overlevelse = 34,6%
Defense B overlevelse = 34,3%


Som du kan se, tydeligt, når MA er tilføjet til mix, overlevelse i nukes bliver tættere. På omkring det punkt, hvor en bombe er mere end 1,000 MA i det, bliver det nyttigt at have nogle sværd i dit forsvar.


Nu lad os tage et kig på folk, der angreb med mere økse og hvordan det ændrer tingene med de involverede sværd.

Nuke Test Axe 1
Axe: 9,400
LC: 2,500
RAM: 220

Defense Et overlevelse = 34,9%
Defense B overlevelse = 32,6%


Nuke Test Axe 2
Axe: 13,400
LC: 1,500
RAM: 220

Defense Et overlevelse = 32,3%
Defense B overlevelse = 32,9%

Igen kan vi se, at sværdet bliver hjælpsomme på det punkt, hvor atomvåben begynder at have over 12,000 økse i dem. Men en ting at bemærke er, at mod dygtige spillet, vil du mere sjældent se dem angribe dig med masse økse, da det sinker nuke produktion en enorm mængde. Det tager 2 uger at bygge en typisk nuke, men hvis du ønsker at lægge ud 13,400 økse i en nuke, går det at tage dig dobbelt så lang tid at bygge det. Alle ved, at det er bedre at ramme med lidt svagere (5-10% svagere) hurtig opbygge nukes dobbelt så ofte.

Konklusioner, der er tilfælde, hvor sværd kunne det være nyttigt, men jeg er stadig overbevist om, at det er en enhed, der skal udelades helt. Medmindre du kender din hacker er tilbøjelig til at kommer efter dig med 10.000 + Axe atomvåben, og han indeholder mere end 1,000 monteret bueskytte i hans nukes, det er simpelthen ikke værd at bygge sværd.

Oven i det, er der varianter, du kan gøre for at et fælles forsvar for at beskytte mod økse og MA mere uden at ofre byggetid. Ved at ændre bueskytte at spyddet nøgletal du kan give ekstra beskyttelse mod jorden og ender med en stærkere forsvar, der tager lige så lang tid at opbygge, som hvis du tilføjede i sværdet.

Dette er fordi spyddet er faktisk anstændigt forsvarere mod Archer (eller MA), så styrke deres bygge kan give ekstra beskyttelse der. Archer er lige så stærk på defensing mod jorden som sværd, så hvis du har brug for mere jord support kan du ændre forholdet mellem bueskytte. Tilføjelse af flere bueskytter gør dig samlet forsvar meget stærkere mod alt undtagen MA ... og ikke tager for meget længere tid at bygge.

Det sidste søm i kisten for sværd er deres rejsetid. Den ekstra 4 minutter pr plads til at bevæge sig, er en morder. Hvis du sender et forsvar 20 timer væk for at støtte din stamme makker, vil du tilbringe en ekstra 6 timers rejsetid, hvis du medtager sværd i blandingen, der kan være forskellen mellem at holde landsbyen eller ej.

Håber det besvarer dit spørgsmål om sværd og MA's
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I sig selv er den undersøgelse ikke noget oplysningsværk. Som tidligere nævnt så er TK's styrker de samme som sværds i defensiven... i det kreatøren har holdt TK i alle sine udregninger og han har valgt så højt et tal så bliver formålet med at have sværd meget svært at se. 1417 TK svarer i styrke til 5668 sværd og det eneste de skal være der for er at bekæmpe BK, MA eller BtH eller hvad i nu benævner dem som... buerne klarer jo økserne i lige så fin stil. den eneste essens jeg kan se i undersøgelsen er at folk skal lære at TK gør dit forsvar meget hurtigere at bygge og sænker antallet af sværd du har behov for rigtig langt. En anden ting jeg bemærker er at LK antallet ligger meget højt... selv ved den første del af undersøgelsen vil jeg sige at jeg personligt næppe har mere end 3k LK i en nuke og det kun i starten hvor jeg farmer... At LK tallet ligger så højt gør at det forsvar bliver meget effektivt fordi både spyd og buer har fantastiske betingelser for at slå LK ihjel... skulle jeg sige noget ville jeg måske gå i simulatoren og sætte denne mere jævnt fordelte nuke ind også selv om den måske er mindre sandsynlig at støde på: 7k økser, 1,6k LK, 1,2k BK, 220 ram. Jeg har ikke testet det skal det lige siges, men som det ses kommer det noget nærmere hvad jeg forventer senere i spillet af en nuke... i hvert fald fra egen side ;) desuden hvis spyd og bue er så uovertruffent, hvor er undersøgelsen så for hvor effektivt det er med et rent spyd/bue forsvar: 10250 af hver?

Lig mærke til jeg tvivler ikke på hvad jeg ser men jeg kigger på det med de øjne jeg har fået for spillet. Og måske kun måske tager jeg fejl :p
 

Articon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Deff

Ok, alle der kan regne. Hvad skulle man bruge i forsvar overfor 800 øks og 150 tk?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
rent bue ville være den nemme... da bue er god imod begge enheder :p et kombinations forsvar er måske bedre men gider ikke lige kigge i simulatoren
 
Top