forsvartropper

echinops

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad vil en god forsvarsby indeholde af tropper. samt en angrebsby indeholde af tropper
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Forsvars By
6000 Spyd
4500 Sværd
6000 Bueskytter
500 TK
100-250 Spejdere
100 Kata

Angrebs By
6100 Økser
2600 Let Kavelleri
500 Bueskytter til Hest
50-100 Spejdere
280 Rambukke
25 Kata (Til at smadre Forsamlingspladsen)

Noget i den stil er et godt bud på en verden som V12, men kommer meget and på hvor man skal bruge det, f.eks. vil det i en anderledes tech verden være andre gode bud, hvor det nok vil være bedst at droppe buerne og f.eks. er de 100 kata ikke dybt nødvendige i en def. by, men med lygte kan de stille et hurtigt forsvar på banen til support hvis andre hjælper til og så er de jo altid gode at fake med, så modstanderen ikke aflurer din def. byer med det samme ;)

Spejderne kan diskuteres, men jeg foretrækker at ku sove godt uden at vågne op til min fjende kender alle mine byer fordi han sendte 5 stykker på hver, virker lidt nederen og ufortjent..

Rambukke kan du igen sagtens sænke til et lavere tal, men husk altid at holde dem over 213, alt over det er kun godt til stacket byer og til at fake med.

OBS. Nogle vælger at lave flere TK istedetfor sværd da de er hurtigere at sende, men personligt mener jeg at 500 er et fint tal til at snipe med og sende lidt ekstra support indenfor tiden, 750-1000 af dem ku også være et bud.
 
Top