Forum oprydning

beeferino

Administrator
Tribal Wars Holdet
InnoGames
Reaktionsscore
0
Godmorgen alle sammen.

Jeg er i gang med en større oprydning her på forum, der lå tråde og indlæg som ikke var blevet brugt siden 2015 så det var vidst trængende.
Planen er mest af alt bare at gøre det lidt mere overskueligt at bruge forum, så jeg prøver at få selve forsiden her til at se lidt nemmere ud og ha knapt så mange ting at trykke på.

Jeg sletter intet, men rykker det bare rundt til respektive tråde, alle gamle "aktive" verdener er blevet rykket ned til lukkede verdener, da ja de var jo lukket for mange år siden :eek:. Så har jeg i stedet udfyldt den aktive verden liste med de aktive verdener der er på nuværende tidspunkt, i fremtiden vil jeg også nøjes med at poste informationer om nye verdener i den tråd i stedet for at oprette en nyhed for det.

Under selve nyheds tråden har jeg rykket alt der ikke var fra i år (2022) ind i arkivet. Så det er lidt mere friske nyheder, alt afhængigt af hvor mange indlæg der bliver lavet i nyheds fanen så vil jeg prøve på at holde den på maksimalt en side hvor alt der ville være endt på side til vil være at finde i arkivet.

Jeg laver nok nogle flere omrokeringer her i den nærmeste fremtid, så hvis tingene ser lidt anderledes ud så ved i hvorfor.

Med venlig hilsen
Beeferino
 
Top