Fremtidige servere.

beeferino

Administrator
Tribal Wars Holdet
InnoGames
Reaktionsscore
0
Halløjsa alle sammen.

Jeg har oprettet det her indlæg med den formål at i kan komme med jeres forslag til fremtidige servere, jeg bliver engang i mellem spurgt af ledelsen om vi har noget specifikt vi ønsker os, men da ja der er tæt på under 0 feedback at sende videre må jeg sende en blank ønske seddel frem hver gang.
Så jeg håbede på at i måske ville dele nogle af jeres ønsker her i det her indlæg til fremtidigt brug, i kan bare ligge det som en kommentar nedenunder. Skulle det vise sig at være en succes på denne måde så finder jeg på en ny og bedre måde vi kan få indsendt vores ønsker osv. fremover.

Med venlig hilsen
Beeferino
 

beeferino

Administrator
Tribal Wars Holdet
InnoGames
Reaktionsscore
0
Vi har igen, mulighed for at sætte vores præg på de kommende servere. Men det kræver lidt feedback fra jer spillere, jeg har et hav af ønsker til de kommende servere, men det ihvertfald for mig giver mere mening hvis det er jeres ønsker der måske bliver opfyldt.
Det skal dog siges at vi deler disse instillinger med resten af de lande der går under Internationale servere, så det er ikke alene vores ønsker der sætter sit præg på dem. Men derfor kan vi stadig komme med nogle forslag og håbe på at det giver lidt :)
 
Top