Gættelegen

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Gættelegen

Jeg vil herunder vælge et tilfældigt nummer imellem 1 og 1000 ved hjælp af en tilfældig nummer generator. Nummeret vil blive postet herunder, men modereret så kun jeg og andre moderatorer kan se det (på denne måde er der ingen måde jeg kan ændre det). Tallet vil blive afsløret efter alle jeres gæt er blevet postet.

I har allesammen 1 gæt, og alles gæt er automatisk med. For at gætte så skal I bare poste jeres nummer herunder! Personen som kommer tættest på det valgte nummer vinder! Gætterier vil være muligt fra 24 maj 2013 kl. 13:00 til den 29 maj 2013 kl. 13:00. Gætteriet vil lukke lige efter og indenfor en dag vil resultatet blive annonceret. Så hvad er præmierne?


1. plads: 400 Premium Point, og forumtitlen "Mester Gætter"
2. plads: 200 Premium Point
3. plads: 100 Premium Point


Deltag i dag, for at få chancen for at vinde noget premium!

Og vigtigst af alt:


dsc09683_83915.JPG


PS. Da der er minimumslængde på indlæg, så er I velkomne til at skrive en sjov kommentar, en skør hilsen eller hvad der nu passer ind :)
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
769

det er mit gæt, for har hørt du har 7 finger og skal have 6 børn, og så arbejder du kun 9 gange om
måneden :O
 

birger1961

Nybegynder
Reaktionsscore
0
????

Gættelegen

Jeg vil herunder vælge et tilfældigt nummer imellem 1 og 1000 ved hjælp af en tilfældig nummer generator. Nummeret vil blive postet herunder, men modereret så kun jeg og andre moderatorer kan se det (på denne måde er der ingen måde jeg kan ændre det). Tallet vil blive afsløret efter alle jeres gæt er blevet postet.

I har allesammen 1 gæt, og alles gæt er automatisk med. For at gætte så skal I bare poste jeres nummer herunder! Personen som kommer tættest på det valgte nummer vinder! Gætterier vil være muligt fra 24 maj 2013 kl. 13:00 til den 29 maj 2013 kl. 13:00. Gætteriet vil lukke lige efter og indenfor en dag vil resultatet blive annonceret. Så hvad er præmierne?


1. plads: 400 Premium Point, og forumtitlen "Mester Gætter"
2. plads: 200 Premium Point
3. plads: 100 Premium Point


Deltag i dag, for at få chancen for at vinde noget premium!

Og vigtigst af alt:


dsc09683_83915.JPG


PS. Da der er minimumslængde på indlæg, så er I velkomne til at skrive en sjov kommentar, en skør hilsen eller hvad der nu passer ind :)

113 :laugh:
 

hi-magi82

Nybegynder
Reaktionsscore
0
146

fordi 10 tilfældige til fundet via random.org lagt sammen, divideret med 42 og afrundet til nærmeste tal gav 146:D
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top