Gcta

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Hej Jeg er Ash Ketchum og jeg skal introducere jer til GCTA - Gotta Catch Them All

Vi er ude på at indfange alle 649 Pokemons der er på denne verden og det skal nok lykkedes os. Reglerne for at være med i jagten på Pokemons er simple. Du skal bare være i stand til at forstå denne simple test og så er du igennem nåleøjet sammen med de bedste Pokemon jægere i verden.

enhanced-buzz-25359-1349806931-0.jpg


Brock min yndige rival har allerede bestået testen og I er selvfølgelig velkomne til at snakke med Professor Oak om et lille råd på vejen :)
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
så har jeg pakket min taske og gjord mig klar til at drage ud i den pokemon verden, jeg havde ikke forventet der var så mange der har hørt om alle de pokemoner der er i verden, men vil glæde mig til at kæmpe mod jer alle og blive den bedste pokemon træner.
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Og jeg vælger dig!

Jeg Professor oak, og jeg har gjort mig klar til kamp for, at blive den bedste poké træner på v12! Har pakket 649 pokéballs, så jeg kan fange ALLE pokémoner på v12, så kom an!
 
Senest redigeret:

Kvænangen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan jeg deltage i deres stamme?
Rygter om, at Mummidalen kommer til at invadere denne verden, og jeg ønsker at være i kraftig kuffert, før de ankommer. Hufsa selv menes at stamme.
 
Top