genstande til paladin

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
så vidt jeg har forstået sker det automatisk, at du får en vist antal % hver dag, og extra % også hvis du angriber en spiller (ikke barbar og bonus landbyer), og når den når 100% får du

(det er hvad jeg har forstået ikke 100% sikker, da jeg ikke har fået nogen genstande selv endnu)
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
ja, hvis du kigger "inde i" din statue og vælger "våbenkammer" kan du se en bar og % i bunden, og den går op hver dag med jeg tror 2-3% og yderligere 2-3% når du har angrebet en anden spiller
 

GummiBear

I træning
Reaktionsscore
0
hmm...er det den samme spiller du angriber hele tiden? måske er det kun en gang per dag per spiller du angriber... det er ikke så tit jeg angriber spillere, de fleste kan jeg ikke/tør jeg ikke der er i midt område... igen er jeg ikke sikker men der lyder fornuftigt synes jeg :D
 

rasmus002

Nybegynder
Reaktionsscore
0
er det sikkert også men jeg frygter ikke så meget for jeg bor fandeme helt ude i siden af banen min by hedder Minas Tirith så du kan slå op hvor jeg ligger sådan dejligt ude på landet. :)
 

Thalos

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvor tit opdatere den hvor mange modstandere man har besejret. Jeg har angrebet en del i mit nær område, og vundet, men den viser stadig kun 0 modstandere besejret. Og et er vel 4-5 dage siden jeg begyndte at angribe
 

candyman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
MB = antal tropper du har slået ihjel...ikke hvor mange gange du har farmet en person
 

ham-fra-hb

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er der et eller andet regne stykke med hvor mange tropper man skal slå ihjel før ens paladin finder et våben??

Og er det det antal der bliver slået ihjel i en hel kamp eller er det det antal paladinen angiveligt har slået ihjel selv? (Synes det går enormt langsomt, selvom jeg slår omkring 500-1000 tropper ned hver dag) :confused:
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det gaar andpa hvor mange tropper (helt sikker) og hvilke (tror jeg)

Antallet i en hel kamp
 
Top