Genstart

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa nu ved jeg ikke hvor mange aktive DK spillere der læser med her, men jeg vil da gerne opfordre alle til og genstarte samme øjeblik de starter i V7,
så vi kan få en ordenlig mængde byer og lege med :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg genstarter med det samme og ja vil da også råde andre til det ;-)
Da det er den bedste måde at få 1k nye barbs på ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Starer ikke om..
For synes det er spild af tid og kræfter..
Men i andre er da velkomne til det..
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg genstarter hellere naboerne end bruger de 5-20 sekunder..og jeg har langsomt net, så vil sikkert være oppe på de 20, og da hyggeligere på min måde :laugh:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det tager et par sekunder at genstart første gang, derefter skal du vente 14 dage til at genstarte igen.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du bliver farmet :laugh:..
Gider heller ikke at genstarte.. For skal have en god start :).
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Genstart tager som de andre skriver 5-10 sec tror ikke det har den store forskel på en god start :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har allerede genstartet mange gange, så gider ikke selv om en ny verden begynder :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ehmm i tænker forkert ??

Genstart sænker jer måske 20 sek. men med den ekstra BB by i kan farme, så er det hurtigt indhentet ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
en så enkel tråd går hen og bliver det rene stand up show, takker for go griner :laugh:
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vil bare sige hvis der er mange på en server. bliver der sikkert bare starter en verden op lige bagefter. da det her spil startede var der vel 10000 spille og 5000af dem var aktive. så kom der er verden mere v2. så flyttede en masse der over. så kom speed. ja så var de nede på 4000spille hvor de 500 er rigtig aktive. som køre plus konto...

mener bare spillet leder har spillet fallit men at holde spiller i gang........... og ja så bliver det kedligt..
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
kan man overhoved genstarte med det samme ? Plejer man ik først at kunne genstarte sin konto når ens beskyttelse er væk ?
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top