God server på net nu

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Reglerne er en af de ting der skal ses igennem og opdateres. Jeg vil gerne simplificere dem og måske endda fjerne nogle af de ting, som ikke længere er tidssvarende i forhold til ændringerne der er kommet i spillet.
Jeg håber og tror, at den modificering af reglerne, vil gøre det nemmere for både spillerne at gennemskue hvad de må og ikke må og for supporterne at håndhæve dem :)

Der er rigtigt meget på to-do-listen for i år, men jeg håber rigtigt meget at det bliver én af de ting der når at blive klar inden nytår :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
et spil som tw skal ikke gå ned i medlemmer kun frem der bliver lavet lidt nyt heletiden uden at smader spillet heldt det er findt
men så er det op til dem der styre serverne og holde folk på og det er ikke sket
tw er så engelt et spil så alle mellen 8-10 år til 100 år kan spille det
og er presis den type spil som skulle gå fra mund til mund fra bror/søser til lille bror/søser ven til ven
det gør det ikke og det er fordi folk smutter ene og alene fordi
instilingerne er altid til fordel for de få og tw er blivet et spil der kræver meger tid ind de mest avansert spil der findes

så nej der du lytter er ikke de rigtige steder og lytte og det beviser medlems flugten vi har haft de sidste 4-5 år

men lav en enkelt server som køre fast her i dk hvor man ikke kan farme fake grænse speed 2-3 stammer på 20-25 på den første
også et vinderkræv der ikke er domæne også på den første kun lav lukket stammer når der er gået en måndte hvis det er mulidt
som det hvor på mange ander server og giv den de plus fordele der skal til for de vil lade sådanne en server komme
så køre du den 3 ganne i træk med forskelige vinderkræv og søger for at den inten starter max en uge efter den anden er stopper eller
indnu beder en to uger før den gammel stopper (kræver så at det er indlysne den stopper om en to uger for man kan det)

hvis du køre 3 server vil jeg ganter der kommer mange på igen som så også vil gøre de amenlige server vil begynde og få fleger folk på igen vare sælger vare det ved alle





At det er lykkes dem der VED hvordan ting virker, at få Tribal Wars til at eksisterer i 11 år, det mener jeg nu de har bevist de er værd at lytte til. For mig betyder det man kan VISE man kan, mere end det man bare blære sig med at kunne ;)

Jeg lytter til alle dem der har lyst til at sige noget. Uanset om de har spillet 5 år eller 5 dage..så længe det giver bare en lille smule fornuft :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det at der forbedres og udvikles på spillet hele tiden er grunden til spillet stadig eksisterer, men betydere IKKE at der burde komme flere og flere spillere til konstant.
Der kommer HELE TIDEN andre spil til, også fra InnoGames, som trækkere spillere til sig. Disse får også hele tiden nye ting til og forsøger at holde sig interessante og trække nye spillere til.

En vare (fx. et spil) har et naturligt livsforløb. Der er starten hvor det er helt nyt og skal opnå kendskab ved brugeren, der er et peek hvor det er så kendt og populært som det kan blive, der er den modne alder hvor det ikke længere er så spændende eller nyt mere, men er noget godt og bekendt, og der er den sidste uundgåelige fase, hvor det kun går én vej.
Tribal Wars er et modent spil, i sin bedste alder, som får lidt boteks af og til, et lille løft efter behov og køber sig lidt lækkert nyt tøj for at se lidt fiksere ud når budgettet er til det. Tribal Wars holder sig ekstremt godt af sin alder, vi er jo nogle der bare er sådan fra naturens side ;), men uanset hvad vi gør, så bliver Tribal Wars aldrig en frisk ung fyr på 20 igen. Det er lige så umuligt, som det vil være for dig at blive det igen The-Cleaner :)


- Hastighed på alm. verdener må STADIG ikke være over 2 og det er kun med speciel tilladelse fra Tyskland 2 er tilladt.
- Vi kommer IKKE til at låse stammer på almindelige verdener, med mindre det fx. er de sidste par uger på en verden med bestemt sluttid.
- No Haul på almindelige verdener er 1/100 chance for kommer til at ske, så hold ikke vejret ;)

Bliver du ved med at gentage disse ting, som værende TribalWars.dk's redning, så må jeg gå ud fra, du enten ikke læser hvad der bliver skrevet til dig eller ikke kan huske det :)
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
et spil som tw skal ikke gå ned i medlemmer kun frem der bliver lavet lidt nyt heletiden uden at smader spillet heldt det er findt

Hvad? Hvilken verden lever du i? Jeg kender ingen spil med Tribalwars alder der har stigende antal spillere, ja faktisk ingen spil over 3 år. Der kan komme en kort forøgning ved introduktionen af noget nyt, men ellers går det kun en vej. Selv du burde vide det med al din erfaring, med mindre du har en exceptionel evne til at ignorere fakta eller kun bruge de 10% af fakta der understøtter dine egne pointer ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tja vel på tide at man også selv skriver lidt herinde siden diskussionen er ved at løbe helt på et andet spor.

At man samligner .com/.net med .dk er lidt som at skyde sig selv i foden, da markederne er anderledes(Engelsk kontra dansk).

At man så lige pludselig smider support ind som et eller andet giver vidst ikke den store mening, da det er mennesker som sidder derinde. Ønsker man et perfekt support, så skal man nok hellere spille med sig selv på et singleplayer spil i stedet. Det er som, for at gøre det lidt nemmere for visse, offside-reglen i fodbold, det er mennesker som dømmer og ønsker man det perfekte er der altid Fifa ;)

SUN gør sit bedste med at holde liv i .dk, mens visse personer herinde hellere vil pege fingre ad andre end at kigge ind ad først.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det har ikke noget at gøre med at pege finger af nogen alle beviser er der på at tw.dk kun går ned i folk
så det der er gjort indtil nu er ikke det rigtige men når vi så kommer ogsiger hvad vi høre er grunden til folk forlader tw bliver det ignorerede og man forseter

vi snakker en skide server ikke alle der skal køre på en bestemt måde og rasten som de pleger
og det kan da godt hvare sun gør sit beste men så er det bare ikke godt nok
det er ingen problem og få en server op hvis man vil
og kan man ikke bringe budskabet vider så ander også kan se fornuften i det
så er der et problem men det er ikke det det kommer andt på for der er slet ikke vel vilge til at bringe det vider

og det er der ikke fordi

1 så har jeg haft rat de sidste 5 år hvis det reder tw.dk
2 man taber ansigt
3 det er ikke noget de selv har fundet på

jeg har bedt om at de fik folk ind her på det store forum i mange år så det ikke altid er os få der skiver her inde
så vi høre alles mening også at få sendt nogen afstemninger ud med hvad instilinger der ønskes
og der så hvor et ling her ind til forum hvor alle instilingerne hvor beskevet så kom folk indfor at se dem før de
stemte

man kunne bare kalde det en guide/undersølse til hvad folk ønsker
også man så som sagt forklare lidt om i afstemningen
hvad instilingerne gør ved den tid man skal bruge i tw
hvad er fordel hvisdu er meget på
hvad er fordel hvis du er lidt på

det køre af lodt pt og det bliver ikke beder hvis vi bliver ved med samme stil nu er tw 2 kommet og fanger det dør tw 1
tw 1 skal ikke kræve meger tid ind de store spil som wow lol diablo skyde spilne OSV.
det her spil er for dem som garne vil møde lidt gammers uden at skulle
hvare fast på 2-3 dage om ugen for at træne klan kampe og hvad man nu skal

giv os EN server derkøre fast med de instilinger og lad rasten køre nomalt så kan vi tilade os og omtale w igan til ander
uden at hvare et svin der starter dem i et spil der gørde ikke kan lave andet hvis de vil noget i spillet



Tja vel på tide at man også selv skriver lidt herinde siden diskussionen er ved at løbe helt på et andet spor.

At man samligner .com/.net med .dk er lidt som at skyde sig selv i foden, da markederne er anderledes(Engelsk kontra dansk).

At man så lige pludselig smider support ind som et eller andet giver vidst ikke den store mening, da det er mennesker som sidder derinde. Ønsker man et perfekt support, så skal man nok hellere spille med sig selv på et singleplayer spil i stedet. Det er som, for at gøre det lidt nemmere for visse, offside-reglen i fodbold, det er mennesker som dømmer og ønsker man det perfekte er der altid Fifa ;)

SUN gør sit bedste med at holde liv i .dk, mens visse personer herinde hellere vil pege fingre ad andre end at kigge ind ad først.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok er sku ked af at sige det til dig men jeg kender ikke mange spil som er gået så meget ned som tw jo uo men det kender du vel ikke
tros det hvor vardens største spil før wow kom wow fik det tilat gå ned og nu ejer wow det så det kommer ikke op igen
her snakker vi et heldt gratis spil hvor du ikke skal ud og købe en dvd for at spille det tw er så simpelt at spille så alle kan hvare med
og de ligne spil lider ikke lige så store tab som tw gør

jeg kan gå med til at sige tw ikke skal gå op i antal spiller heletiden men det skal heller ikke gå ned
pasonlidt spillet jeg lidt for mange timers batelfildt førhænd når det gik ned i tempo
så ændert vi serverne og kampne også kørte vi 4-5 år meger til der kom et nyt batelfildt
det svare til her at de udvikler tw og der tager jeg haten af for det gør de uden at smader spillet
for de fleste ganne når et spil dør er det fordi der kommer en ny vasion som er langt fra det folk kender og kunne lige
giver man folk noget de sydens om så får de venner famile naboen klasse kamerrat med
til at spille men giver man dem noget der kræver så meget tid så der stor set ikke er tid til andet ind tw
så vil de aldig få nogen med

tw er et spil som ikke skal gå nedi mellemer det skulle garne kunne holde sig stabildt

kan ikke se hvad problemet er i at bruge EN server der køre fast på at lave en server uden farmning fack grænse stammer med 20-25
på den første fleger på de næste også vinder kræv der ikke er domæne


Hvad? Hvilken verden lever du i? Jeg kender ingen spil med Tribalwars alder der har stigende antal spillere, ja faktisk ingen spil over 3 år. Der kan komme en kort forøgning ved introduktionen af noget nyt, men ellers går det kun en vej. Selv du burde vide det med al din erfaring, med mindre du har en exceptionel evne til at ignorere fakta eller kun bruge de 10% af fakta der understøtter dine egne pointer ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
:O) også lige et svar til den her også

ja de udvikler spillet og som jeg siger det gør de godt dade klare det uden at smader spillet
men et spil som tw spiller folk ikke for grafiken skyl og småting der kommer
de spiller det for gamplyet og for at snakke med ander gammers
også hyge sig med det
du kan udvikle aldt du vil hvis du ikke søger for at instilingerne passer til fleger talet
en lille server gør støre skade på tw ind ingen server folk når ikke prøve det før de er smadert
fordi der er folk der instster på at hvare 2-3 mand på en konto så den angriber 24 timer
serverne er for små til det også siger duals kontorne at de netop gør det for at havde tid til andet ind tw
så de er det store bevis på tw ikke kan spilles hvis man vil havde et liv ved siden af
de glemer så bare det er dem selv der gør der skal bruges så meget tid

men prøv nu og kom med et forslag sun til en server du kan komme igemmen med
deenste ting der bare skal med på den er ingen farmning fackgrænse
og natbonus også speed 2 hvis det er det du må
også aldt andet ind domæne server

tor ikke på de ikke er vilig til at prøve og give os sådanne en server hvis det bliver forklaret rigtig til dem
det største problem vi vil få er hvis den bliver så fyldt som jeg tror den vil blive er så laver de det i de ander lande også også
spiller folk der vi skal gå efter og få dansker noger mænd svensker på i starten og det burte vi nemt kunne
kender selv en del sider i de lande der er fyldt med gammers hvor der bare skal et ling ind så kiger de på det




Det at der forbedres og udvikles på spillet hele tiden er grunden til spillet stadig eksisterer, men betydere IKKE at der burde komme flere og flere spillere til konstant.
Der kommer HELE TIDEN andre spil til, også fra InnoGames, som trækkere spillere til sig. Disse får også hele tiden nye ting til og forsøger at holde sig interessante og trække nye spillere til.

En vare (fx. et spil) har et naturligt livsforløb. Der er starten hvor det er helt nyt og skal opnå kendskab ved brugeren, der er et peek hvor det er så kendt og populært som det kan blive, der er den modne alder hvor det ikke længere er så spændende eller nyt mere, men er noget godt og bekendt, og der er den sidste uundgåelige fase, hvor det kun går én vej.
Tribal Wars er et modent spil, i sin bedste alder, som får lidt boteks af og til, et lille løft efter behov og køber sig lidt lækkert nyt tøj for at se lidt fiksere ud når budgettet er til det. Tribal Wars holder sig ekstremt godt af sin alder, vi er jo nogle der bare er sådan fra naturens side ;), men uanset hvad vi gør, så bliver Tribal Wars aldrig en frisk ung fyr på 20 igen. Det er lige så umuligt, som det vil være for dig at blive det igen The-Cleaner :)


- Hastighed på alm. verdener må STADIG ikke være over 2 og det er kun med speciel tilladelse fra Tyskland 2 er tilladt.
- Vi kommer IKKE til at låse stammer på almindelige verdener, med mindre det fx. er de sidste par uger på en verden med bestemt sluttid.
- No Haul på almindelige verdener er 1/100 chance for kommer til at ske, så hold ikke vejret ;)

Bliver du ved med at gentage disse ting, som værende TribalWars.dk's redning, så må jeg gå ud fra, du enten ikke læser hvad der bliver skrevet til dig eller ikke kan huske det :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg ved ikke helt hvad du tror du får ud af at endnu engang komme med fornærmelser, men jeg kan sige dig lige ud, at det ikke er en god taktik, hvis man ønsker at andre skal lytte til en og tage en alvorligt :)

Indstillinger vil blive valgt ud fra vurderinger/analyser fra InnoGames, erfaringer fra tidligere verdener og feedback fra spillerne (De der ikke tør/vil udtale sig på forum kan altid skrive en ticket og det gør mange heldigvis!).

Nu vil jeg RIGTIG gerne du stopper med at gentage dig selv! Dine meninger og forslag vil blive taget med i overvejelserne når indstillingerne til næste verden skal sættes op, på samme måde som ALLE ANDRES bliver det. Giver det mening og kan det lade sig gøre, fungere de med de indstillinger der ellers skal med og er der andre der viser interesse for det samme, så vil vi vurdere om skal med.
At gentage noget 1 eller 100 gange ændre ikke på sandsynligheden for de kommer med. Gentager man det 100 gange øger man kun sandsynligheden for at jeg sukker dybt og henter en ekstra kop kaffe inden jeg læser endnu et indlæg jeg ved siger det samme som de sidste 99 ;)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tja vel på tide at man også selv skriver lidt herinde siden diskussionen er ved at løbe helt på et andet spor.

At man samligner .com/.net med .dk er lidt som at skyde sig selv i foden, da markederne er anderledes(Engelsk kontra dansk).

At man så lige pludselig smider support ind som et eller andet giver vidst ikke den store mening, da det er mennesker som sidder derinde. Ønsker man et perfekt support, så skal man nok hellere spille med sig selv på et singleplayer spil i stedet. Det er som, for at gøre det lidt nemmere for visse, offside-reglen i fodbold, det er mennesker som dømmer og ønsker man det perfekte er der altid Fifa ;)

SUN gør sit bedste med at holde liv i .dk, mens visse personer herinde hellere vil pege fingre ad andre end at kigge ind ad først.

At sammenligne tribalwars med et spil fifa er vel på linje med at sammenligne net og DK. hvis ikke værre. Jeg kan ikke se der er noget galt i at man stiller spørgsmålstegn ved de regelsæt der er opsat, når de ikke virker efter hensigten (ifølge min mening). Det kan man så være uenig i, og det er fair nok. eftersom at vi ingen påvirkning har på de regler som spillere, er det vel logisk nok at man kommer med sin kritik her hvis man vil have dem ændret? At det så viser så man står ene og alene med den holdning i sidste ende er absolut en mulighed.

Tag pushing reglen som et eksempel.

"Push konti er forbudte.

En push konto er en konto som ikke bliver spillet til sin egen fordel, men primært til andre spilleres fordele. Konti som åbenlyst bliver brugt af push konti vil også blive straffet."

det er så overskriften. efter det kommer der 20 eksempler på at det er tilladt at udøve pushing indirekte. Det hænger bare ikke sammen. enten så fjerner man den regel, eller også så sletter man de ting der står tilladt i underpunkterne. Jeg ved ikke om vi kan blive enige om som udgangspunkt at der finder en hel del pushing sted? At det så åbenbart ikke kan defineres som pushing per defination skyldes de ting der står tilladte i underpunkterne. Det er efterhånden ikke helt urealistisk at verdner på DK kan afgøres i antal venner der spiller den pågældende verden. 15-20 stykker starter med at spille verdnen, og hen ad vejen giver de deres byer væk, og ja... inden de gør det sender de lige deres nukes afsted mod fælles fjende og lader sig derefter adle 5 minuter efter. Du har ret i at i den samenhæng er net og dk totalt usammenlignige. Da 30-40 byer på net betyder ingenting grundet det antal spillere der er der, hvor imod det på en DK verden kan give en kæmpe fordel.

Min holdning til det er så derfor, at jeg ikke synes at verdnerne skal afgøres på den måde. Man kunne nemt som et underpunkt under pushing, lave en regel der hed at stopper man med at spille må tropperne ikke bruges aktivt fra det øjeblik. Og er der så en der sender 10 nukes for at blive adlet 5 minuter efter i natbonus af samme person, så kunne det nok straffes hvis en sådan regel eksisterede. Det handler ikke engang om at vinde og tabe, bare at spillet helst skulle foregå så fair som muligt, og at verdnerne blev afgjort på spil i stedet for interne adlinger og venneaftaler. Man kunne også sagtens lave en regel om, at stopper man med at spille så skal man give support besked. Hvad gør man så hvis man bare bliver inaktiv? Ja, så står tropperne nok stadigvæk i byerne når nogen prøver at adle dem. Der er mange regler man kunne ændrer og mange man kunne tilføje.Det bliver ikke nemt, men de pushing regler der er, synes jeg ærlig talt er en joke, hvis det virkelig ikke skal være tilladt.

Det er muligt det ikke er suns skyld eller andre supporterer for den sags skyld. Så må man bare konkluderer at så ligger problemet i reglerne og at der ikke er hjemmel for at straffe spillerer der bruger pushing i stor stil. Man kunne lave nogle meget klarer og konkrete regler, hvor der var nultolerance over for det her.

Jeg vil ikke lave dommedagsprofetier og sige at alle stopper med at spille hvis alle mine ønsker ikke bliver opfyldt. Det er muligt jeg er en af de eneste der irriterer mig over det. Det er blot et udtryk for hvad jeg synes der burde ændres, og efter min overbevisning er en ærgerlig del af spillet.

Det blev lidt langt, beklager.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du er ikke alene men rammer du et ømt pungt som nogen har fordele af så får du tæv for det det følger med her inde

og der er jo ikke mange duals der starter som duals det starter altid som 2-3 kontoer også liger man dem sammen så har de to deffet den ene så der er laver off uden den er kommet i fare og området er rydet

det skulle hvare som du skiver kontoer der har arbejte sammen må ikke overdrave byer til henanden gratis
og man kan gøre som i ligne spil en konto med fleger poing ind den anden må ikke motage hjelp fra den minste
iform af stoffer eller få byen den store må sende stoffer til den lille men ikke omvendt

At sammenligne tribalwars med et spil fifa er vel på linje med at sammenligne net og DK. hvis ikke værre. Jeg kan ikke se der er noget galt i at man stiller spørgsmålstegn ved de regelsæt der er opsat, når de ikke virker efter hensigten (ifølge min mening). Det kan man så være uenig i, og det er fair nok. eftersom at vi ingen påvirkning har på de regler som spillere, er det vel logisk nok at man kommer med sin kritik her hvis man vil have dem ændret? At det så viser så man står ene og alene med den holdning i sidste ende er absolut en mulighed.

Tag pushing reglen som et eksempel.

"Push konti er forbudte.

En push konto er en konto som ikke bliver spillet til sin egen fordel, men primært til andre spilleres fordele. Konti som åbenlyst bliver brugt af push konti vil også blive straffet."

det er så overskriften. efter det kommer der 20 eksempler på at det er tilladt at udøve pushing indirekte. Det hænger bare ikke sammen. enten så fjerner man den regel, eller også så sletter man de ting der står tilladt i underpunkterne. Jeg ved ikke om vi kan blive enige om som udgangspunkt at der finder en hel del pushing sted? At det så åbenbart ikke kan defineres som pushing per defination skyldes de ting der står tilladte i underpunkterne. Det er efterhånden ikke helt urealistisk at verdner på DK kan afgøres i antal venner der spiller den pågældende verden. 15-20 stykker starter med at spille verdnen, og hen ad vejen giver de deres byer væk, og ja... inden de gør det sender de lige deres nukes afsted mod fælles fjende og lader sig derefter adle 5 minuter efter. Du har ret i at i den samenhæng er net og dk totalt usammenlignige. Da 30-40 byer på net betyder ingenting grundet det antal spillere der er der, hvor imod det på en DK verden kan give en kæmpe fordel.

Min holdning til det er så derfor, at jeg ikke synes at verdnerne skal afgøres på den måde. Man kunne nemt som et underpunkt under pushing, lave en regel der hed at stopper man med at spille må tropperne ikke bruges aktivt fra det øjeblik. Og er der så en der sender 10 nukes for at blive adlet 5 minuter efter i natbonus af samme person, så kunne det nok straffes hvis en sådan regel eksisterede. Det handler ikke engang om at vinde og tabe, bare at spillet helst skulle foregå så fair som muligt, og at verdnerne blev afgjort på spil i stedet for interne adlinger og venneaftaler. Man kunne også sagtens lave en regel om, at stopper man med at spille så skal man give support besked. Hvad gør man så hvis man bare bliver inaktiv? Ja, så står tropperne nok stadigvæk i byerne når nogen prøver at adle dem. Der er mange regler man kunne ændrer og mange man kunne tilføje.Det bliver ikke nemt, men de pushing regler der er, synes jeg ærlig talt er en joke, hvis det virkelig ikke skal være tilladt.

Det er muligt det ikke er suns skyld eller andre supporterer for den sags skyld. Så må man bare konkluderer at så ligger problemet i reglerne og at der ikke er hjemmel for at straffe spillerer der bruger pushing i stor stil. Man kunne lave nogle meget klarer og konkrete regler, hvor der var nultolerance over for det her.

Jeg vil ikke lave dommedagsprofetier og sige at alle stopper med at spille hvis alle mine ønsker ikke bliver opfyldt. Det er muligt jeg er en af de eneste der irriterer mig over det. Det er blot et udtryk for hvad jeg synes der burde ændres, og efter min overbevisning er en ærgerlig del af spillet.

Det blev lidt langt, beklager.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
@knights templar
Ang. pushing reglerne, så synes jeg personligt den er ALT for komplicerede og enten bør skæres ind til benet (KLART hvad man må/ikke må) eller skal helt væk.
Pushing i sig selv er et ord der fortolkes alt for forskelligt og bruges alt for ofte. Grunden til en pushing-regel fra begyndelsen kom med var helt sikkert for at forsøge at gøre noget ved et alvorligt problem der var med multi dengang. Det var for at stoppe de spillere, som oprettede flere konti og brugte en eller flere af dem til at booste deres hovedkonto. Dengang havde support ikke nær så gode muligheder for at stoppe multi-konti og der var ingen restriktioner i spillet til at stoppe råstofforsendelser mellem spillere på samme forbindelse og dette var nødvendigt for at afhjælpe problemet. Derefter er der blevet tilføjet flere og flere eksempler og undtagelser og det er IKKE optimalt! Nu sidder vi som supportere og undersøger sager med spillere der giver en enkelt by til en ven, spillere der ikke lige gør nøjagtigt som man skal når man stopper med at spille osv...det har ALDRIG været hensigten med den regel!
Pushing var fra start, når en konto udelukkende blev brugt til at gavne andre og ikke blev spillet for egen skyld eller gavn.

@The-Cleaner
du er ikke alene men rammer du et ømt pungt som nogen har fordele af så får du tæv for det det følger med her inde
Jeg kan ikke se hvorfor, knights templar skulle "få tæv" for at sige sin mening på en sober og saglig måde. Min erfaring er, at de der "får tæv" nærmere er dem der ikke kan finde ud af SELV at opføre sig ordentlig over for andre...the-cleaner :)

og der er jo ikke mange duals der starter som duals det starter altid som 2-3 kontoer også liger man dem sammen så har de to deffet den ene så der er laver off uden den er kommet i fare og området er rydet
Jeg aner ikke hvor du har den idé fra, men det er simpelthen ikke rigtigt. De konti du er sådan efter, de spillere som du igen og igen beskylder mig for udelukkende at lytte til, de aftaler allerede inden eller senest ved start på verden at spille dual og starter med én konto. Der er OGSÅ nogle spillere, som starter hver for sig og går dual senere, men det er IKKE planlagt inden de starter. Og grunden til netop de vælger at gå dual er jo nok ofte, at de forinden har haft et rigtigt godt samarbejde og derfor mener de vil kunne enes på samme konto.

det skulle hvare som du skiver kontoer der har arbejte sammen må ikke overdrave byer til henanden gratis
og man kan gøre som i ligne spil en konto med fleger poing ind den anden må ikke motage hjelp fra den minste
iform af stoffer eller få byen den store må sende stoffer til den lille men ikke omvendt
Så man må kun give sine byer til spillere man intet har haft med at gøre eller mod betaling?
Og er man en af de mindre spillere, så må man ikke selv vælge hvem der skal have ens byer, hvis man stopper?
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@knights templar
Ang. pushing reglerne, så synes jeg personligt den er ALT for komplicerede og enten bør skæres ind til benet (KLART hvad man må/ikke må) eller skal helt væk.
Pushing i sig selv er et ord der fortolkes alt for forskelligt og bruges alt for ofte. Grunden til en pushing-regel fra begyndelsen kom med var helt sikkert for at forsøge at gøre noget ved et alvorligt problem der var med multi dengang. Det var for at stoppe de spillere, som oprettede flere konti og brugte en eller flere af dem til at booste deres hovedkonto. Dengang havde support ikke nær så gode muligheder for at stoppe multi-konti og der var ingen restriktioner i spillet til at stoppe råstofforsendelser mellem spillere på samme forbindelse og dette var nødvendigt for at afhjælpe problemet. Derefter er der blevet tilføjet flere og flere eksempler og undtagelser og det er IKKE optimalt! Nu sidder vi som supportere og undersøger sager med spillere der giver en enkelt by til en ven, spillere der ikke lige gør nøjagtigt som man skal når man stopper med at spille osv...det har ALDRIG været hensigten med den regel!
Pushing var fra start, når en konto udelukkende blev brugt til at gavne andre og ikke blev spillet for egen skyld eller gavn.

@The-Cleaner

Jeg kan ikke se hvorfor, knights templar skulle "få tæv" for at sige sin mening på en sober og saglig måde. Min erfaring er, at de der "får tæv" nærmere er dem der ikke kan finde ud af SELV at opføre sig ordentlig over for andre...the-cleaner :)


Jeg aner ikke hvor du har den idé fra, men det er simpelthen ikke rigtigt. De konti du er sådan efter, de spillere som du igen og igen beskylder mig for udelukkende at lytte til, de aftaler allerede inden eller senest ved start på verden at spille dual og starter med én konto. Der er OGSÅ nogle spillere, som starter hver for sig og går dual senere, men det er IKKE planlagt inden de starter. Og grunden til netop de vælger at gå dual er jo nok ofte, at de forinden har haft et rigtigt godt samarbejde og derfor mener de vil kunne enes på samme konto.


Så man må kun give sine byer til spillere man intet har haft med at gøre eller mod betaling?
Og er man en af de mindre spillere, så må man ikke selv vælge hvem der skal have ens byer, hvis man stopper?

Er egentlig helt enig i de betragninger angående dit svar til mig. For det første fordi hvad er pushing så? For ifølge reglerne er det mange af os opfatter som pushing rent faktisk ikke pushing. Så ja... enten burde det fjernes eller bare simplificeres som du lidt selv er inde på. For jeg tror egentlig også til dels jeg selv har misforstået begrebet. Derfor ville det helt klart være lækkert hvis der blev set på det, hvilket du også har skrevet i et af dine tidligere indlæg at det vil der. Så det er super.
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
ok er sku ked af at sige det til dig men jeg kender ikke mange spil som er gået så meget ned som tw jo uo men det kender du vel ikke
tros det hvor vardens største spil før wow kom wow fik det tilat gå ned og nu ejer wow det så det kommer ikke op igen
her snakker vi et heldt gratis spil hvor du ikke skal ud og købe en dvd for at spille det tw er så simpelt at spille så alle kan hvare med
og de ligne spil lider ikke lige så store tab som tw gør

UO? Mener du Ultima Online? Du har ret ikke mange her vil kende det. De spiller ikke MMORPG. Det er en anden spilgenre.
Du fejler endda i at nævne bare et spil det kører bedre for end TW, for du kan i hvert fald ikke nævne den tribalwars klon, som du gerne vil have TW tilat ligne mere, og som af gode grunde er lukket. Og tænks jeg kan end ikke komme i tanke om spillets navn på trods af at jeg har tænkt over det lige siden jeg læste dette indlæg første gang. Det hdder at gå hurtigt i glemme bogen for ene og alene at give spillerne hvad de ønskede. Ironisk nok fører det til lukning af spil fordi spillerne generelt ikke ved hvad de egentliig helst vil have. Det spil blev jo så kedeligt at selv du og de spillere du mener at repræsentere stoppede med at spille det og de havde derfor intet økonomisk grundlag for at fortsætte.

Derudover vil du gerne at TW kommer tillbage til deres velmagts dage, men selv wow som du ofte nævner selv om det er en anden type spil der henvender sig till andre spillere har for længst mistet en stor del af deres spillere i forhold til da de var flest. Hvorfor? Fordi de ikke længere har nyhedsværdi! Tribalwars havde en hvis nyhedsværdi de første 3-4 verdener og det antal spillere vil vi aldrig se igen. Men mig bekendt har spiller antallet ikke ændret sig det store de sidste ca 10 servere, og jeg skal gerne gå i twstats og finde beviserne for dig. Ja det går liddt op og ned igennem de sidste 10 verdener, men det hænger sammen med hvor langt folk er i de gamle verdener om de føler de har tiden til at spille endnu en verden. Generelt kan vi jo vurdere deres popularitet ved at tælle byerne, da antallet af bb der spawner pr spiller så vidt jeg husker ikke er ændret de sidste 10 verdener.

At sammenligne med net kræver igen grundlag for dine påstande. Hvad er det net gør som er så godt? Har de ikke samme udvikling i antallet af spillere som alle andre af innogames servere? For at sammenligne dette er du nødt til at se på den procentvise udvikling. Har de tabt x% af deres spillere som dk eller har de øget? ikke kun set på de kort bane (10 verdener) for de åbner med deres mange flere spillere en del flere verdener, så du skal kigge samme antal år tilbage.

Dertil kommer at efterfølgeren er kommet, og til trod for at det er en beta, så err antallet af spillere der fornuftigt. Bruger du 3 timer der om dagen er det 3 timer der ikke bliver brugt i originalen. Det vil kunne mærkes, ligesom reklamer for det nye også vil skabe nogen nysgerrige som lige skal se hvordan originalen er.

Alt i alt er det noget sludder du skriver og det har ikke hold i ret meget og deet er reelt set det samme som du skrev for 400 indlæg siden. Du nægter stadig at kigge på fakta eller dokumentere dine påstande. Du påstår ofte at vi ikke kan påpege en eneste gang du har tagget fejl. Tager jeg ikke meget fejl så var det vel op til V11 at du påstod at TW ville lukke indenfor 2-3 servere fordi der ikke blev lyttet til dig. Der er kommet 9 servere siden. Så det vil vel være mere korrekt at sige at heller ikke der havde du ret! At du i det hele taget forsøger aat køre en debat på nogget der ligner 4. år i streg beviser for mig at dine dommedags profetier ikke kommer til at gå i opfyldelse indenfor en overskuelig fremtid.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja mente det uo og hvad spil mener du er gået ned hvor der er kommet fornylser som der er i tw de fleste køre med +- nogen %
hele tiden spil som tw må ikke gå ned som det er gjort her der er langt fra minder der spiller nu som for 10 år siden
så lillebroren/søster burte spille nu hvis den ælder har hvaret glad for det og omtalt det ornlidt

vi har genoplivet 1942 et spil der er over 10 år gammelt og med en grafik der efter vi skev lidt de steder vi kommer og starte hvors server op med de instilinger vi lå som nr 1 med i mange år i varden nu køre der 1000-2000 server det er et ½ år siden vi starte
det hanler kun om instilinger og om folk omtaler spillet på en måde som får ander til at få lyst til at prøve
men når folk ikke har den store mulihed for at overleve uden at hvare på 24/7 så får de ikke prøvet ornlidt
og når de mister ders by og kan se at starter de op igen er de så langt bagud at det kun er et spørsmål om tid før de mister byen igen så smutter de fra spillet og der kommer ingen omtale ikke en der er til fordel for tw


og for 4-5 år siden sage jeg folk flygte og vi ville blive ½ vert løbet af de næste år og det holder jo nok meget godt da vi er langt under en ½vering nu

men igen kom med en server som jeg siger så unskyler jeg garne hvis der ikke starter 2000-3000 på serven når den starter 3 gan
jeg tor så der kommer fleger men lad os sige 2000-3000


og at du siger wow er faldet jaaa 3-4 mil folk men det gør det jo altid mellen de nye opdatinger
og wow ****er det jo også op det gør tw ikke og vendt og se wow folkne kommer igen når det er opdatert hvis de ikke laver noget lordt
batelfildt lavet også 3 spil der ikke bliv til noget også lavet de et der linet det gammel
med lidt nyt også hvor folk tilbage og lidt til

der er gammers nok også til tw men folk vil ikke hvare så afhæning af et spil som tw kræver nu
så igen kom med en server ud af de mange server vi har der køre så der ingen fordel er ved at gå duals
alene der vil der komme fleger på så for de vil starte hvar en konto hvis de vil spille


men jeg tor ikke der kommer sådanne en server for viser det sig jeg har rat så er der mange der taber ansigt og det vil man ikke risiker
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og lige til sun det passer ikke med folk ikke får tæv her inde har fået mange til at skive her inde gemmen tiden og holdt mig fra tråden selv og de har alle fået tæv for at kridiser instilingerne eller kridiser fordelne duals har

lige så snart man siger noget der ikke er til fordel for de få så kommer tævne

pasonlidt er jeg ligeglad siger hvad jeg vil og læser ikke det ½ af det :O) så hvad folk mener som ikke omhanler tråden tjaa de må skive løs
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
og lige til sun det passer ikke med folk ikke får tæv her inde har fået mange til at skive her inde gemmen tiden og holdt mig fra tråden selv og de har alle fået tæv for at kridiser instilingerne eller kridiser fordelne duals har

lige så snart man siger noget der ikke er til fordel for de få så kommer tævne

Jeg ved ikke hvad det så er du mener med tæv. Det er ikke min oplevelse, at det er korrekt på nogen måde. Med mindre du med tæv mener, at de også kommer med deres mening.

pasonlidt er jeg ligeglad siger hvad jeg vil og læser ikke det ½ af det :O) så hvad folk mener som ikke omhanler tråden tjaa de må skive løs

Hvis du kun læser det ½, så har jeg endelig fundet forklaringen på mange ting :p
 
Top