God server på net nu

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja okay, har nok desværre ikke selv været en del af den verden så, eller set det skema. Fedt I da har afprøvet det også.

Startede for 2 uger siden :) Grundlæggende kan man kun købe pluskonto og kontomanager. Ingen ekstra råstoffer, ingen plus på mur osv. Og så er det en no haul verden, altså ingen farmning overhovedet heller ikke på spillerbyer :). Der er forholdsvis god speed på den også, så det går ikke langsomt trods manglende farmning.

eneste minus synes jeg er at der ingen natbonus er. Men som jeg har sagt tidligere er dette jo umuligt på net, da folk spiller fra alle steder i verden. Derfor ville en natbonus på et givent tidspunkt aldrig kunne blive retfærdigt. Det er absolut sjovt med noget afveksling i hvert fald :p Det har selvfølgelig både sine fordele og ulemper med sådanne indstillinger og er smag og behag, men jeg synes klart det er mest positivt
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
prøv og forstil jer sådanne en server her i dk også natbonus på fra kl 00:00 til 08:00
også et vinder kræv der ikke hvor domæne
også skulle den bare køre sådanne altid med skiftne vinder kræv

vi ville kunne loge sååå mange spiller med på den andengan den kørte fra ander lande og dermed også efter noget tid få dem med over på de nomale server

og tjæner de ikke nok på sådanne en server så er det bare og gøre så den har så man kan bytte råstoffer for plus også Kontomanager
det vil ikke ølæge noget man kan måske diskoter om man skal kunne ½ver pasonlidt ville det hvare ok for mig
men jeg har også altid plus på


den net server er ren taktik server dem der spiller med ren off og angriber aldt og alle vil tabe der inde de skal bare miste ders off engan så er de færdige magt nytte inte der inde det er rendt taktik
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Hvor har du fra, at 90 % af de spillere der er stoppet gjorde det pga. indstillingerne?
Link gerne til de data du ligger til grund for den udtalelse :)

Jeg har ikke sagt noget sted, at man ikke kan få lidt folk ind ved at sprede budskabet mund til mund. Det jeg siger er, at dine tal er ekstremt urealistiske og skal vi der op, så skal vi bruge Harry Potters hjælp eller forfatteren der skrev bøgerne om ham skal donere en slat af hendes milliarder :)

Hvor er din server så i dag? :)

fordi jeg spiller ene og alene af den grund at snakke med folk og har storset altid spillet med de små de enste server hvor vi ikke har gjort det er på cl hvor vi har spillet e del meger serijøst
så i alle stammer jeg har hvaret i har jeg haft tråde med hvad folk sydens er galdt i tw
og af samme grund skiv mange også til mig at jeg skal skive et eller andet her inde fordi de ikke tør selv
da der er nogen her i spillet som sviner dem til så snart de siger noget
jeg tør godt jeg er ligeglad

alle der stopper gør det fordi de ikke har tid til tw meger fordi det kræver meger tid at spille tw ind at køre sin figuer heldt op i wow
og det er rigtig skidt da tw er et spil alle skulle kunne spille

instilingerne er aldt tempo på serven og gør så alle er lige så duals ikke bare ryder alle som altid
og det kan de ikke med de instilinger der er på net nu der er dual inte vær det vil give dem meger og hvare to kontoer
og dermed fleger kontoer på en server
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
også lige enting meger sorry det er mig der ikke læser færdig før jeg skiver

det med i har stemt om instilingerne hvor findt men at du siger det ikke hvar en server folk ville tor jeg fanden

prøv og find det fram og se hvad instilinger folk ønsket også se hvad instilinger i smed på serven så har du svaret på hvorfor folk ikke kom på



Vi har en gang tidligere prøvet at lade spillerne vælge indstillingerne. Vi sendte et skema ud, hvor man skulle stemme på hvilke indstillinger man helst så. Det var desværre en af de mindst populære verdener vi har haft :(

Men vi forsøger så vidt muligt, at tage hensyn til jeres (realistiske og mulige) ønsker.
Fx. skal vi snart igang med at sætte næste runde på classic op og der VIL der komme minimum én indstilling med, som vi ikke har prøvet før og vi har hørt fra mange af jer I synes lyder interessant :)

Problemet på de almindelige verdener er, at vi ER begrænset mht. til hvad vi må gøre. Der er grænser for hastigheden (absolut maks speed 2 og det er kun med speciel tilladelse), for hvilke indstillinger vi må aktivere (visse hører fx. kun til på speed-runder), der er indstillinger vi skal aktivere (plus mm) og der er visse indstillinger der skal aktiveres med et bestemt interval (fx. på hver anden verden).
Men vi forsøger, at bryde hjernen hver gang og fx. se om der kan være et interessant vinderkrav vi ikke har brugt før (og som vi kan bruge uden alt går helt i fisk) eller om der er en kombination af indstillinger der kan være interessant. Her er vi ALTID glade for forslag fra jer! Og glade for, når I fortæller os, hvad der absolut ikke virkede på tidligere verdener og hvad der ville gøre tingene spændende på en ny :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
også lige enting meger sorry det er mig der ikke læser færdig før jeg skiver

det med i har stemt om instilingerne hvor findt men at du siger det ikke hvar en server folk ville tor jeg fanden

prøv og find det fram og se hvad instilinger folk ønsket også se hvad instilinger i smed på serven så har du svaret på hvorfor folk ikke kom på

Jeg tror jeg må misforstå dig her, for det lyder lidt som om du beskylder os for at have ignoreret resultatet af afstemningen og bare smidt det på vi lige havde lyst til :)
Måske kan du forklare lidt nærmere, hvad du mener med din kommentar, så jeg ikke misforstår noget :)


Ang. det du skriver tidligere om din tråd om hvad der er galt med Tribal Wars.
Hvis jeg spørger min søn, hvad han bryder sig mindst om ved at lege med Lego, så får jeg udelukkende et negativt svar. De har de forkerte farver, de vælter konstant før hans tårn når loftet og der er slet ikke nok af dem. Ud fra det kunne jeg sagtens konkludere at den er HELT gal med Lego. Men jeg har jo lige bedt ham om, at fortælle mig alt der er galt med Lego og ikke andet og det var hvad han gav mig.
Spørger jeg ham nu i stedet, hvad han synes om Lego, så er svaret helt anderledes. Jeg får måske nok ovenstående negative ting, men også at man kan lege med det i flere timer i træk, de kan samles på en million måder, man kan lege med dem hele døgnet, de går aldrig i stykker, man kan lege alene eller med andre og der kommer nyt til man kan ønske sig hvert år.

Det jeg forsøger at sige er, at det du gør, når du stiller dit spørgsmål som du gør og sikkert har en medfølgende negativ tekst, er at stille ledende spørgsmål. Når du gør det, så har du også allerede bedt dem om at svare som du ønsker. Det er derfor langt fra overraskende, hvis det nærmere er DIN mening der kommer til udtryk end spillernes faktiske mening :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du kan jo lige finde det fram så vil du opdage hvorfor jeg siger det alle de ting som folk havde valdt der gjore at duals ikke havde stor fordel kom ikke med og tempoet på serven bliv heller ikke det folk havde valdt på det tispungt havde jeg en skyp med spiller kun fra tw
der hvor mange på 500-600 vil jeg tro vil ikke lige hænges op på det da jeg ikke ved det presis men der hvor kæmpe ramaskrig på skyp
da instilingerne kom for folk forvente i tog dem der hvor flest stemmer på og det skete ikke

men find det nu fram det må hvare et sted så behøves vi slet ikke diskoter det så er det bare samline hvad folk stemte på og hvad instilinger der kom
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du var i en chat på skype med 500-600 andre Tribal Wars spillere? :)

Jeg ser jeg ikke misforstod dig :)
Jeg tror du endnu engang har husket lidt forkert. Du bør måske begynde at selv lige tjekke op på tingene og sikre dig du husker rigtige, INDEN du kommer med anklager mod andre.
Jeg husker der var en del der var overraskede over resultatet af afstemningen, man kan måske endda kalde det et ramaskrig, hvis man er til overdrivelser. Men det viser bare, at selvom man tror man ved hvad alle andre mener og tror man taler på alle andres vegne, så kan man tage fejl The-Cleaner ;)

Men jeg mener denne tråd handlede om en verden på .net, hvor indstillingerne er bestemt af deres CM og er vildt gode ;)
Måske skulle vi vende tilbage til det emne :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
find nu bare afstemningen framså kan du nemt bevise du har rat i i sadte de instilinger på som folk ønsket og ike kun nogen af dem
det er heldt enkelt og har du rat i at i sadte alle instilingerne på så undskyler jeg garne at jeg husker forkert
også kan du så unskyle hvis du husker forkert

det er da det nemste så skal det jo ikke diskoters det er sort på hvidt

og ja jeg taler for mange desvare er mange af dem her ikke meger da de ikke gider de instilinger der altid køre her
hvor ikke for sjov jeg samlet allede folk på en skyp i v 3-4-5 for hvargan man diskoter instilinger her inde sabler i dem ned



men tilbage til tråden mens du finder aftamningen fram

de instilinger net har også natbonus på så får vi folk tilbage også måske lidt plus fordele hvis serven skal tjæne lidt ind for de vil
også bare kør 2 amenlige server også så har vi rilidt her i dk
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er dig der kommer med anklager, så det er dig der må smide beviser på bordet :)
Mærkeligt at vær gang jeg beder dig bakke dine forskellige påstande op med faktiske beviser eller data, så ligger de på en anden PC/andet sted eller du mener andre bør finde det til dig :)

Den sidste del vil jeg lade andre svare på, da jeg mener jeg allerede har forklaret ang. plusfordele og hvilke indstillinger vi må aktivere på almindelige verdener :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja men det er dig der kan finde dem og nej i pillet lige de par instilinger ud der gjore forskelen så den bare bliv en amenlig server derfor kom folk ikke på alle stemte få kom på det er der nok en rigtig god grund til

men vi lade den da bare lige her hvis du ikke vil bevise du har rat


men er du instilet på at arbejte på at vi får en server som på net så vi kan få nogen folk på de danske server igen
den skal bare havde natbonus men ellers de samme instilinger som på net man kunne så lave forbert start på første omgan
så der hvor lidt byer på serven hvis vi får den så skal os der stadig kommer på de hjemmesider hvor gammerne kommer nok få folk med
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er dig der kommer med anklager, så det er dig der må smide beviser på bordet :)
Mærkeligt at vær gang jeg beder dig bakke dine forskellige påstande op med faktiske beviser eller data, så ligger de på en anden PC/andet sted eller du mener andre bør finde det til dig :)

Den sidste del vil jeg lade andre svare på, da jeg mener jeg allerede har forklaret ang. plusfordele og hvilke indstillinger vi må aktivere på almindelige verdener :)

Ja. For lige at starte ud med den sidste del til det TC skriver, så kan det ikke lade sig gøre. En verden som W77 hvor man kun kan købe sig til pluskonto og kontomanager kan udelukkende finde sted, fordi der er tusinde af spillere på net. Og så som jeg har skrevet tidligere så mixer de det op så de kører verdner hvor de ved der vil blive brugt mange plus point. Kommer aldrig til at ske på en dansk server som SUN tidligere har skrevet, da innogames aldrig vil tillade det. Selvom der skulle komme flere spillere til, så ville det stadigvæk ikke være nok. Men ja, det er nogle fede indstillinger hvor folk bliver nødt til at tænke sig om, og ikke bare kan kører derudad. Og der er langt flere skills involveret i en sådan verden end dem vi har på DK. Det er også hurtigt kommet til udtryk.

Der kan man heller ikke overleve på alle sine forhånds aftaler med sine "venner" om overtagelse af byer osv senerehen i spillet, der bare er blevet en fast accepteret del af tribalwars åbenbart. Fordi serverne på net er så store, at man aldrig kommer til at overleve alene i sin lille klikke. Kort sagt så fjerner de indstillinger på net W77, stort set alle de dårlige ting der bliver kritiseret her på DK så ofte.

Hvad angår de beviser som TC skal fremvise, så er det svært at skulle sidde og dokumenterer gamle private skypebeskeder. For det første fordi de er private og at de personer måske ikke vil have det til at stå her, og for det andet fordi man ikke har gemt dem. TC sagde jo netop at disse mennesker ikke ville skrive på forum, fordi de var bange for at blive haglet ned. Om det er størstedelen der mener det som TC beskriver må stå i det uvisse. Sandheden er dog at der i hvert fald er en del der mener det, om det så kan dokumenteres eller ej. Folk snakker jo på tværs af stammer og venskaber, og der diskuterer man vel ofte indstillinger.

Nu er det ikke tilladt at diskuterer udelukkelser her på forum så det vil jeg lade vær med. Men jeg går ud fra at jeg godt må sige noget generelt om net uden at blive bannet for det? På Net er det sådan at der er så mange spillere. Så ser man noget mistænkeligt, så er der bare 100 mennesker der rapporter det til support og så kan de ikke afvise det. TC har nævnt det tidligere kan jeg huske. At spillemæssigt gør man noget amoralsk, så bliver man bare promte straffet via spillet af andre spillere og stammer på "lovlig" vis. Jeg grinte selv lidt af det da det blev skrevet, da jeg vel egentlig ikke rigtig troede på det. Men jo.. Nu hvor jeg har nået at spille lidt der, så er det faktisk også min oplevelse at det er sådan det forgår. Både hvad angår deres support og hvad angår folk i selve spillet. At der bare er visse ting man ikke gider accepterer. Så hvis ikke support gider at klarer det, så skal spillerne nok selv sørge for det ingame.

Det er lækkert og skaber vel en eller anden ydre retfærdighedssans for andre spillerer, der gør at folk har lyst til at fortsætte.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg håber du tager fejl ang. support på .net og de IKKE lader sig presse til at straffe spillere bare fordi nok anmelder dem og jeg må sige det ikke er mine personlig erfaring med dem, at de gør det.
Jeg håber da de fleste er enige i, at det er hvorvidt man faktisk har overtrådt gældende regler, der skal afgøre om man skal udelukkes og straffes og IKKE om de er 1 eller 20 der har anmeldt en.

Og jeg tror du misforstår diskussionen mellem mig og TC :)
Jeg beder ham ikke kopiere skype-samtaler ind (jeg nævnte udelukkende skype igen, fordi jeg har lidt svært ved at tro på der var 500-600 i den chat :p) og beder ikke om bevis for at nogle spillere er uenige i indstillingerne. Jeg er faktisk 99% sikker på der ALTID er spillere der er uenige med minimum en del af de indstillinger der kommer på verdenerne hver gang vi åbner en...altså JEG er ikke engang vild med alle indstillingerne af den simple grund, at der er indstillinger jeg personligt bedre kan lide at spille med end andre ;)
Jeg forstår det forvirre lidt, når flere emner diskuteres i samme tråd :)

Men du har ret ang. hvad der kan lade sig gøre her :)
Vi ER begrænset af størrelse og midler og det kan ikke ønskes væk. Der er også nogle retningslinjer vi skal følge ved opsætning af nye verdener.

Næste verden bliver DK21. Når den åbner, så vil der være nogle ting vi kan vælge og nogle vi SKAL "vælge". Fx.:
  • Hastighed 1/1
  • Natbonus aktiv
  • Plusfordele aktive
  • Ingen flag
  • Pre-registrering aktiv
Det vi kan vælge er fx.:
  • Paladin med/uden våben
  • Gamle bonusbyer eller forbedrede bonusbyer
  • Tech-system
  • Kirker aktive/inaktive
  • Buer aktive/inaktive
  • Stammegrænse (ca. 10 -> 50)
  • Vinderkrav (skal være målbare / nemt at tjekke)
Og så er der ting vi IKKE må! Fx.
  • Aktivere sleep mode
  • Aktivere låste stammer (eneste undtagelse, hvis der gives tilladelse, er tidsbegrænsede servere fx. sidste 2 uger)
  • Aktivere No haul (= ingen farmning mulig)

Der ud over er der nogle indstillinger der ikke kan bruges sammen. Sættes de op sammen, så kan de simpelthen få andre indstillinger til ikke at fungere efter hensigten eller spillet til at hakke og endda gå ned :(
Sådan er det bare og det kan vi ikke komme uden om.
På den positive side har vi så en classic server, hvor vi må en del og det forsøger vi at udnytte så godt som vi kan ;)

Hvis I har nogle indstillinger I har spørgsmål til eller tænker kunne være sjove, så spørg endelig om dem! Jeg svare gerne på om de må bruges og forklare hvordan de virker, hvis I vil have mere info om dem :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg håber du tager fejl ang. support på .net og de IKKE lader sig presse til at straffe spillere bare fordi nok anmelder dem og jeg må sige det ikke er mine personlig erfaring med dem, at de gør det.
Jeg håber da de fleste er enige i, at det er hvorvidt man faktisk har overtrådt gældende regler, der skal afgøre om man skal udelukkes og straffes og IKKE om de er 1 eller 20 der har anmeldt en.

Mener ikke at support der lader sig presse. Der er bare tilstrækkelig mange spillere der indberetter det samme hvis der foregår noget imod reglerne, og derfor bliver reglerne håndhævet og er aldrig til at overse på nogen måde. Hvis der er situationer hvor at der er nogle individuelle personer der laver noget borderline i forhold til reglerne, men som support ikke kan straffe dem for, så skal spillerne og stammerne nok finde sammen om at udrydde dem. Det var det jeg mente
 
Senest redigeret af en moderator:

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Så det du siger er at det er helt ok at du bliver udelukket hvis bare nok anmelder dig for snyd på verden xx? Og spillerne skal lave selvtægt interessant tanke. Kalder de så også stammen for tribalwars border state militia? Altså dem der udøver selvtægten på formodninger, gisninger og rygter?

Er jeg helt med på hvad der er retfærdigt nu?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
sun et du tor ikke på noget som helst og du er ikke vilig til at rede tw.dk
og jo hej havde mange på det hvor dengan vi hvor mange på tw og jeg fik rigtig mange der kom på hvors hjemmeside og mange fra kings til at starte på tw og idag vil jeg tro der er 4-5 af dem tilbage
og det er ene og alene instilingerne der gør de smutter

du har kontagt til 2000-2500 gammers her jeg havde har til 40-50000 du lytter aldig til hvad folk vil havde og du kvaler tw
gå tilbage i aldt og se hvor træte folk er af duals og dem kan i ikke fjerne men i kan fjerne fordelne ved duals med instilingerne
du kan godt sede der hjeme og lege konge men det vil så blive tws død
på v 5 hvor vi rigtig mange der klaget over instilingerne og jeg sage til jer at i ville ½ver brugerne inden for 5-10 server
hvad skete der find et sted hvor jeg ikke har foruset hvad der ville ske og hvorfor kan jeg det det er nok fordi jeg ikke lytter til få spiller men de mange også derfor jeg har kørdt de mest besøgte hjemmesider og server gemmen tiden her i dk

kan kun anbefale folk hoppe på net til sun opdager hun skal lave server folk gider


Jeg håber du tager fejl ang. support på .net og de IKKE lader sig presse til at straffe spillere bare fordi nok anmelder dem og jeg må sige det ikke er mine personlig erfaring med dem, at de gør det.
Jeg håber da de fleste er enige i, at det er hvorvidt man faktisk har overtrådt gældende regler, der skal afgøre om man skal udelukkes og straffes og IKKE om de er 1 eller 20 der har anmeldt en.

Og jeg tror du misforstår diskussionen mellem mig og TC :)
Jeg beder ham ikke kopiere skype-samtaler ind (jeg nævnte udelukkende skype igen, fordi jeg har lidt svært ved at tro på der var 500-600 i den chat :p) og beder ikke om bevis for at nogle spillere er uenige i indstillingerne. Jeg er faktisk 99% sikker på der ALTID er spillere der er uenige med minimum en del af de indstillinger der kommer på verdenerne hver gang vi åbner en...altså JEG er ikke engang vild med alle indstillingerne af den simple grund, at der er indstillinger jeg personligt bedre kan lide at spille med end andre ;)
Jeg forstår det forvirre lidt, når flere emner diskuteres i samme tråd :)

Men du har ret ang. hvad der kan lade sig gøre her :)
Vi ER begrænset af størrelse og midler og det kan ikke ønskes væk. Der er også nogle retningslinjer vi skal følge ved opsætning af nye verdener.

Næste verden bliver DK21. Når den åbner, så vil der være nogle ting vi kan vælge og nogle vi SKAL "vælge". Fx.:
  • Hastighed 1/1
  • Natbonus aktiv
  • Plusfordele aktive
  • Ingen flag
  • Pre-registrering aktiv
Det vi kan vælge er fx.:
  • Paladin med/uden våben
  • Gamle bonusbyer eller forbedrede bonusbyer
  • Tech-system
  • Kirker aktive/inaktive
  • Buer aktive/inaktive
  • Stammegrænse (ca. 10 -> 50)
  • Vinderkrav (skal være målbare / nemt at tjekke)
Og så er der ting vi IKKE må! Fx.
  • Aktivere sleep mode
  • Aktivere låste stammer (eneste undtagelse, hvis der gives tilladelse, er tidsbegrænsede servere fx. sidste 2 uger)
  • Aktivere No haul (= ingen farmning mulig)

Der ud over er der nogle indstillinger der ikke kan bruges sammen. Sættes de op sammen, så kan de simpelthen få andre indstillinger til ikke at fungere efter hensigten eller spillet til at hakke og endda gå ned :(
Sådan er det bare og det kan vi ikke komme uden om.
På den positive side har vi så en classic server, hvor vi må en del og det forsøger vi at udnytte så godt som vi kan ;)

Hvis I har nogle indstillinger I har spørgsmål til eller tænker kunne være sjove, så spørg endelig om dem! Jeg svare gerne på om de må bruges og forklare hvordan de virker, hvis I vil have mere info om dem :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så det du siger er at det er helt ok at du bliver udelukket hvis bare nok anmelder dig for snyd på verden xx? Og spillerne skal lave selvtægt interessant tanke. Kalder de så også stammen for tribalwars border state militia? Altså dem der udøver selvtægten på formodninger, gisninger og rygter?

Er jeg helt med på hvad der er retfærdigt nu?

Nu gentog jeg jo sådan set hvad jeg mente i mit andet indlæg, og nej det var lige præcis det jeg ikke mente. Det jeg rent faktisk mente var at der er så mange flere spillere til at gøre opmærksom på de her ting, ergo modtager support stort set altid indberetninger på overtrædelser og bliver gjort opmærksom på problemet.

Det næste med selvtægt. Ja! Det mener jeg er en god ting. hvis den selvtægt går ud på at adle den pågældende spiller ud inden for spillets regler, hvad er der så galt i det? Der er tusind ting man kan lave der er "borderline" hvad angår reglerne og som support bare ikke helt konkret kan bevise. At folk så begynder at spille sammen mod de her individer, det synes jeg absolut er en god ting ja.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg gør mit bedste for Tribal Wars og spillerne og basere mine beslutninger på feedback fra spillerne, råd fra de der VED hvordan ting skal gøres for at de bliver en succes (de der skabte spillet, dygtige udviklere, analytikere og utroligt erfarende CMer..bl.a. net's CM ^^) og egne erfaringer med hvad der fungere og hvad der er fiaskoer.

Jeg beklager, at du ikke føler, at det er godt nok The-cleaner! Muligvis så har du klaret dig rigtigt godt andre steder engang i fortiden og ved en masse, men nu har jeg rigtigt mange gange forsøgt at forklare dig hvad der kan lade sig gøre HER og NU og du ignorere det eller forstår det simpelthen ikke. I stedet for at lytte, så gentager du bare det samme igen og igen og gør det klart det er nytteløs at svare dig og forklare dig ting.
Held og lykke på .net! Jeg håber du bliver mere tilfreds med teamet der og det glæder mig du morer dig med indstillingerne hos dem :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol ja for det med at spøre dem der VED hvondan man gør tingne det virker jo kan vi se vi er gået fra at hvare 5000-6000 bruger til at hvare 1000 så det er de heldt rigtige du får råd ved det er da nemt og se alser hvis du vil lukke tw

du kunne jo prøve engan og lytte til dem der kommer blandt de folk der gammer og ikke kun de få folk som kommer på et enkelt spil som tw der er lytte til de samme 50-100 mand de sidste år og dem kan tw ikke leve af og masser har gemmen tiden hvaret her inde og skive at hvis det bliv ved med at det hvor duals der havde fordelne så smutte de og det er de så gjort

så få du bare råd fra de savanlige også kør tw ned


Jeg gør mit bedste for Tribal Wars og spillerne og basere mine beslutninger på feedback fra spillerne, råd fra de der VED hvordan ting skal gøres for at de bliver en succes (de der skabte spillet, dygtige udviklere, analytikere og utroligt erfarende CMer..bl.a. net's CM ^^) og egne erfaringer med hvad der fungere og hvad der er fiaskoer.

Jeg beklager, at du ikke føler, at det er godt nok The-cleaner! Muligvis så har du klaret dig rigtigt godt andre steder engang i fortiden og ved en masse, men nu har jeg rigtigt mange gange forsøgt at forklare dig hvad der kan lade sig gøre HER og NU og du ignorere det eller forstår det simpelthen ikke. I stedet for at lytte, så gentager du bare det samme igen og igen og gør det klart det er nytteløs at svare dig og forklare dig ting.
Held og lykke på .net! Jeg håber du bliver mere tilfreds med teamet der og det glæder mig du morer dig med indstillingerne hos dem :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
At det er lykkes dem der VED hvordan ting virker, at få Tribal Wars til at eksisterer i 11 år, det mener jeg nu de har bevist de er værd at lytte til. For mig betyder det man kan VISE man kan, mere end det man bare blære sig med at kunne ;)

Jeg lytter til alle dem der har lyst til at sige noget. Uanset om de har spillet 5 år eller 5 dage..så længe det giver bare en lille smule fornuft :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
det største problem med dem der er sup på de forskelige verdner håndhæver/drejer reglerne forskeligt så det man må på den ene verden må man ikke på den næste vis ønskes kan jeg godt nævne et par eks på det
men generalt syntes jeg sup gør det godt :)
 
Top