Guides for alle

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej allesammen

jeg hører at der er nogen der gerne ser nogle spillerguides på dansk. Jeg laver gerne nogle når dagene er triste og grå igennem min sommerferie, men jeg vil ikke lave nogle der ikke bliver læst. Derfor har jeg brug for DIN hjælp. Hvad kunne du godt tænke dig at vide mere om. stil venligst dine forslag i punkter, så det er nemt at gå til. Korte guides er nemmest at gå til for alle. På forhånd tak :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa :)

Kunne godt tænke lidt om opbygning af byer, så jeg har et meget godt billede med det, og så nybegynderne, også kan lære lidt ;)

Hvad med hvor mange tropper, og hvilke, der skal laves i forsvars og angrebsbyer..?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har lavet den første guide nu og vil gerne sige tak for de foreløbige forslag, samt udtrykke håbet om at flere vil komme forbi og stille deres forslag til hvad der skal være guides til. Ingen glemt og ingen sprunget over, men jeg laver den/de af forslagene jeg er i humør til ;) så jeg vil springe rundt i forslagene på må og få, og måske kun måske kigge først på dem der er størst efterspørgsel på :cool:
 

9708

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa :)

Kunne godt tænke lidt om opbygning af byer, så jeg har et meget godt billede med det, og så nybegynderne, også kan lære lidt ;)

Hvad med hvor mange tropper, og hvilke, der skal laves i forsvars og angrebsbyer..?

Ja lidt om hvordan i obygger jeres byer så vi kan samligne.

Sikkert stavefejl men sider ved et ikke for godt tastatur:eek:..
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kan i ikke lave en hvor i skriver hvad der skal bygges for at have en deff by altså hvilke ting man skal starte med at bygge osv..

Kan ikke rigtig finde nogen guide til det :)
 
Top