Hall of Fame - Verden 14

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi giver stående klapsalver til stammen CD, og deres medlemmer for at have vundet Verden 14. Stammen CD mestrede at have besejret 50.000.000 enheder fra modstanderen.


gytte1 tog førstepladsen med 2.219.751 point, 250 landsbyer og havde et gennemsnit på 8879 point pr. landsby.

Top 3 spillere:
2013-10-22_1707.png


Disse spillere vil blive belønnet med: 1700, 1200, 700 Plus Point.

Som en lille ekstra gevinst får hvert medlem i den vindende stamme tildelt 200 Plus Point hver.

Hent din gevinst i Supporten, så alt går ret til. Har man spørgsmål er det også et godt tidspunkt at stille dem der.

Vi vil gerne takke alle som har taget del i Verden 14, og vi håber at i har haft en sjov og fornøjelig tid med den!
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
en lidt hård lukning af verdnen da vi nu ikke kan loge på og ikke alle der ser her og de ved ikke vad der sker samt jeg er forventmed at man lige får nogle dage vor men kan skrive sammen
men går ud fra det er en lille fejl fra jeres side
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
aa i spære barre alle fra at angribe for her bliver jeg skrevet ned af folk der ikke lige læser med her
vis ingen kan angribe vil det jo være fint samt alle fik atvide at verdnen er slut jeg kender fler der desperst forsøger at komme på v 14 men det kan de ikke og får ikke at vide vorfor så find lige en løsning ggg
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der bliver ingen løsning - vi har fulgt vores retningslinjer for lukninger af verdener. :)
Verdenen er lukket.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
helt ok
jeg vil lige benyte sjangsen for at sige tak til torso og A for at de hjalp til mod tc/fz da de var tæt på at have os i knæ og der i være med til at vende verdnen det gjore så vi vandt men jeg har stor respekt over for jer da i stilled op mod dem der var stærkest og dog vidne om at i nok ikke vil kunne vinde lige meget hvad i gjore så jeg bukker og takke alle der var på v14 i slutningen
mvh/jan
 
Top