Hall of Fame - Verden 15

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi giver stående klapsalver til stammen CD, og deres medlemmer for at have vundet Verden 15. Stammen CD mestrede at have besejret 50.000.000 enheder fra modstanderen.


Ø2008 tog førstepladsen med 3.926.973 point, 386 landsbyer og havde et gennemsnit på 10.174 point pr. landsby.

Top 3 spillere:
2014-05-27_1620.png


Disse spillere vil blive belønnet med: 1700, 1200, 700 Plus Point.

Vinderstammen:
2014-05-27_1622.png


Som en lille ekstra gevinst får resten af den vindende stamme tildelt 200 Plus Point hver.

Hent din gevinst i Supporten, så alt går ret til. Har man spørgsmål er det også et godt tidspunkt at stille dem der.

Vi vil gerne takke alle som har taget del i Verden 15, og vi håber at i har haft en sjov og fornøjelig tid med den!
 
Senest redigeret:

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Tillykke med sejren CD. Det var en fornøjelse at spille mod jer. Tak også til alle jer andre for at gøre denne verden til en fed første verden at spille i, på trods af at jeg oplevede at blive adlet ud to gange af CD spillere ;) I gav mig lyst til at spille videre.
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Hej :)

Jeg vil også sige tak for kampen til alle, og trods alle de skriverier omkring v 15 og nogle spillere der, så vil jeg sige at jeg håber det var det og at vi igen kan kæmpe med eller mod hinanden :)

-The king of sorø
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hej :)

Jeg vil også sige tak for kampen til alle, og trods alle de skriverier omkring v 15 og nogle spillere der, så vil jeg sige at jeg håber det var det og at vi igen kan kæmpe med eller mod hinanden :)

-The king of sorø

Ja, det er glemt :) For stort set alles vedkommende med en enkelt undtagelse. Tillykke med det!
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, det er glemt :) For stort set alles vedkommende med en enkelt undtagelse. Tillykke med det!
næ venner ooh den undtagelse er sku ikke glemt han vil være husket som den største kværulant den vandt han i v15
og han vandt også titlen som den dårligste kammi i ng
nå pyt han er uden nogen som helst betydning hæ hæ
 
Top