Hall of Fame - Verden 16

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
2014-07-25_2041.png

Vi giver klapsalver til stammen De Aktive og deres medlemmer for at have vundet Verden 16.
Det lykkes dem, at tage og holde 10 hemmeligheder i 8 dage.

De 3 spillere der endte i top 3 vil blive belønnet med henholdsvis: 1700, 1200, 700 Plus Point.
De resterende medlemmer i den vindende stamme bliver belønnet med 200 Plus Point hver.

2014-07-25_2021.png


Send en ticket til support for at få jeres gevinster, så alt går ret til. Har man spørgsmål er det også et godt tidspunkt at stille dem der.


Tillykke med sejren til De Aktive!

<tbody>
</tbody>
 
Senest redigeret:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at verden 16 er afsluttet inden for 2 uger
WWB har eftersigende sagt stop!

Tak til de spillere som har kæmpet bravt og kan være stolte af deres indsats - enkelte spillere burde dog ikke kunne se sig selv i øjnene.

Profetien gik i opfyldelse (Ovenstående citat blev skrevet af undertegnede for 13 dage siden i Rygtebørsen)

Tillykke til DA
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Profetien gik i opfyldelse (Ovenstående citat blev skrevet af undertegnede for 13 dage siden i Rygtebørsen)

Tillykke til DA

Ja, efter det kunne det kun gå en vej. Igen fantastisk at spille sammen med jer alle. Det har virkelig været en fornøjelse. Håber at se samtlige medlemmer i fremtidige verdner :)
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Har lige en sommer og en del ferie som skal overståes.
Stod til at skulle sittes i flere uger, pga. ferie i udlandet som begynder om en uge, så at verdenen er afsluttet inden da, passer mig egentlig ganske fint :)

Kan ske at jeg vender tilbage i efteråret, måske når en gang V21 bliver startet op.
Eller det kan ske jeg tager en lang pause, som jeg før har gjort.

Tak til alle som har været en del af V16, fæller såvel som fjender. Personligt tager jeg aldrig spillet personligt, og det håber jeg heller ikke andre har, det er trods alt et spil.

Jeg håber desuden, at jeg har vist mig som en spiller, andre gerne vil spille sammen med en anden gang.

Held og lykke fremover.
 
Top