Hall of Fame

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi giver klapsalver til stammen Rasta, og deres medlemmer for at have vundet Verden 11 ved at have holdt hemmelighederne i 7 dage.

-Athene- vandt med 2.860.442 point, 290 landsbyer og havde et gennemsnit på 9.864 point pr. landsby.

Top 3 spillere:
Rang 1 - -Athene-
Rang 2 - jonas59
Rang 3 - Madlung

Disse spillere vil blive belønnet med: 1700, 1200, 700 Plus Point.

Som en lille ekstra gevinst får hvert medlem i den vindende stamme tildelt 200 Plus Point hver.

Hent din gevinst i Supporten, så alt går ret til. Har man spørgsmål er det også et godt tidspunkt at stille dem der.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
00000187.png


Top 3 spillerne med den udvidede præmie:
00000188.png


Den vindende stamme, der får 200 pluspoint, for at være med til at vinde:
00000189.png


Tillykke til Rasta for at have vundet!
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Tillykke til Athene med sejren, det er sgu godt kæmpet.. Fortjent førsteplads :cool:

Det har været sjovt at være med til det sidste stykke tid her, ærger mig over at jeg ikke kom på tidligere. RASTA har været en fed stamme, og jeg er glad for jeg nåede at spille med jer...Synes helt klart i har fortjent sejren :)
Håber på at møde venner og fjender igen i fremtiden - for nu er det tid til en pause, og så må vi se hvad der sker :wave:


/TF - ejer af Jonas59-kontoen siden nytår
 

Cecille

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Tusind tak og tillykke til alle i Rasta.

Tak for en god verden med en masse gode kampe og tak for hjælpen, når angrebene har været rettet mod mig.

Jeg håber også vi mødes igen på en anden verden :)

/Cille - ejer af Athene-kontoen
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg vil også gerne sige tillykke til alle i Rasta.

Synes vi har haft en fantastisk stamme, hvor vi trods modgang og uenigheder, hele tiden har stået skulder ved skulder og kæmpet sammen...det er det der gør en stærk stamme....
 
Top