Halloween

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hexen er jo vågnet lidt i tw, og derfor holdt vi sidste weekend en halloween fest hos Hexen.

Jeg har set og hørt, at invitationen har været rundt på mange forums og i pb, og heldigvis er der flere der turde være med, så vi denne gang havde 4 nye ansigter med, og hvad jeg høre, ikke sidste gang vi ser dem.

Vi havde en super (u)hyggelig eftermiddag/aften/nat hvor vi bla. oplevede en stor skræmmende blå smølf foran min havedør, men en motorsav der kørte for fuld skrue ;)

Vi er vist lidt en sentation her ude, for igen denne gang, kom naboer forbi og sagde hej (det var også dem med motorsaven)

Tak til kat93, Denhomie, Molle, Killermachine, Pymmax, fs75, Asesino, Alabama, Msmorf for en dejlig weekend.

og til alle andre, tag mod invitationen når de kommer ud, vi bider ikke, og vi kan stadig angribe hinanden i spillet senere

PICT0003 (1).jpgPICT0005.jpgPICT0006.jpgPICT0007 (1).jpgPICT0008 (1).jpgPICT0009 (1).jpgPICT0012 (2).jpgPICT0015 (1).jpgPICT0016 (1).jpgPICT0017.jpgPICT0021 (1).jpgPICT0020 (1).jpg
 

Vedhæftede filer

  • PICT0013 (2).jpg
    PICT0013 (2).jpg
    96,5 KB · Set af: 24
  • PICT0020 (2).jpg
    PICT0020 (2).jpg
    94 KB · Set af: 22

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Super.
Tager med næste gang, hvis jeg ikke er forhindret på den ene eller den anden måde :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Smatass det er en aftale, men lov mig lige du ikke vil dele seng med homie, han ødelægger min søns seng hver gang ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det ser ud til at havde været virkeligt (u)hyggeligt (igen) :)
Fantastisk dejligt der bliver ved med at komme nye ansigter til disse legendarisk dejlige fester! :) :)

Jeg er ked af vi ikke kunne være med denne gang, men giv endelig besked næste gang der er fest, så skal vi forøge at flytte himmel og jord, arbejde og familie, og komme med :)
 
Top