Hej!

daxia17

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey alle sammen! Siden jeg er ny på de danske servere og slet ikke kender nogen, ville det være super at få nogen af de kendte hoveder herind og sige hej ;)

Så for at få lidt diskussion i gang. Tror i nogen af de nuværende top 5 stammer forbliver i top 5? Er det for tidligt at sige :confused: Eller er de alle sammen bare den samme flok som altid spiller med hinanden?
 

MasterinniPL

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ok, but if i will write in English it will problem? We know that translate.google isn't perfect :D
 

yusssuff

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Røver (Træ - Trin 1)
Plyndr i alt 500 råstoffer.
Næste trin: Erobr 10.000 råstoffer!
7.180 / 10.000

and you?
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
detta är en dansk server å då får du fan anpassa dej till språket

§9
Tribal Wars er et internationalt spil, dog er denne version af spillet Dansk. Dette betyder at alle profiler, post, forum indlæg og andre publikationer skal være på enten Dansk, Svensk, Norsk eller Engelsk - Skulle du falde over en med en profiltekst du ikke kan tyde på grund af sproget, så bedes du informere Support.

Så engelsk er lige så godt som svensk.. Det er hans eget problem, hvis han vælger at spille på en dansk server, hvis han ikke forstår dansk..

Men heldigvis har google udviklet en fornuftig oversætter... Ikke perfekt men fornuftig :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ingen kan selvfølgelig tvinges til at skrive engelsk til en anden person på en dansk server. Omvendt skal folk heller ikke brokke sig over at der er nogen herinde der skriver engelsk, da det står i reglerne at engelsk er et godkendt sprog på danske servere. Så det går begge veje.
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
Vell og merke så er §9 ingame rules ;)
Men i forum rules står det også at engelsk er ok :p

Og hvorfor skal man bry sig når det gir mer aktivitet til et ellers så dødt forum?
Før i tiden så var det en egen del til engelsknår det var stor aktivitet, det er det ikke lengre.

Utenom det er det morsomt at det er flere sjove dialekter(norsk, svenska og engelsk), enn der er Dansk :eek: come on
 

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Jeg tror ikke der er nogen der for alvor har et problem med at der er nogen der skriver herinde på engelsk, jeg tror mere problemet ligger i at der i flere verdener er blevet foreslået i f.eks. rygtebørsen at man skulle skrive alt på engelsk, frem for selv at kunne vælge hvilket sprog man vil skrive på. Så længe man skriver på et sprog de fleste danskere kan forstå(dvs. engelsk, dansk, svensk og norsk, som jo også er de sprog der står nævnt i reglerne), tror jeg ikke ret mange har noget problem.
 
Top