Hemmeligheder

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
jeg skal love for at hemmelighederne er spredt godt ud

7 i k44
2 i k45
1 i k55
så var der ikke flere at dele ud af og derfor
0 i k54

hmmmm

hvem sagde jævnt fordelt
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
I ligger da tættere på hemmelighederne end -U-.
I har endda kortets største spiller liggende i det kontinent.

host host *tude marie* host host
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
jeg vil også lige melde mig på banen og sige vi i Undskyld så heller ikke rigtig ligger til nogle udover 3
så fuldt ud enig med hvad Don Funk siger..
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
jeg ved ikke hvad I svarer på ?

Jeg konstaterede bare at hemmelighederne ikke var jævnt fordelt

der er skam ikke noget tudekiks over det, men jeg undrer mig bare over fordelingen selvom der kun er kommet 2 hemmeligheder

med 10 hemmeligheder så ville 2 i hver kvadrant samt 2 i midten give mening eller 1 i hvert hjørne samt 6 på midten,men det er nok bare mig :confused:

Orker ikke at indgå en diskution om hvem der er forfordelt !!!!
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Uhha uha den er svær at rede :p he he..
Du skal sq ha' lidt røg nu..
Det koster vist kun 500 PP at ændre sit nick, og *tude marie* er sikkert frit
Så jo lidt tudekiks er der nu over det selvom jeg godt kan se du har en pointe omkring den besynderlige fordeling.
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Hej Don

tak for tippet

Jeg skal gøre dig opmærksom på at hatte eventet er slut så tag bare sølvpapirshatten af igen :p
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hehe ja igen ser vi jo den kære don funk være efter alle andre der skriver i forum tro snart kun han er ude på at gøre sig selv upopulær blandt alle andre tw spiller der bruge forumet og er det ikke det der er tiltængt så er der jo nok noget galt men sikke et godt ryg du for givet din dual eller bare det du spiller på andres konto min respekt er ivertifald vid at svinde ret kraftigt over for madlung med din opførsel og på hans konto
og ja nu kommer jeg dig lige i forkøbet jeg er ikke meget beder ind dig når man taler opførsel dog spiller jeg ikke på andres kontoer som du jo gør ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
hr. sniferne,
nu gav du da vist helt slip på forbindelsen til virkeligheden.
Lad mig dog hjælpe dig lidt ..
1. Jeg har endnu ikke spillet dual med Madlung.
2. Jeg har kun to gange spillet dual, begge gange var det med en smuk kvinde, og såvidt jeg ved er Madlung ikke en kvinde.
Jeg kan her tilføje at den ene gang var på .dk i en 1½ -2 uger så fik jeg Soldaten, og den anden gang var på .net
3. Jeg er ikke ude på at gøre mig uvenner med folk, men hvis du stinker, så får du det at vide.. sådan er det bare :p .. "og du er den"
 
Senest redigeret:
Top