Her er der drager!

beeferino

Administrator
Tribal Wars Holdet
InnoGames
Reaktionsscore
0
here_be_dragons_board_forum.png
[/URL]​

Hey hey hey! En magtuld drage er blevet set i skyerne. Et kæmpe bæst, siger jeg dig! Hvad tror du ikke på mig? - Den er på størrelse med et slot, hvis du vil tro det! Dens flammende ånde rækker længere og højere end selv det højeste tårn. Der er ikke noget tid at spilde, den er her næsten! Slib dine sværd og gør dine heste klar, for hvis du er modig, og det er jeg sikker på at du er. Så er der en skat at vinde! Og ikke kun en , men masser af dem! Hvad venter du på?

Her er der drager!
I vores nyeste event, som starter den 22/09 og vil være tilgængelig indtil den 27/09, der vil du finde dig selv oppe imod en farlig drage. Et klassisk bræt spil kort, hvor du kaster dine terninger dagligt for at komme længere frem på brættet. Ved at rykke fremad, vil du ha mulighed for at indsamle drage skæl fra dragens ryg. Nå helt hen til dragens hovede og besejr den, for at komme videre til den næste drage. Men hver nu forsigtig ikke at brænde dig selv på vejen, ellers kan det være du bliver sat længere tilbage på brættet. De brændte felter på dragens ryg er derfor bedst at undgå!

Langs med dragens ryg, er der flere tilfældigheder som der kan opstå, hvilket vil påvirke hvordan dine fremskridt imod dragens hoved vil være. Vil du være heldig og finde vejen op af dragens ryg, eller vil du være uheldig så dit næste kast for dig til at rykke baglæns i stedet? Nye terninger vil være tilgængelige hver dag, så hver sikker på at log ind dagligt og få det meste ud af eventet. Så du kan opsamle så mange drage skæl som overhovedet muligt.

Med dine drage skæl i hånden, kan du gå over til Event butikken og se hvad der er til salg. Der vil være et bredt udvalg af forskellige belønninger at vælge i mellem. Men vent nu ikke for længe. Event butikken vil kun være åben i en begrænset tid, så sørg for at få brugt alle dine drage skæl inden den lukker. Butikken lukker 24 timer efter eventet er slut!

For mere information omkring eventet, så se denne video!


Vi håber på at høre noget feedback fra dig, så kommenter endeligt hvis du har noget

Med venlighilsen
Dit Tribal Wars team
 
Top