Hilsen til igmi

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kan forstå at I synes at I mangler spillere på denne verden og jeg går ud fra at det er derfor at jeg har modtaget en invitation fra stammen igmi. Det synes jeg godt nok er vovet at gøre.:mad:

Jeg har endnu ikke glemt at jeg som nybegynder var med i den stamme, og at jeg måtte ofre 10.000 tk på at forsvare en stammeleders by for at opdage at stammelederen kun havde ofret 10 spyd i forsvaret af sin egen by. Da jeg så spurgte til det, fik jeg at vide at stammelederen var ved at samle råstoffer sammen til en noble, så hun kunne tage den næste by, og derfor ikke havde råd til at forsvare sine egne byer. Herefter blev jeg desuden kicket fra stammen.

Jeg håber da for igmi at de har fundet en anden ledelsesform siden da, men jeg bliver ALDRIG medlem af den stamme igen.

Når det så er sagt har jeg ikke tiden til at spille lige nu, så alle kommer til at undvære mig på TW foreløbig, men jeg vil bestemt ikke afvise at jeg kunne komme tilbage. Jeg synes dog at I har fået lavet en god lille verden, med en god afstand mellem centeret og rimmen, som man godt kunne gøre interessant at spille på hvis man selv ønsker det (se http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?2823-Rygteb%C3%B8rsen/page10).
 
Senest redigeret:
Top