hjelp

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
hej er der nogle der ved vad det her er for noget, jeg for denne besked være gang jeg trykker på noget, og det er skide irterene, Session udløbet - Indtast kodeord
Da der ikke har været nogen aktivitet i en længere periode, eller login med kodeordet er udløbet i sessionen, genindtast da igen dit kodeord, så vi kan sikre os, at der er ikke er tale om misbrug af kontoen
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Normalt kommer den af at du har været logget på for længe i streg, men også hvis du har været logget på fra en anden com... Håber det hjælper ellers må du uddybe spørgsmålet
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er helt normalt. Og som du selv nævner skyldes det at du ikke har brugt kontoen i en periode. Dog kan det ske ligepludselig hvor du fx bladre igennem byerne.

Det samme sker for mig. Sikkerheds grunde :)
 
Senest redigeret:

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det kommer an på om det er fra tid til anden det sker eller om det er hver gang man trykker på noget ;)

Jeg havde et problem med at bruge Opera på v3 og måtte opgive og skifte browser for at løse det..af en eller anden grund var det kun på den server og jeg har ikke problemet på nogle af de andre :eek:
Hver eneste gang jeg trykkede nogen steder (og sommetider også uden at havde gjort det..hmm) blev jeg smidt af..død irriterende :confused:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tror også at den aktiveres med tilfældige mellemrum. Jeg kan huske da der er var bot-beskyttelse på. Der havde jeg en dag, hvor jeg skulle sende nogen 100 fake af sted. Mellem hver gang skulle jeg skrive to ord i en kasse, så jeg måtte opgive at angribe på grund af bot-beskyttelsen.

Jeg er ikke sikker på hvorfor at den slags sker - jeg kan kun se at det er noget der bliver aktiveret tilfældigt for at undgå botter.
 

Tha EVIL

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej m-k

Det samme sker for mig evig altid når netværks forbindelsen skifter eller når jeg ikke har lavet noget derinde i ½time.
 
Top