Hold jer venligst til topic :)

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
For at der ikke er nogen der skal være i tvivl om hvad jeg forventer i de tråde jeg har oprettet, så kommer her en kort vejledning til hvad jeg mener hører under hvor:

Rygtebørsen:
Alle former for rygter. Om det er noget du har hørt fuglene synge om eller det er videregivet spioninformation er ikke af den store betydning. Diverse former for spilrelaterede drillerier, gætterier, gisninger og generelle spørgsmål som har til formål at tilveje bringe netop den info man ønsker sig. Men vær opmærksom på at man får svar som man spørger.

Top 20 spillere:
Den er til vurdering af de spillere der er i top tyve (sjovt ikke). Altså dine egne vurderinger af dem som enkelt spiller. Hvad enten du bruger de lister jeg sætter ind ca hver 7 dag eller du bruger dine egne spiller ikke den store rolle, så længe du holder dig til de der ligger i top 20 eller som umiddelbart er røget ud af den.

Top 20 stammer:
Den er til vurdering af de stammer der er i top tyve (sjovt ikke). Dvs sige dine egne vurderinger af dem som enkelt stammer og ikke til deres fx diplomatiske forhold. Venligst hold sådanne ting adskilt. Det er en vurdering af en top 20 stamme hvis du nævner at en stamme nok ikke er der om 14 dage pga så og så. Men ikke en vurdering af stammen hvis du siger mine spioner siger så og så passer det. Sidst nævnte er mere et rygte.

Milestonelisten (hvem kom først):
Den er mest til lykønskninger og vurderinger af hvem man tror tager næste titel. Den er derfor ikke strengt spilrelateret og efter min vurdering lidt mere fri :)

Diverse propaganda tråde:
Jeg laver med jævne mellemrum nogle propagandatråde om min stamme (E.T.) og vores modstandere. De skal ikke regnes for andet end det. Jeg mener personligt at det er lidt hyggeligt at man sidder og kan diskutere de forskellige krige i en venskabelig tone her på forum. Jeg håber dog at vi kan holde krigene adskilt og hver for sig i stedet for at mixe dem sammen i et stort rod. Man må gerne komme med oftere stats på krigenes udvikling end det jeg gør eller mine stammefrænder for den sags skyld, eller for den sags skyld komme med modpartens propaganda i den tråd.

Til sidst så håber jeg på at jeg kan være med til at holde orden i alle de tråde jeg selv begynder uden at nogen føler at jeg går forummod i bedene, da det på ingen måde er mit mål. Jeg ønsker blot at man forholder sig til det trådene handler om, så det er overskueligt for alle.

Hvis jeg har formuleret mig uklart eller der er noget jeg ikke har berørt, så sig endelig til ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Læst og forstået..no off-topic i Skolehavens tråde :p

Forresten altid spændende læsning, jeg er specielt fan af propaganda trådende for E.T. Jeg ELSKER god propaganda, ren rå-hygge at følge med i mens man venter på tropperne skal ramme/komme hjem ;)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vi burde jo næsten oprette en fan gruppe på facebook for, at vise vores begrejsning for det store arbejde Skolehaven laver.:)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det gælder jo egentlig alle tråde.Det står i reglerne hvis man læser dem. Men jeg må indrømme at jeg også nogen gange driver lidt ved siden af :rolleyes: Det vigtige er dog at man ikke bliver ved siden af så der bliver skiftet topic ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Gjort Klæbrig. Det er almindelige forum regler! Hold jer til topic og post i de rigtige forum! Tak :cool:
 
Top