Hot or not

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
hot, for det så kaldte mer end 20 stort stamme Forbund er bullshit..det var vel os rent held at ES tog alene 23 byer på lidt over en uge?

hot eller not at Tobias2008's mister 5 byer på 2 døgn Til ES
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Det må være lidt lunkent... der er altid vindere og tabere i en stamme.

Hot or not at der hele tiden bliver sagt hot or not om det samme?
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hot, for det så kaldte mer end 20 stort stamme Forbund er bullshit..det var vel os rent held at ES tog alene 23 byer på lidt over en uge?

hot eller not at Tobias2008's mister 5 byer på 2 døgn Til ES

hot da for helvede, ES er jo de bedste og mest ærlige DK ever har set:)...tror jeg skal have fat i manden på den tobias konto og spørge hva fanden han laver,sku da pinligt at tabe byer til Mr.dual
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
HOT da, han spreder jo også rygter om, at Lazy har taget WSG ind. 4 spillere?

HOT or NOT at Lazy ikke har nogen til at gøre det beskidte arbejde som ES, der mener at det er en sejt at tage byer fra en ½-inaktiv konto.
 

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
not,

hot eller not at Lazy mistede 15 byer på en Dag, Til ES. ? Mon Lazy os ville kalde den konto for ½ inaktiv
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Not...

Hot eller Not, at "hot or not tråden" altid er rette mod den anden side, mudderkast at sige. :rolleyes:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hot så folk kan få lidt søvn(Hvilket jeg har hørt skulle være sundt :p)

HOT eller NOT at kage er en mangelvare hos os alle :laugh:
 

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
not, not,not vi burde alle få et Stk kage...

hot eller not at sir angelo ikke har Bagt kage til Hele V9 endnu ?
 

capper2650

I træning
Reaktionsscore
0
hot, viser jeg har råd til Inno's nye betalnings verdener

Not

Hot or not at v10 har indstillinger til fordel for capper2650:)

jeg vil dog sige at det Ser ud til at være settings hvor Tobias2008 har en chance, da han jo åbenbart ikke kan klare en smule kamp i v9..:)

Hot eller not at Tobias2008 har tid til svare på Diverse forums, men ikke har tid til "at få tæv af ES"
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
HOT! viser overskud, ligesom man kender ham .. den dejlige drengerøv :p
Not! Det er fordi Deka er stoppet. Han kunne altid få en debat i gang. (eller svine nogen:))
Orgghhh ..BLUSHING :eek:

Hot or Not at jeg ikke har tænkt mig at komme tilbage? rofl :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu ved jeg ikke lige hvem der skal svares på.

Men anyways:

Capper: Not at Tobias hellere spammer end at lave vigtigere ting(Han ved hvad det er)

Deka: Not, du skal være min dual, det er den udfordring du har søgt, mig som nr. 1 i MBA og PL-listen er det samme som ragnarok :laugh:

HOT eller NOT at der er kommet de nye plus fordele?
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hot, viser jeg har råd til Inno's nye betalnings verdener



jeg vil dog sige at det Ser ud til at være settings hvor Tobias2008 har en chance, da han jo åbenbart ikke kan klare en smule kamp i v9..:)

Hot eller not at Tobias2008 har tid til svare på Diverse forums, men ikke har tid til "at få tæv af ES"

Hot da,har altid tid til en lille kommentar til knapperne.

Hot or not at capper ikke kan læse stats for da jeg stoppede var tobias kontoen rang 1 i både mba og mbf så ikke at klare en kamp er vist noget du har fået i skummet fra din modermælk her til morgen:what:

Dekamin du er bare toppen:D
 
Top