Hvad er der sket med tribal WARS ?

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvor mange server liger jeg ikke i top 10 inden for de første par byer men som du selv siger du farmer
og bruger tiden på det det gør jeg ikke på 20 har jeg farmet 568.544 nu
har sku ikke tid til at farme som mange ander heller ikke har det er jo farmningen der tager tid aldt andet tager ingen tid
derfor kom med en server hvor ingen kan farme så spiller alle lige og man skal til at bruge hovet for at vinde
hvis du er på når angribne kommer kan alle klare det men folk kan jo ikke hvare på heletiden
også når nogen farmer meget og både har tropper og 4 alder før ander har en så kan folk ikke klare sig
det er dog nemmer idag hvor man kan få mobilen til at sige til når der er angrib

jeg savner taktiken i tw og den er væk så længe nogen kan klare sig med overmagt alle kan fjernes men aldt for mange opgiver

i har aldig set mig opgive eller stoppe på en dansk server og ingen har aldet mig ud og elsker og spille med deff har dog altid haft off i starten også til at back time med men igen det kræver man kan komme til en pcer når angribet kommer

men en server uden farmning vil folk blive lige i starten og vi skal havde en server hvor folk ikke bare stopper når de mister første by
og det gør folk ikke når de kan se de nemt kan nå med igen
folk spiller på hvar ders måde og det er findt bare de sydens det er sjovt men så skulle der jo også hvare instilinger til dem der vil farme og dem der ikke vil bruge tid på det

der vil jo inte gå fra nogen af jer med sådanne en server i vil jo havde 3 ander og spille på så hvor er problemet


The-cleaner.
Jeg spiller solo, jeg farmer 1/4 af top kontoerne.
Følger stadig med i toppen. Hvordan hænger det sammen?
Der er en del andre spillere der kan det samme. Men du kommer aldrig nogen vegne, for du ser ikke indad.

Dette spil handler om mere end t metoden og at farme.
Har set sååååå mange spillere farme amok og ligge nr. 1-3 på en server de første mange måneder. For efter at falde sammen når de møder en spiller de ikke bare kan adle med brute force.
Please tag dig sammen.
Har skrevet til dig flere gange, at ja en server med farming grænse vil hjælpe en del, men i sidste ende resultere i det samme.
Hvis du så hvor lidt jeg farmede i starten af verdenen v21, i forhold til min growth, ville du få et heart attack.
Der 3 steps for en tw spiller;
1: man tror at point er the shit
2: man tror at tropper er key
3: man finder ud af at tropper godt kan undværes, hvis man ved hvordan få tropper kan bruges -> du vokser selv uden farming :)
Når du er på trin 3, kan du kalde dig selv en god tw spiller. Før det så lyt og lær, eller forsøg og lær.

(Kæmpe edit, da en troll lige skulle skrive noget fra min mobil, som jeg ikke selv var enig i).

Have fun og god jul + nytår mofo's :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvem er det lige der altid tuder når nogen kommer og siger der skal ander instilinger til

i ved i kommer til at spille med jer selv hvis der kommer en server som jeg siger og det er der jo inte sjov ved
folk gider ikke blive ved med at miste ders byer til nogen der bruger langt meger tid på tw ind der er tiltængt
det er heldt findt folk vil men så lav server til dem og ander server til dem der ikke vil
folk med hus børn arbejte og amenlige pligter kan ikke spille tw (kan de godt men de er også fjernet før de er igan)
de er stoppet og derfor starter der kun 500 max på hvar server hvor vi er nede på 200 efter 1-2 måndter
det er skidt af et spil og hvare der hændvæner sig til så mange

tw er ikke for alle meger det er kun til dem der vil bruge 2-3 timer på det om dagen og det er meger ind jeg brugte de 3 år jeg hvor vardens beste pilodt i dc batelfildt og det er skidt efter som det er et af de mest simpele spil man kan spille

tor bare vi stopper diskosonen her at sige jeg er uden for pædagoisk rækkevidte. tjaaa måske men jeg er ikke egoist
som kun vil lave det til min fordel jeg vil havde alle med
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Tænk sig.. Det er jo faktisk en af de små titler jeg faktisk er villig til at klistre på dig... nemlig egoist, af værste skuffe.
Ser du, du forsøger at benytte fraser som "til fællesskabets bedste" til at få det som du gerne vil have det, uden at du faktisk har styr på hvordan flertallet gerne vil have det.
Du har nemlig ingen belæg for at udtale dig på andres veje, men jeg har da forstået nu at du ikke har nogen skrubler med at forsøge at pådutte andre hvad de skal mene.
Du er hvad man populært kalder, en troll
nag nag nag og det stopper bare ikke, uanset hvor meget man skærer det ud i pap for dig, så fortsætter du med dit bavl.
Og ja, det er bavl, for du modsiger digselv, og påpeger man at du modsiger digselv, så hopper du let og elefant hen over det og bitcher over noget nyt, for så at vende tilbage til det samme et par poster senere.
Derfor er det også at jeg påstulerer at du er udenfor pædagoisk rækkevidte, for man kan ikke tale fornuft med dig uanset hvor meget man ellers prøver at forklare tingene.
Du lytter nemlig ikke... Så mon ikke bare problemmet er at du kan godt lide at brokke dig.
Måske du ligefrem tænder på at brokke dig, jeg ved det ikke... men det ville ikke forbavse mig det mindste.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Huh er der mon andre der har luret (The Cleaner )hmm mærkeligt navn man behøver da ik cleane bb byer æhh gør man ja måske.
Diskutere med dig Men men som at slå i en dyne det støver bare en smule.
Troede ellers ik du skrev andet end på privat forum cl hæ hæ.Mvh Gert
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Nu kunne man jo overveje at spille noget andet end tw, hvis man ikke pga. arbejde, hus, børn og andre pligter ikke har tid til tw:) Kernen i tw er at det foregår realtime
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Også for ringe - kan godt se det. Min eneste undskyldning er melidenhed.

Synes det er så synd, at TC bliver ved med at kæmpe for at lave tw om, så ingen må farme, når tc ikke har tid, at ingen må angribe tc, når han passer børn etc. Det ligner til forveksling Sisyfos (ham med stenen op ad en bjergside, som hele tiden røg ned for ham)

Men Innogames laver sikkert gerne en first-person-shooter (a la Doom) version af tw, når jeg tænker nærmere over det :huh:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ja, jeg tænkte også at han kunne få glæde af en single player version af TW.
Så kan han selv sætte niveauet så nemt at han ikke skal frygte at blive angrebet overhoved.
Hmmm... måske slet ikke så fjollet endda.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nå bliver nødtil at skive igen kan jeg se har så ikke noget pap her så må prøve uden
det er ikke hele tw der skal laves om det er 1/4 en server uden farmning og 3 som de altid har kørdt
i vil ikke havde sådanne en server for i ved jeg har rat i at i kommer til at spille med jer selv for alle på nær jer vil hoppe på den og de norgmænd og svensker vi spiller med på 77 net vil også komme hvis vi får sådanne en server og de siger mange der savner sådanne server så vi vil få server der køre igen også efter en måndte

som jeg sage til sun kom med den og bevis jeg har taget heldt fejl og har jeg ikke så akend at i inte ved om gammers



Også for ringe - kan godt se det. Min eneste undskyldning er melidenhed.

Synes det er så synd, at TC bliver ved med at kæmpe for at lave tw om, så ingen må farme, når tc ikke har tid, at ingen må angribe tc, når han passer børn etc. Det ligner til forveksling Sisyfos (ham med stenen op ad en bjergside, som hele tiden røg ned for ham)

Men Innogames laver sikkert gerne en first-person-shooter (a la Doom) version af tw, når jeg tænker nærmere over det :huh:
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
nå bliver nødtil at skive igen kan jeg se har så ikke noget pap her så må prøve uden
det er ikke hele tw der skal laves om det er 1/4 en server uden farmning og 3 som de altid har kørdt
i vil ikke havde sådanne en server for i ved jeg har rat i at i kommer til at spille med jer selv for alle på nær jer vil hoppe på den og de norgmænd og svensker vi spiller med på 77 net vil også komme hvis vi får sådanne en server og de siger mange der savner sådanne server så vi vil få server der køre igen også efter en måndte

som jeg sage til sun kom med den og bevis jeg har taget heldt fejl og har jeg ikke så akend at i inte ved om gammers

Hej Cleaner igen

Hvis du føler spillet er lavet med for mange problemer for dig, så burde du nok spille ludo eller skak. Tribalwars er et spil, som man nogen gange ikke selv kan vælge om man har tid til. Hvis du bliver angrebet, så må du logge på eller tabe dine byer - det er en del af spillet. Når det så er sagt, så er det også en del af spillet at farme. Man fjerner jo heller ikke Messi fra Barcelona fordi han scorer for mange mål, vel? :)

Accepter spillets regler. Spil spillet eller lad vær - du kan altid stoppe når du lyst.

Mvh Ø2008
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Så så Ø2008, nu skal du ikke give ham gode idéer...
det er jo altid rart at have en til at bygge byerne op for sig :xmas rolleyes:
TC skal bare forstå at hans våde drøm om at ændre TW til Sim City, bare ikke kommer til at ske.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol det er jo lige netop det man undgåre ved at fjerne farmning som de danske server køre bliver det lige netop sim city for os der
ikke famer 24/7 for vl kan ikke følge med i tropper uden vi gør det

men som jeg også sage fjern bb byrne heldt eller lav så man ikke kan tage det også uden famning og fack grænse og lukket stammeskift så er der den krig i vil havde men i tør jo ikke for der vil i få røv det har vi jo set før
for jers taktik rakker ikke til at få modstan fra start

Så så Ø2008, nu skal du ikke give ham gode idéer...
det er jo altid rart at have en til at bygge byerne op for sig :xmas rolleyes:
TC skal bare forstå at hans våde drøm om at ændre TW til Sim City, bare ikke kommer til at ske.

ok nej behøves ikke ludo eller noget for på net serverne kan de godt sinde ud af at lave server uden farmning
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg tror desværre at du misser én ret så afgørende pointe i alt dette her, og det er at du ikke taber fordi vi andre farmer..
Du taber fordi du er offline i alt for mange timer i døgnet.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Har set dig spille en verden hvor man ikke kunne farme, the-cleaner.
Ikke fordi du gjorde det nævneværdigt bedre. Forstår dig ikke helt.

V21 er røv kedelig, medmindre man bare vil vinde enten i /-/ eller -U-.

Alle andre spillere er tvunget på en af deres sider, eller er for bange til at gøre noget, udover se dem kommende buldrende.

Ser frem til clash mellem de 2 top stammer, ellers er der ikke meget at nævne om denne verden :).
En del, inkl. mig selv, der også er gået meget ned i aktivitet. Der er nogen der godt tør at gøre noget, men bare har mistet lysten til overhovedet at prøve. Synes det ærgeligt. Men ja, så længe dem i /-/ og -U- har det sjovt, er der vel nogen der gør at verdenen lever.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol vi tævet jer alle ud af kordte og delte os op for at serven ikke stoppet inden for 3 måndter men har lagt mærke til folk kun husker det de vil
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Du bliver ved med at skriver "jer". Hvem er "jer". Alle andre end dig selv? :D

Var med i starten af verdenen, men den var hurtig som andre verdener hvor man bare samlede sig hurtigst muligt i en stor mass stamme, så leavede. (Eller, hvis jeg husker rigtigt, blev den største stamme først gangbanget, efter mass stamme). Vi var endda i samme stamme lol.
Kan da huske du snakkede stort inden serveren startede, for nu kunne man ikke farme. Men faldt langt tilbage hurtigt i starten af verdenen.

Kan ikke huske det helt præcist, så hvis jeg tager fejl må du da undskylde. Kan også være vi snakker om 2 forskellige verdener, men der har kun været 1 verden uden farm på .dk right ? (sidste 2-3 år).

Håber, ligesom mange andre og dig, at der kommer en verden uden farming. Det kræver dog at plus funktioner/events bliver mindre fordelagtigt, ellers går det da helt galt på verdener hvor man ikke kan farme.

Ser frem til at adle dig på V20 (er du overhovedet med på V21?). Har virkelig glædet mig til at adle dig, siden jeg første gang snakkede med dig. Skal nok blive sjovt. Håber du også ser frem til det. Hej Hej.

/troll out.
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg er ellers lige startet op på Verden 21 ..
Sen start .. nøjagtig som jeg kan lide det.
Gud ved om man kan vinde en verden solo?
Det er der vist ikke nogen der har præsteret før.
Hmm.... Kunne sq da være endnu en fin skalp ved siden af min anden rekord :D
Men nu får vi at se. Jeg er ikke sikker på at jeg har tid til at tage jer alle ud på egen hånd.
 
Top