Hvad er det?? #1

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
2016-02-22_1156.png




Mener du, at du helt sikkert vil kunne genkende hver en bygning, enhed og alt andet i Tribal Wars?
Så er det her konkurrencen for DIG!

Det er meget enkelt, vi viser et billede, hvor en lille del af noget fra spillet kan ses.
I skal gætte hvad det er.



2016-02-22_1209.png




Præmien er 200 premiumpoint.
Vinderen er den der gætter rigtigt (hvis flere gætter det, så trækkes der lod).

Svaret skal gives i denne tråd og hurtigt, for konkurrencen slutter d. 22. februar kl. 21:00!
Gætter ingen rigtigt, vil et billede der viser mere blive lagt ind og fristen udsat.
Gætter ingen, så får ingen præmien.


Held & Lykke! :)
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er et lille udsnit af et Akademi. Nærmere bestemt det lille tagvindue ind til den fælles sovesal for de endnu ikke færdiguddannede adelsmænd. Kigger man endnu nærmere, vil man kunne se, at der i vindueskammen er indridset initialer fra de hårdt studerende ungersvende, der gennem tiden har tilbragt så mange timer med studierne på dette sted.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Et akademi. Det er et udsnit af rektorens kontor, hvor han har et lille vindue hvor han kan kigge ud på pøblen :D
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Nu hvor alle de andre har gættet forkert, vil jeg gerne gætte på akademiet!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
TAK til alle jer der deltog I vores lille lyn-leg. I er imponerende gode alle sammen! :cool:

Vinderen blev Proxiwinther Rex! Tillykke :)
Skriv en besked til mig herinde på forum, så jeg ved hvilken konto du vil have præmien sat ind på.


Det gik jo så godt det her, at jeg tror vi skal tage endnu en runde meget snart ;)
 
Top