Hvad er det?? #2

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
2016-02-22_1156.png




Mener du, at du helt sikkert vil kunne genkende hver en bygning, enhed og alt andet i Tribal Wars?
Så er det her konkurrencen for DIG!

I denne runde får I lov til at se hele det I skal gætte, men fokus er lidt uskarpt, så kan godt være I skal anstrenge øjnene lidt for at genkende det ;)

Hvad er det I kan se på billedet??

2016-03-12_1432.png

<tbody>
</tbody>


Præmien er 200 premiumpoint.
Vinderen er den der gætter rigtigt (hvis flere gætter det, så trækkes der lod).


Svaret skal gives i denne tråd og hurtigt, for konkurrencen slutter d. 13. februar kl. 22:00!
Gætter ingen rigtigt, vil et billede der viser mere blive lagt ind og fristen udsat.
Gætter ingen, så får ingen præmien.


I anledningen af eventet "Adelens marked", som I kan deltage i lige nu i spillet, så vil vi også trække lod mellem alle der deltager og give 3 heldige spillere en GRATIS tur til lykkehjulet.
Er én gratis tur ikke nok? Så husk at I under eventet vil få mulighed for at få flere gratis ture, hvis I holder øje med vores Facebook-side.....måske allerede denne weekend :eek:


Held & Lykke! :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det er et dejligt pixeleret billede af markedspladsen/Marked.. Og efter udseendet af det orange tag, kan jeg se at den nok er i trin 20 eller derover.
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Markedsplads trin 20+. Kunne ikke helt se det på v26, så kiggede jeg lige ind på min v25 konto og det sprang nærmest i øjnene. ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mange tag til alle jer der deltog i vores 2. runde af denne konkurrence! :)
Jeg kan se I ER rigtig pro til det her ;)


Vinderen af 200 premiumpoint blev:
MaleneV1997


Vinderne af en gratis tur på lykkehjulet blev:
Lamba
AndersXD
Katriona


Skriv en privat besked til mig her på forum eller en ticket med titlen FORUMKONKURRENCE, hvor i fortæller mig til hvilken konto og på hvilken verden præmierne skal tilføjes :)

God mandag og god ude til jer alle!
 
Top