Hvad er det dog for nogle mennesker der spiller tribalwars ?

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
har modtaget ENDNU en besked fra en spiller som vælger at stoppe med tribalwars
det gør mig umådeligt ondt at så få spillere kan ødelægge det for så mange der bare gerne vil hygge med at spille sammen...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak for en tid sammen men det kan ikke fange mig det spil her...

Nu er Store Konge ved at over tage min by, er nede på 47 i loyalitet nu så det varer ikke længe. Jeg kan ikke se det sjove i det selv om vi startede på en ny verden fra en frisk så ville det bare gå ud over andre mindre spillere med tiden så desværre venner og specielt Noobi da det mest var for ham jeg prøvede.

Jeg kan ikke se det sjove i at bruge penge på et spil og man så kan blive nulstillet gang på gang så jeg dropper helt spillet. Det er muligt det er for jeg har spillet xxx for længe og hænger mig i de spilleregler der er der inde men i xxx er der en uskreven regel i mellem spillere om at man ikke angriber nye små spillere, det har vel også noget med ære at gøre, og det har Store Konge i hvert fald intet af ;-)

Mvh
??????

PS. Beklager hvis det virker bittert og som surt opstød men det er min mening om spillet og hvis man kigger rundt omkring sig kan det også ses på alle de forladte byer at jeg ikke har den indstilling alene.....
 
Senest redigeret af en moderator:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Det en skam... :rolleyes:

Krig er barsk, dræber man ikke modstanderen før han bliver for stærk, er spillet slut.

TribalWars, handler alt om at få en god stamme... uden kan du klare dig, men ikke ret længe ;)

Viljestyrke,tålmodighed :confused:
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja krig er barsk men derfor behøver man ikke smadre små sagesløse spillere :) feks. spiller med 80k point angriber en med 1k point det da helt gak gak vi kommer fra spillet xxx som også er krigsspil men der findes noget som æresbegreb ord som jeg tror man skal lede langt og længe efter i det her spil :)
 
Senest redigeret af en moderator:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ære?
Tror du at Cesar tænkte på ære da han slagtede en masse? Tror du alle mulige andre gjorde det? I krig er der kun 1 ære og det er at kæmpe for den ved siden af dig! Man er seriøst ligeglad med dem man dræber. for hvis man ikke er det så ryger man selv:)
Og i dit tilfælde Store konge er jo kendt som små tings adler ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Det har ikke altid noget at gøre med størelsen.

Hvis jeg har en klynge med byer er jeg da ligeglad om ham der ligger imellem dem har 1k eller 200k, hvis han ikke er blå, så skal han bare væk fra min klynge.

Men man kan ikke starte i et krigsspil og ikke forvente man måske bliver taget ud.
Jeg har mistet rigeligt med byer igennem mine TW år (bare spørg flyverskjul)
men jeg har da også taget min del.

Men hvis man gir op første gang det ikke går ens vej, så bliver man heller aldrig bedre til det.
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja ære eller integritet kald det hvad du vil :) pointen er at vi var en del fra et andet spil der holder sammen og ville prøve noget nyt og nu er flere stoppet fordi store spillere ikke kan lade små spillere være og vi angriber ingen vi skal jo lige lære spillet at kende :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
prøv at starte på .net

Første gang jeg startede derinde var jeg adlet væk 2 dage efter min begynderbeskyttelse stoppede :p

Gjorde bare man lærte af det og prøvede igen
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tror du misforstår jeg har spillet siden verden 1/2 herinde men mange af dem jeg spiller med er nye og min POINTE er at man skal tænke lidt over hvem man angriber
det tager jo lysten fra nye spillere at efter dag 2 er deres by væk eller de bliver farmet af større spillere ved godt det kan være svært at sætte sig ind i hvis man ikek har empati eller bare synes det er sjovt at tromle alt ned på sin vej men det ender da med at der kun sidder en flok garvede spillere tilbage og uden ny tilgang lukker spillet da til sidst.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
i krig kan man ikke tage hensyn til små spillere, da man gerne vil være de byer foran sin modstander, så selv om man ikke er en del af krigens forløb imellem 2 stammer, så kan det let ende med at man stadig bliver angrebet da en af de større stammer i den kamp har brug for byer
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er flere gange blevet adlet ret hurtigt. Men har lært af alle gangene.

Jeg har flere gange startet på en verden kun for at blive bedre til opstarten. Det er røv at starte ved siden af en dygtig spiller. Men det er også surt at spille overfor en super angriber i fodbold. Så må man beslutte sig for om man vil hjem og træne eller begynde til ludo..

Hvis man virkelig gerne vil kan man klarer sig de fleste steder. Når man har prøvet et par gange. De gode herinde var nok heller ikke De største første gang de spillede.
 

Sjakalen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg mener at spillet her allerede har fine regler til at hjælpe små spiller.
1 Begynderbeskyttelse
2 20:1 reglen, hvilket gør at en større spiller ikke kan angribe de helt små, før de har været på en verden i længere tid.
3 Dårlig moral for angriber mod mindre spiller

Mange nye spiller glemmer at tropper i dette spil er det vigtigste, og de satser kun på at få deres byer udvidet. Ved at udvide for hurtigt bliver man hurtigere en potientiel ny by for de større spiller, idet man ikke har beskyttelse fra 20:1 reglen.

Husk tropperne og din chance for at overleve vil være mærkant større. En stor spiller gider ikke tage alt for små byer, hvis det koster for mange angrebstropper, og jo mindre du jo dårligere er angriberens moral, og et fornuftigt antal deffensive tropper fjerner lysten fra de store spiller.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo en gang bare en del af dette spil at man risikere at blive banket af brædtet meget hurtigt efter at man er startet - det kan ske for den bedste - og så er det bare op på hesten igen og starte en gang til.

Problemet er snarre den måde nybegynder bliver behandlet på i stammerne. Der er ikke nogen der gider tage sig af dem og lærer dem spillet - og det er synd.

Jeg kan kun endnu en gang opfordre til at tale pænt til hinanden og at tage godt imod nybegyndere. Ellers bliver der for få der spiller.

Det var sjovere den gang en verden var på 12 kontinenter frem for 4.
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg ved at der er spillerer der gerne vil lære fra sig. Bliver selv oplært nu. Så det handler om hvem man lige kommer i stamme med.

Men ellers er jeg meget enig med Opaw.
Til gengæld synes jeg det er trist at høre på folk der græder over at de taber. Og alt det der... "Det var sjov i gamledage" Giver jeg ikke så meget for.
Da v1 startede var der ikke så mange dygtige spillere som nu, så nej chancen for at blive mast har vel ikke været så stor som den er nu.
Det er jo klart at et spil som TW udvikler sig og med tiden skifter karakter. Sådan er det også med nyopstartede sportsgrene.
Nogen kan lide ændringerne og andre kan ikke tilpasse sig.

Så de helt nye, (som sikkert ikke læser her inde) kan være heldige at finde en god læremester eller komme ind i en stamme der tager hånd om dem. Hvis de ikke gør kan vi jo ikke gøre noget for at stopper andre der snupper deres byer. Spillet handler nu en gang om at komme i en god stamme og vinde krigen.
 
Top