Hvad er det værd?

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Se der er vi enige.
Problemet er at folk flygter fra disse serverer.

Jeg kan huske at ved 10 års jubilæet skrev de meget om at de havde lavet et spil de selv syntes var sjovt at spille. Sørgsmålet er bare om ejergruppen selv synes at det er sjovt at spille på disse serverer?
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
OK her er en historie fra de varme lande, nærmere betegnet Tyskland
Verden 102 var åbenbart Innogames første server hvor de indførte tombola, og jeg fik Vida til at kigge forummet igennem for de ting der stod deri. Serveren var ikke ældre end at byerne var på ca. 600 da tombolaen kom frem og der har ikke været nogle limit på flooding så der var en frisk fyr (som også havde penge) der fik sin by op på 10.000 i løbet af 6 timer og nu da han havde Akademi så skulle der adles, problemet for ham var at alle var under beskyttelse så han tænkte at han ville bygge en barb by op og fortsætte sit egotrip
Hvordan han klarede sig senere på serveren ved jeg ikke men Innogames har set hvad dette kunne medføre

Jeg gider ikke skrive om dette mere (det lover jeg) men jeg vil bare slutte af med overskriften

Hvad er det værd?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er serverne ikke bare indratte til dual og dem der bruger en masse plus det er derfor vi ikke er fleger på serverne ind vi er
folk vil ikke blive ved det er spil af tid at spille uden at skyde 500 kr efter det om måndten og hvare dual
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
er serverne ikke bare indratte til dual og dem der bruger en masse plus det er derfor vi ikke er fleger på serverne ind vi er
folk vil ikke blive ved det er spil af tid at spille uden at skyde 500 kr efter det om måndten og hvare dual

Say what?? .. Smider du 500 kroner efter TW om måneden??
Det er jo mere end hvad jeg bruger på 3 måneder.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
er serverne ikke bare indratte til dual og dem der bruger en masse plus det er derfor vi ikke er fleger på serverne ind vi er
folk vil ikke blive ved det er spil af tid at spille uden at skyde 500 kr efter det om måndten og hvare dual

Jeg er ikke på v21 - og vil egentlig heller ikke være en del af diskussionen herinde xD - MEN, jeg syntes dog alligevel jeg måtte knytte et par ord til den kommentar dér.....
Jeg er lige pt igang med at vinde v19 og v20, og på v19 har jeg eksempelvis kun brugt 200 kr på HELE serveren..... - du kan jo også skaffe plus på andre måder end at bruge rigtige penge !!!
Jeg skal ikke sidde og klappe mig selv på ryggen, men jeg har altså vundet masser af verdener på både danske og udenlandske servere på solo-kontoer.
Og jeg har også haft flere stammer her på DK hvor vi har været mange spillere i toppen uden duals.... det kan sagtens, sagtens lade sig gøre.................. Og ja Cleaner, jeg har fuldtidsjob og jeg laver også andet end at spille tw.....

Det handler næsten udelukkende om stamme-sammenhold.
Hvis du har et system for hvordan og hvornår du sitter hinanden i stammen - ja eller bare generelt er gode til at spørge hinanden og hjælpe hinanden - så er det jo fuldstændig ligegyldigt om du er 1 eller 3 på en konto.
Du kan endda modtage en notifikation på din mobil når du bliver angrebet :p

- Og nu mere specifikt til dig cleaner --->

Jeg er ikke den mest flittige til at benytte dette offentlige forum, men jeg læser dog alt hvad der bliver skrevet herinde.
Jeg har igennem flere år hørt på alt dit crap omkring indstillinger til servere og jeg begriber simpelthen ikke hvad det er du vil have....
Dét spil du beskriver i din kritik - Og dét spil du efterlyser i dine tråde om indstillinger - har den ene ting til fælles at det IKKE er TribalWars du snakker om.

Jeg vil ikke bede dig skrubbe af og finde et andet spil, for jeg er klar over jeg taler for døve øre på den front - det er vist prøver før xD

Men Mr Cleaner, så må der jo tages andre tiltag i brug, og derfor har jeg et forslag til dig;

Næste gang vi begge to skal starte op på en verden, så laver vi to en premade stamme sammen ??
Kravene bliver at jeg får lov at stå for hvordan vi styre stammen mht. diplomati, ingen BB-adling og til dels rekruttering......
Hvis du er klar på det, så tænker jeg at det kunne være et spændende eksperiment for os begge to ?

/ Madlung
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
PS. Hvis support ønsker det så har jeg hvad jeg anser som et ret godt bud på en både pisse sjov, men også "fair" verden forstået på flere måder.

1. Max 5 medlemmer pr stamme ( Det sikre blandt andet at de store ikke kan samle sig i én stamme, og der vil helt naturligt opstå flere gode stamme og skabe en ny dynamik der i den grad mangler )
2. Mindst et sekund mellem hver styrke på samme by ( Dette kunne enten være en grænse der gør at du ikke kan sende train fra én by og ramme indenfor ét sekund - men derimod sende adler fra 4 forskellige byer men stadig ramme indenfor ét sekund ! Eller det kunne være at man bare skal have ét sekund mellem hver angribene styrke ligemeget hvor de er sendt fra - ligemeget hvad hjælper det noobs/nye spillere meget )
3. Minimumgrænse på 25 enheder pr angreb ( På v20 er enhedsgrænsen oppe på 400-500 hvilket gør at man totalt er blokeret og stort set ikke kan fake hvilket er totalt tåbeligt for alle parter.... men det er dog også en for stor fordel bare at kunne sende 2000 fakes afsted på ingen tid ved brug af scripts - så en mellemvej på hvad der svare til 5 rams pr angreb kunne være en mulighed )
4. Ingen Kirker ( Noobs fatter bare ikke kirker og de sejler rundt i det og bliver slagtet igen og igen og igen og igen af folk der forstår at rive kirker ned og udnytte det :p )
5. Flag ( Der skal helt sikkert være flag !! Flag er en lækker lille feature som har mange plusser heriblandt at du beholde flagene og kan tage dem med videre - hvilket medføre mere engagement for at starte op igen samt generelt bare er en både sjov og meget brugbar gulerod at jagte )
6. Buer + tech 3 ( Ingen grund til at gøre noobs dummere end de er ! ej, spøg til side så giver buer og techtrin 3 både noget ekstra i spillet, men er heller ikke for nemt at udnytte som eksempelvis udforskning 10 bare er hver eneste gang xD )
7. Ingen Paladins ( Noobs tror måske at det redder dem når de endelig får lygten.... NOT xD - Hvis en god spiller får lygten fra start af kan han jo bygge sine første mange mange byer off og bare smadre ALT i et område :p )

Ja, den allerstørste hjælp ville selvfølgelig være at gøre "Plus-konto" og "FA" gratis for alle og fjerne alle andre plusfunktioner på nær Kontomanager som man så kunne købe sige til..... men altså - det ved vi allesammen jo godt ikke kommer til at ske :(
Man kunne også ønske at man ikke kunne adle BB-byer... eller ihvertfald kun bonus-byer... men tænker jeg heller ikke er et realistisk krav at stille - specielt ikke fordi især noobs ikke forstår at det også kunne være en fordel for dem xD
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg er frisk.. både på at tage nye spillere ind i varmen og hælde mine erfaringer ud over dem, men også forslaget til verden 22.
Jeg vil så bare stadig gerne have barbie adling forbudt, det vil styrke alle på serveren... specielt de pt. mindre gode, for de vil få uvurderlig erfaring i at nappe byer som kan angribe tilbage.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er frisk.. både på at tage nye spillere ind i varmen og hælde mine erfaringer ud over dem

hahaha , er du klar over hvor tæt du er på at sikre mig en langtidsban hvis jeg skal svare på det der xD

Ej, jeg er enig mht. barbierne, tror også det ville blive en hjælp til små spillere så de hurtigere får tingene lært - dog kan jeg også godt følge snifferne mht antal spillere der er lige pt.... - men support skal jo også helst have en mini finger med :p
 
Top