Hvad er EM for en størrelse og er vi interesserede?

Vil du deltage i EM

  • Ja helt klart

    Stemmer: 3 17,6%
  • Ja hvis forudsætningerne er bedre end til NM

    Stemmer: 4 23,5%
  • Ja, men så skal vi i gang med at træne så hurtigt som muligt

    Stemmer: 7 41,2%
  • Nej, men jeg vil enormt gerne deltage I planlagte runder

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nej, forudsætningerne bliver alligevel ikke ændret

    Stemmer: 1 5,9%
  • Nej under ingen omstændigheder

    Stemmer: 2 11,8%

  • Samlet antal stemmere
    17
  • Afstemning lukket .

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det siges i TWM serverens oplæg at der kommer en European masters turnering. Jeg ved personligt ikke helt hvad jeg føler for den da jeg ikke ved om der er nogen i toppen der har taget ved lære af NM. Jeg sidder stadig og overvejer om jeg vil kunne få flere svar ved at skrive videre til Gaffels chef som han gav mig mail til. Dybest set ville jeg elske at deltage også selv om vi måtte være det dårligste hold i hele turneringen og derved kun ville have æren at kæmpe om. Jeg savner dog at have muligheder, for mange ting. Men et par af dem er helt klart blevet tilgodeset så vidt jeg kan læse.

Blandt andet kan vi reservere en speedserver og spille nogle træningskampe med udvalgte lande eller bare bede om en træningssession hvor hele den danske server kan prøve hvordan det er at spille på en speed server. Jeg må indrømme at denne mulighed har givet mig lidt lysten til at, om ikke andet gøre en indsats for at forbedre vores forhold.

Jeg ligger derfor denne afstemning ud og vil gerne at tråden bruges til diskussion af begge emner (bestilling af speed og EM) for har vi egentlig lyst eller har vi bare nok i os selv? Jeg skal gerne være der for at skaffe serveren, spørge andre lande om de har lyst til en kamp og så videre, men jeg kan ikke love at jeg deltager. Jeg syntes vi skal give det en chance, fordi vi kan til en hvis grænse selv sætte præmisserne for hver runde.
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Nr. 3 :)
Da vi kommer til at få brug for at se hvor vores svage sider og vores stærke sider er hos hinanden :)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hel klart! er frisk for at kæmpe for dk. vil holde øje her inde.. husk mig nu!
 
Top