hvad er en flygtning

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hej gemmen tiden har jeg måtte høre på mange ganne at en hvor en flygtning

og det folk defener som en flygtning er når de sider det til os ander

en de har angriber også selvom det kun er engan med spioner
eller en der kommer fraen stamme som der bliver angribet


for mig er en flygtning en der bliver angribet og har miste tropper til enejen stamme eller til iap/forbunds stammen
og er pasonen i en stamme der kæmper mod eller har gjort ejen stamme eller iap/forbund
har man liget og taget byer fra henanden så er man flygtning hvis man hopper til den anden side

hvad er en flygtning set med jers øjne
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
en flygtning i mine øjne er:

når spilleren ligger i en udsat situation, bliver angrebet dagligt af en fjendtlig stamme, og så skifter til en anden stamme.

Deraf, hvis spilleren ikke ligger udsat, også selvom de er i krig imod en stamme, og så flytter, ikke fordi de ligger udsat eller bliver angrebet, så skifter de af egen vilje, og er deraf ikke en flygtning i min definition.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok jeg forstår ikke heldt hvad du mener en nok bare mig

men kunne hvar rart og få fleger til at defniner det så vi kanengan for alle blive enig om hvaden flygtning er
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Tak den havde jeg ikke set

det hvor lige det svar jeg ledte efter det hvor super
 
Senest redigeret:

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Flygtninge har altid været der for at vise hvem der var de stærke og hvem der ikke er. En stærk stamme vil næppe tage en flygtning ind, men hvis de gjorde ville de allerede vide hvilke problemer han var i og klar på hvad det indebærer. Betragtede en stærk stamme en som flygtning er det ren afpresning fordi man vil af med en spiller. Ingen bryder sig om at miste store gratis byer eller se en dygtig spiller man endelig har fået bugt med få friske tropper.

En svag stamme ville ikke ikke ane at spilleren var i problemer da han kom ind og ville smide ham ud i samme sekund de opdagede det for derved at undgå flere problemer og muligvis for at redde eget skind lidt længere.

Så simpelt er det, men eftersom det er "uskrevne" regler så er der ikke noget rigtigt eller forkert om dette. Der er kun hvad ens egen moral og samvittighed tvinger en at følge. Det er ikke noget andre kan påtvinge dig. De kan forsøge, men de kan ikke tvinge dig til at danse efter deres pibe. Der er vidst ikke mange der kan være i tvivl om at selv om det betyder udryddelse så giver det mere respekt at stå fast ved sine principper frem for at sælge sine medlemmer til den første og bedste der kalder dem flygtning.
 
Top