Hvad nu hvis......... ?????

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis spillerne på top 20 listen slog sig sammen i én stamme og gik mod resten af serveren, tror du så at de ville vinde?? :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu har jeg ingen kendskab til denne verden, men mit bud ville være nej.

Det handler ikke kun om at være de største... det burde du jo selv vide ;) Hvis de 20 spillere ikke kan samarbejde, så falder de bare én efter én :D
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ved da godt at det ikke handler om størreslen haps, men nu synes jeg at når rang 1 er ved nippet til at ramme 1 mio. points, så er dem på top 20 listen nogen med noget mellem ørene og skills i deres små fingre ;)

- Det er mere de skills de har der ville gøre det muligt og ikke størrelsen (selvom at den faktisk har en betydning, som du burde vide fra V3) ;)

Men klart, hvis de ikke ville kunne samarbejde, ville det ikke kunne lade sig gøre :)

- Men hvis de kunne samarbejde, hvad så?? :O
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis de kan samarbejde og har den samme indstilling og ikke er tilbageholdende, så er alt jo muligt ;)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg lige kan regne mig frem til ville den stamme have ca 13 mio. point, og hvis vi tager pointene fra top 10 stammer giver det ca 44 mio. point, så det ville da bestemt være en udfordring ;)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ville du ikke blive skuffet hvis det var anderledes? ;)

- Ej, men når jeg keder mig herinde, stiller jeg som regelt nogle spørgsmål i håb at starte en debat en eller anden dag ^^
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ville du ikke blive skuffet hvis det var anderledes? ;)

- Ej, men når jeg keder mig herinde, stiller jeg som regelt nogle spørgsmål i håb at starte en debat en eller anden dag ^^

Det er faktisk lidt skuffende at du keder dig Alex89...den sidste tids adlinger og krig burde da være nok, men som bekendt bliver man nemt forfalden til at ville have mere krig, og så bliver troppe genopbygning kedeligtttttttttttttttt.............
men dit emner er vist diskuteret og forsøgt afprøvet flere gang på andre verdener, og det lykkedes aldrig...men jeg tror tanken har strejfet de flest :)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er faktisk lidt skuffende at du keder dig Alex89...den sidste tids adlinger og krig burde da være nok, men som bekendt bliver man nemt forfalden til at ville have mere krig, og så bliver troppe genopbygning kedeligtttttttttttttttt.............
men dit emner er vist diskuteret og forsøgt afprøvet flere gang på andre verdener, og det lykkedes aldrig...men jeg tror tanken har strejfet de flest :)

Ja, men det er på forummet jeg keder mig :p

Spillet er der godt gang i, i dag :D

Jeg tror bare at mine er for zzzz ;)
- Men prøver alligevel igen og igen :)
 

gollum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ville du ikke blive skuffet hvis det var anderledes? ;)

- Ej, men når jeg keder mig herinde, stiller jeg som regelt nogle spørgsmål i håb at starte en debat en eller anden dag ^^

Må vi starte en gætteleg?
Jeg holder en kagemand på Messias i V4 ;-)
 

gollum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Alex<< Jeg tænkte bare, at nu hvor både dig og Messias kom fra Odense og havde samme alder..så var det da ikke helt utænkeligt ;-)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tror at der er en del tusind på min alder der kommer fra Odense, men det er da ikke utænkeligt :)

- Back to topic eventuelt?? ;)
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
En gætteleg ang. Alex89's sande id på en verden, kan oprettes i et nyt emne rette sted.

Ellers skal man huske på at være on topic
 
Senest redigeret:
Top