Hvad skal tropper tage fra andre byer?

mudmud45

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej
skrev lige til support om de ikke kunne lave så man kunne gøre så at ens tropper fx. kun skulle tage træ eller ler.
de sagde så at hvis det vidste interasse her inde så ville de forsøge at lave det så skriv endelig om i syntes det er en god idé eller ik'
Mvh.
mudmud45
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
på nogle tidspunkter ville det være godt, men så kan du nøjes med at bygge 2 miner op og farme den 3. råstof, medmindre der ikke er noget i byerne.
men man vælger jo lidt selv hvad man farmer, hvis du bare spejder byerne først ved du deres produktion af de forskellige råstoffer og
derefter vælger du jo selv hvilke by du vil farme. (måske den med 5 trin højere ler, fordi du mangler ler)
 

mudmud45

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det er ik mig der ville det det, og jeg forstiller mig at de skulle lave en knap man kunne trykke på så de tog alt det træ fx. de kunne bære og så tog de ler og jern til det sidste
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg forstår godt hvad du mener de skal, men jeg ser bare ikke hvad det vil gøre sjovt ved spillet, at vi nu sidder med alt det træ vi vil, så kanmn nedlægge markedet i stedet, det er så ikke nødvedigt, da man nu ikke behøver bytte, fo rnu kan man selv vælge.
 

mudmud45

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg syntes det ville være bedre med det, og det er der sikkert også andre der gør
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er der sikkert, men det ødelægger hele spillet, at man ikke skal vente lige så længe på råstoffer.
nu kn man være heldig og få en god haul, men 1/3 af hver, men hvis man går efter dobbelt op med jern bør man gå efter byer der producere mere jern.
svære er det ikke så kan det være at du henter 4/10 jern.

men det er måske kun mig der har det sådan.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
En lidt 50/50 situation .. :huh:

Som Lanse siger, så kan man jo bare i starten opgradere 2 felter og farme det 3. .. - det vil jo næsten være for nemt så ;)

Og jeg ville da selv udnytte det, men så går lidt af TW stilen på en måde af det synes jeg.. - Man vil jo selv kunne bestemme hvad man skal have med hjem ? - Så kan man jo næsten ligeså godt kvitte markedspladsen hvis det bliver inført ??
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det kan dog også åbne for en helt ny taktik, at man skal farme alt det ingen andre gider og farme, til ens egen fordel, på en måde kan 3 spillere så deles om samme byer.
men så er der en der tømmer sin for ler og han begynder så at tage træ med hjem og derefter er der ikke noget til den spiller der farmede efter træ.

men tror ikke det vil have den store effekt på spillet, da der kun er tale om små mængder råstoffer i byerne, på ny server start, så man er mere end glad for at få fuldt udbytte af et togt.
 
Top