Hvem bestemmer ?

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm monorer dit sprog det står også i reglerne?!
:cool:

Men i skal da vidst ud og køle af siden i kan whine over et internet spil :laugh::wave:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hvis i ikke kan holde tonen til en rolig debat, så bliver denne tråd låst. Jeg gider ikke at se flere fornærmelser eller dårligt sprogbrug.

Reglerne er allerede blevet diskuteret til ende fra starten af spillet, og de er derfor som de er, og valgt ud fra den bedste og mest demokratiske løsning. Vil du ikke have nogen i din stamme fordi de ikke taler et sprog du ønsker, så lad være med at optage dem, men gør det ikke, fordi du ikke kan lide sproget eller nationaliteten. Det er essensen i reglen.

Og det er Supporterne og Moderatorer som administrerer reglerne ligesom i alle andre spil.
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vi skal ha en dejlig rolig debat om dette
Det vi spillere skriver her inde behøves ikke og være rigtig? :D
Vi skriver bare vores meninger :-D
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Okay, men vi havde faktisk fået af vide at vi ikke måtte holde nogen ude fordi de ikke kunne dansk... Det er det vi ikke forstod...
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Okay, men vi havde faktisk fået af vide at vi ikke måtte holde nogen ude fordi de ikke kunne dansk... Det er det vi ikke forstod...

Det er også rigtig nok, i må ikke holde nogen ude, fordi de ikke kan dansk .. :) - I skal have en anden grund til det ;)
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
1. Ja det er korrekt!:D
2. Også rigtigt :D
3. FORKERT:mad: :eek:
Syns nu at TBOJ er et bedre exelmpel xD
4. Dekani har også selv udlændinge med i stammen xD

Det er dog helt utroligt som du bliver ved med at hakke på TBOJ og kalde dem en masserekrutteringsstamme.

Mange af de medlemmer der er i TBOJ har selv søgt ind , vi har ikke headhuntet dem eller på anden måde taget dem med i stammen, de er kommet til os !
Men det er en helt anden snak. Så drop det

Smartass uanset hvor du spiller TW vil du møde de restriktioner så alle og enhver ikke kan komme ind. Det gælder både for MMD og TBOJ selvom der er plads. Du vil sjældent se en stamme fyldt helt op for tænk nu hvis den "rigtige" kom.

Omvendt kan du heller ikke forlange at du bare kan komme og gå i hvilken som helst stamme du vil, så kan du i ro og mag se hvordan stammen arbejder og leder og fordeler. Når du så har gjort det ved en 4-5 "gode" stammer kan du jo frit starte din egen...det vil de stammer nok ikke synes var så fedt !! hvordan ville du have det med det hvis en gjorde det ved din stamme. ?

Afvisninger p.g.a sprog/nationalitet må ikke forkomme og du får ikke nogen stamme til at indrømme at det er derfor spilleren ikke kom med i stammen. Reglen er rent kosmetisk og umulig at håndhæve, men den skal vist nok være der.

Som en sidebemærkning har TBOJ også engelsksproget spillere.

Med venlig hilsen
Julebryg
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er dog helt utroligt som du bliver ved med at hakke på TBOJ og kalde dem en masserekrutteringsstamme.

Mange af de medlemmer der er i TBOJ har selv søgt ind , vi har ikke headhuntet dem eller på anden måde taget dem med i stammen, de er kommet til os !
Men det er en helt anden snak. Så drop det

Man kan skrive må jeg ikke godt komme ind i stammen og så kommer man ind xD
Og de siger i selv i ikke gør :p
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Nej det gør man så ikke...Men det ved du jo selvfølgelig bedre end mig :eek:)
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
L33T
En stamme kan bruge alle nødvendige midler til at komme i tops og vinde serveren. Så er der personlige meninger om, hvordan det skal gøres før det er en ¨elite stamme¨
Og da du ikke har nogen erfaring med ledelse stof og er ikke en leder på nogen måde, så har du ingen ret til at hakke på andre stammer. Jeg vil give dig ret, så snart du laver en stamme der er bedre, før det, drop din stor snak angående stammer.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes efterhånden Titans er et bedre eksempel på masserekrutering end tboj
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Okay, det her er vist gået ret meget off topic. :eek:fftopic:

Hold venligst jeres krigeriske humør og rygter til de respektive fora. ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis jeg har forstået det rigtige. så kan man ikke sige til en spiller at han ikke må være i en stamme fordi han kommer fra et andet land, og taler et andet sprog, men man må gerne sige at han ikke er noget for stammen og derfor er der ikke noget plads til ham selv om man inderst inde ikke gider at have en spiller med et andet sprog?????

LOL en regel med et åbent smuthul :D

Og en anden Ting, nu hvor vi snakker om en regel som hælper spiller fra andre nationaliteter til i TW.dk, så burde vi tænke på den tråd som skolehaven har lavet, (tråden handler om hvor få vi er til at spille tw her i danmark og at vi bliver ikke flere og flere med omvendt mindre og mindre) og tænke om at vi ikke burde diskutter regler som faktisk har en positive betydning til spiller ud fra som gerne vil spille på de danske server.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hvis jeg har forstået det rigtige. så kan man ikke sige til en spiller at han ikke må være i en stamme fordi han kommer fra et andet land, og taler et andet sprog, men man må gerne sige at han ikke er noget for stammen og derfor er der ikke noget plads til ham selv om man inderst inde ikke gider at have en spiller med et andet sprog?????

LOL en regel med et åbent smuthul :D

Ahem, du siger måske ikke til din ven, at hans bil er flot, selvom du synes det er noget skidt? Hvad du vil inderst inde har vi ikke styr på, men du skal ikke komme og sige at det er et åbent smuthul, når vi ikke kontrollerer dine tanker. Vi siger, at du ikke må afvise folk pga. deres nationalitet eller sprog, så reglen er ret tydelig.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er derfor jeg siger at stammen/ledelsen vil have en bagtanke om at den fremmede ikke skal ind pga. sproget og at vi ikke kan stille noget op med det når vi ikke kender folks tanker.
Reglen er fin nok i det hele taget, der er self, det med at man kan skrive andre grunde og det er derfor at jeg hentyder til skolehavens tråd som handler om at vores medlems tal i de danske server er aftagende og at vi ikke burde generaliser men lade alle slags nationaliteter deltage.
 
Senest redigeret:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
At man kan tale fx dansk, engelsk, tysk og fransk er kompetencer på linje med om man fx. kan regne, slå søm i eller tegne.

Hvis man i en stamme bestemmer sig for, at man kun vil have medlemmer med bestemte minimumskompetencer, så må det være ledelsens beslutning.

Det er noget helt andet, hvis man afviser folk, fordi de ikke er danskere, fordi de er hvide, fordi de er kristne,..

Jeg ville da blive sur, hvis jeg blev afvist på en spansk server, fordi jeg var dansk, men hvis de stillede krav om, at jeg skulle kunne skrive spansk, så måtte jeg erkende at jeg ikke har den nødvendige kompetence.

Vi blander bare det at være dansk med at tale dansk, fordi vi stort set aldrig møder ikke-danskere, der kan dansk.

Det er så en helt andet diskussion, om det ikke etisk set var en god idé, at man var lidt mere åben overfor spillere, der er lidt anderledes end os selv.

..ved godt at denne tråd var ved at være død, men læste den og syntes lige jeg ville bidrage trods alt
 
Top